eey dan weet jij miss ook wanneer iris terug is van vakantie??????
dat weet ik niet precies, maar ik denk eind deze week... lisette komt deze week weer terug, is hier een paar dagen en gaat dan weer op vakantie, en iris doet lucifer als zij op vakantie zijn voor zover ik weet
zozo dat was een hete boktrit ook al reed ik niet mee hahaha.... de mini pauze was lekker, beauty vond het wel erg jammer dat hij weer alleen naar huis moest, het liefste was hij achter jullie aan gegaan (zonder mij dan...)
Laatst bijgewerkt door dreamer1987 op 16-07-06 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb weer een leuk idee... ik zit altijd bomvol met ideeen, maar het uitwerken ervan lukt niet altijd omdat ik niet altijd mensen kan vinden die mijn idee ook leuk vinden... ok... mijn leuke idee was om deze zomer een keer te gaan bbq-en met het mini-bokt-clubje. dan kunnen maartje en angela ook meedoen want we hoeven niet op paarden te rijden, we gaan ze alleen maar eten nee hoor geen paardenvlees. zijn er meer mensen die dit een goed idee vinden, of ben ik de enige? eten moeten we toch allemaal!
Gelukkig hadden we een pauze onderweg, met wat lekkers en wat te drinken en Maartje was er ook nog ff smorgens, dus bijna iedereen van dit topic was er