Hackie schreef:o0oJamieo0o schreef:welke race?![]()
Shetlanderrace toevallig ??
Die was vandaag op De Delft
HA HA, ja, had gekund...!
In werkelijkheid had hij een vliegtuigspelletje op de PC gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hackie schreef:o0oJamieo0o schreef:welke race?![]()
Shetlanderrace toevallig ??
Die was vandaag op De Delft
Hackie schreef:Ander Topic:
Waar ik wel helemaal trots op ben, is dat mijn veulentje helemaal gek met onze Border Collie is. Het is steeds weer een feest der herkenning als ik hem meeneem naar de manege!
Zou die mijnes ook leuk vinden??
Mary vind dr ook heel leuk, (ook katten die in de bak zitten, dan is het: o, zit je ook nog op mijn rug![]()
maar me hond is een beetje bang voor
dat 'grote, gauwe' beest best logisch
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Ander Topic:
Waar ik wel helemaal trots op ben, is dat mijn veulentje helemaal gek met onze Border Collie is. Het is steeds weer een feest der herkenning als ik hem meeneem naar de manege!
Zou die mijnes ook leuk vinden??
Mary vind dr ook heel leuk, (ook katten die in de bak zitten, dan is het: o, zit je ook nog op mijn rug![]()
maar me hond is een beetje bang voor
dat 'grote, gauwe' beest best logisch
Geen idee, kunnen we wel een keer proberen! Jack kan onder haar doorlopen, zonder dat ze een krimp geeft en op de vorige stal "speelden" ze wel eens samen in de buitenbak. En als hij meeloopt naar het weiland, dan komt ze enthousiast bij hem snuffelen, alleen Xanthos duwt haar dan bij het hek weg om haar te beschermen!![]()
Van de week, toen de hoefsmid kwam, liepen ze ook samen in de stal. Ze zochten elkaar echt op, grappig hoor!

ZeFaNa schreef:Tis best rustig hier inderdaad.
Vandaag heb ik twee sollicitatiegesprekken voor stage.
De eerste heb ik vanochtend gehad.
Gesprek verliep een beetje raar. Ik had niet echt het idee dat die vrouw echt wist wat ze wilde.
Maar ze bleef wel steeds doorvragen met van die irritante vragen van wat zijn je sterke en zwakke punten enzo.... brrrrr....
En strax om half 4 heb ik een gesprek in wormerveer.
Ik hoop dat dat wat wordt want dan zit ik vlak bij m'n paardje en kan ik na mijn stage steeds in één keer door!
Ben een beetje zenuwachtig![]()
Wish me luck

LIQUITA schreef:Heel veel succes!!! alleen denk ik dat je op dit tijdstip al in het gesprek zit. Ik duim in ieder geval voor je![]()
.
Hackie schreef:Wat voor opleiding doe je ?
Edit: dat reptielachtige ding in je profiel is een kamelion
ZeFaNa schreef:LIQUITA schreef:Heel veel succes!!! alleen denk ik dat je op dit tijdstip al in het gesprek zit. Ik duim in ieder geval voor je![]()
.
Thanx! Je duimen heeft geholpen![]()
Ik ben aangenomen!
en heel veel succes!!!!
ZeFaNa schreef:LIQUITA schreef:Heel veel succes!!! alleen denk ik dat je op dit tijdstip al in het gesprek zit. Ik duim in ieder geval voor je![]()
.
Thanx! Je duimen heeft geholpen![]()
Ik ben aangenomen!

l0rdJ schreef:haha nee hij is nog niet klaar, zaterdag krijgt hij een lekkere wasbeurt hij is wel al naar de hoefsmid geweest, wat een ramp! Alleen maar steigeren, ik had hem gelukkig niet vast degene die hem wel vast had heeft schrammen op zijn buik. zij handen waren open. Gellukkig hebben we een hoefsmid die heel rustig bleef geweldige man is het! en is het toch allemaal weer goed gekomen. Pallieter deed daarna gewoon weer wat er van hem gevraagt werd en was weer het braafste paard van stal! De hoefsmid vertelde me dat het normaal was voor een veulen om zo te reageren, gelukkig maar dan zullen we zeggen haha. Voor de rest moeten de vieze dingentjes nog uit zijn oor en dan zijn we er klaar voor!
en succes met de vieze dingentjes
tussen de gezonden, haha
sjorsie schreef:@ Zefana: gefeliciteerd, welke MER richting doe je en wat voor stage ga je doen, ik heb zelf de propedeuse van MER en ben toen Informatica gaan doen, beetje in de buurt je stage?