Zo...we zijn weer thuis van een dagje manege.
Vandaag wel een leuke dag gehad, in het begin heel de buitenbak grondig verkend samen met Raffinee(had last van zijn buikje), die toen ik m los moest zetten de halve bak begon om te ploegen, en niet dat die knol dan ook effe gaat liggen. Dus hup weer vast en rondjes lopen. Daarna heeft liek me afgelost, heb ik de putjes weer dichtgeharkt en ben ik bij de les van 10-11 gaan kijken.
Nou dat was weer een heel spektakel vandaag. Versace was weer lekker aan het puberen en Kim heeft de bak in bijna alle mogenlijke standjes gezien. Jeetje wat kan die knol bokken zeg! Voluit in stilstand omhoog, 180 graden draaien en tegelijkertijd bokkend in volle gallop ervandoor.
Maar gelukkig weet Kim heel goed raad met zo'n stout paardje en had versace al snel besloten dat ze toch maar niet stout wilde zijn vandaag
. Het leverde wel hele stoere foto's op, want als ze weer in het gareel is gezet kan mevrouw zó gaaf draven 
Paco had vandaag ook echt zijn dag niet. Die was écht strontvervelend, zo had ik het nog niet meegemaakt. Toen ik wegstapte merkte ik dat zijn mond één blok beton was en dat hij dus ook echt geen zin had om ook maar íets te gaan doen. Als ik het ene oploste kwam ie met wéér een nieuw trucje aanklooien, ik kon m wel wat dóen
.Na 45 minuten had ik dan eindelijk gewonnen, en was het weer de oude Paco. Gelukkig zijn we in ieder geval weer als vriendjes geëindigd
Van 2-3 hebben we nog 2 privélesjes gegeven, maar dat was eigenlijk meer een beetje aftasten wat de kindjes al kenden en daarop verder borduren. Verder NL nog effe gepest met een korte fotosessie en daarna zijn we naar huisgegaan.