Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:37

ppc monique was dat volgnens mij.. Die hadden zoveel mensen bij allemaal en wij eigenlijk (met degene erbuiten die spelletjes/ 4-tal deden) niemand.. dooie boel

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:51

Nouw Joyce ik vond dat je het anders super goed deed hoor op dat vliegend tapijt Tong uitsteken wat heb ik zitten lachen haha.. Maar wel leuk dat je meedeed Lachen ach als het toch allemaal leuk is geweest dan is het toch allemaal mooi Lachen
Nouw ik ga nu naar bedje toe.. morgen naar oosteind(manege buitenhorst) krijg ik weer te horen hoe ik die lelijke knotjes kan verbeteren...(geef mij maar dikke dressuurknotten en geen ieniemienie knotjes Lachen )

Weltrusten...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:56

Jaa ofniet.. ik viel kei hard anders op me kont

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:53

he amarie, super die tank foutloos.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:35

Haha joyce.. ach ik had graag mee willen doen.. kreeg vandaag op school weer commentaar met dat monsteren van een paard...Die mensen snappen gewoon niet dat sommige mensen niet zo hard kunnen rennen(of net als ik een blessure hebben)als een paard.. Maja ik ga zo naar de manege.. denk ff oefenen op men paard met invlechten enzo.. had voor men theori wel een 9 gehaald Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:25

oefen oefen en oefen en dan hopen dat je blessure het kan houden. En ach je kunt niet overal goed in zijn moet je maar denken.
Hoe is het met je kont Joyce, blauw of valt het wel mee.

In het volgende draaiboek van Anky in Vught wordt opgenomen dat de tank niet in zijn stal mag staan (lief toch).

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:29

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 19:05

Het is weer vrij rustig in het topic. Heeft niemand tijd om een berichtje te plaatsen of gebeurd er niks de laatste tijd?

Heb nu alweer zin in zaterdag, kan ik kijken hoe mijn nieuwe dekje staat.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:14

oww vertel nieuw dekje??
nee der gebeurd niks spannends en ik heb ook niks te vertellen Tong uitsteken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:56

Het is geen overduidelijke foto, maar zo krijg je een idee.

Afbeelding

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:50

owja.. zal mooi staan op legend.. Ik heb een supermooi (nieuw dekje) maarja daar staat Gorez op dus daar heb ik zo weinig aan

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:59

Och Joycedan doop je Olympus toch tijdelijk even om als je je mooie dekje gebruikt.
De tank heeft ook een nieuwe door S gekocht, het ligt al een week in de kast maar aan S. zelf de eer om er morgen voor het eerst mee te rijden. Het is mooi grijs van HH.
Eigenlijk niets nieuws te melden wat dat betreft is het rustig.
Ga vrijdag lekker een dagje saunaen (staat wel leuk) en zondag weer met de tank op concours. Dat was het weer voor even...

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:44

Sjoert is zaterdag niet alleen op de Wub geweest. Hij is ook even bij mij op stal geweest. Hierbij een voorproefje!

Afbeelding

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:50

Jammer dat het niet even bij ons langs geweest is.
Die van GJ staan toch al genoeg op de foto maar ja je hebt nu eenmaal altijd baas boven baas.

Super mooie foto trouwens.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:58

op de site van Sjoert staan nu ook de foto's van de clinic. zie www.sjoert.com

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:55

Zijn altijd mooie foto's van hem Lachen gelukkig heb ik mijn goede camera gevonden en kan ik buiten echt hele mooie foto's maken als ik mezelf er een beetje in verdiep Lachen

Vandaag is Passoa eindelijk een legaal paard geworden Tong uitsteken (ze heeft een chip gehad). Nu heeft mijn arme meisje een kaal plekje op der hals haha. En ook mijn kastje is dan EINDELIJK open.. Tong uitsteken dus straks eventjes spullen overlaaien en nieuw slotje gaan halen Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 23:30

Dat is een leuke foto peewij.. je ziet samé echt in de camera kijken..

Waar heb je zondag concours amarie? ikke volgende week pas weer

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:09

Springen in Oostelbeers. Dressuur doen we eigenlijk alleen thuis.
Volgende week ben ik een weekend weg en daarna dus dressuur in Vught. Begin november springen in Schijndel.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:26

Dat is gezellig amarie ik ga ook springen 3 november zaterdag en 4 november zondag in schijndel

_Tornado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 19:08

Volgend weekend mee op hengstenkeuring met me werk:D

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:01

nu alweer een weekend weg amarie Tong uitsteken net terug van vakantie
Ik heb in december pas lang weekend (vrijdag,zaterdag,zondag, maandag en dinsdag..) als het goed is volgende week woensdag naar de efteling Lachen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:03

Zo...we zijn weer thuis van een dagje manege.
Vandaag wel een leuke dag gehad, in het begin heel de buitenbak grondig verkend samen met Raffinee(had last van zijn buikje), die toen ik m los moest zetten de halve bak begon om te ploegen, en niet dat die knol dan ook effe gaat liggen. Dus hup weer vast en rondjes lopen. Daarna heeft liek me afgelost, heb ik de putjes weer dichtgeharkt en ben ik bij de les van 10-11 gaan kijken.
Nou dat was weer een heel spektakel vandaag. Versace was weer lekker aan het puberen en Kim heeft de bak in bijna alle mogenlijke standjes gezien. Jeetje wat kan die knol bokken zeg! Voluit in stilstand omhoog, 180 graden draaien en tegelijkertijd bokkend in volle gallop ervandoor.
Maar gelukkig weet Kim heel goed raad met zo'n stout paardje en had versace al snel besloten dat ze toch maar niet stout wilde zijn vandaag Whoosh! Haha!. Het leverde wel hele stoere foto's op, want als ze weer in het gareel is gezet kan mevrouw zó gaaf draven Kwijl
Paco had vandaag ook echt zijn dag niet. Die was écht strontvervelend, zo had ik het nog niet meegemaakt. Toen ik wegstapte merkte ik dat zijn mond één blok beton was en dat hij dus ook echt geen zin had om ook maar íets te gaan doen. Als ik het ene oploste kwam ie met wéér een nieuw trucje aanklooien, ik kon m wel wat dóen Hamer .Na 45 minuten had ik dan eindelijk gewonnen, en was het weer de oude Paco. Gelukkig zijn we in ieder geval weer als vriendjes geëindigd Ach gut
Van 2-3 hebben we nog 2 privélesjes gegeven, maar dat was eigenlijk meer een beetje aftasten wat de kindjes al kenden en daarop verder borduren. Verder NL nog effe gepest met een korte fotosessie en daarna zijn we naar huisgegaan.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:39

Zal ook mijn verslag maar even neerzetten ook al is het niet heel boeiend. Vanmorgen eerst verbaasd doordat er vol overtuiging werd gezegd dat wij de les van 2-3 in de kleine bak deden. Maar goed altijd leuk die kindjes die net beginnen.
Toen beetje bekommerd om Raffinee en alle spectacel van Kim gemist...
NL gepoetst en gezadeld en gaan met die banaan. Het ging alleen niet zo voortvarend als ik had gehoopt en vroeg mezelf sterk af of ik nog wel kan paardrijden. Boos! Maar hopelijk is het alleen een dip. Heb mezelf strafwerk gegeven voor volgende week. 1000 x opschrijven been been been... Vergeet die twee dingen iedere keer en ben dan teveel aan het tegenhouden met mijn hand. Erg frustrerend...vooral als je weet dat je het fout doet maar het niet binnen 2 seconden goed kan doen... Gestoord Hamer

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:15

Efteling is ook leuk Joyce. Het is lang geleden dat ik daar geweest ben.
Als het goed is Deb gaan wij ook naar Schijndel 1 dag de B en 1 de L.
Hoe stond het dekje Sjaslique. Bij de tank stond het nieuwe dek heel mooi. Ben blij met een mederuiter met zo´n smaak.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:29

Het dekje stond goed! Past wel bij NL zo'n lichtblauwig kleurtje. Had ook nog een nieuw halster met blokjes, ook van HH. Staat een topic van bij ITP. viewtopic.php?f=53&t=845314&hilit=
Het dekje bij de tank stond ook erg leuk. Op internet wordt er alleen gezegd dat het donkerblauw is, maar daar twijfel ik aan.