Netjes hoor elvira 
Stond vandaag met een heel raar gevoel op. Heel blij en enthaisiast voor de wedstrijd, maar heel kút vanwege neal..
Merkte ook dat ik vrij chagrijnig werd en reageerde op iedereen dus heb maar zoveel mogelijk mn mond gehouden en alleen proefjes voorgelezen verder 
Denk dat ik het ook een beetje op Robin heb overgebracht helaas.. Bij eefje liep hij heel goed met het losrijden, tot hij schrok van Dolce die besloot even te flippen
Toen ook nog geluidjes van camera's erbij en toen was heel de ontspanning weg..
Ze heeft toch een nette proef gereden, alleen loopt ie niet altijd op de hoefslag en sprong hij wat te vroeg aan in galop steeds, maar ach. Komt ze terug de losrijdbak in, flipt Robin helemaal omdat Dikke Marie wat te dicht langs hem kwam oid..
Nou toen lukte t dus al bijna niet meer om er op te komen
En toen ik er eindelijk op zat was natuurlijk de ontspanning helemáál weg
Werd ik ook niet blijer van, al met al was het dus eigenlijk best een ramp 
Naderhand met losrijden nog wel wat meer ontspannen gekregen, toen door de sneeuw naar de ring, komen er 2 kinderen gillend langsrennen
Dus ik vraag of ze rustig willen doen, zegt er iemand; nee hoor dat paard moet gewoon rustig doorlopen.
euhm ?
Nou ben eerste geworden (nee echt
) met 159 -2.
Wijken voor het linkerbeen ging heel goed, had er een 4 voor ? Dan zal het er wel anders uit hebben gezien dan dat het voelde 
Voor het rechterbeen sprong ie maar aan in galop 
Halthouden en groeten tussen de X en de G werd; Tussen de X en de G halthouden, achteruit terug naar de X, Zijwaarts riching de B, toen vooruit, toen schuin achteruit en na 1,5 minuut stond ie dan toch éíndelijk stil 
Had 2 punten, correctie -2. Niet getoond? 
Ach, ik ben weer een ervaring rijker, en ga gewoon lekker met m aan de slag en hopelijk gaat het in april beter 
Chantal probeerde me trouwens nog over te halen om op chanel mee te doen
Maar daar is ze helaas niet in geslaagd hahaha