Thirz schreef:Jeeeej, Mapletown! Als ze dat nou nog eens een keer herhalen of op dvd uitbrengen, zou het graag nog een keertje willen zien!!
Uhm
Wij hebben nog een rij banden staan met opgenomen Mapletown series
Lenen?! *tja geen idee wat de kwaliteit nog is van die banden hoor, al weer een hele poos gelee dat we die gekeken hebben
We hebben die banden eerst nog een hele tijd bewaard voor mij (als je ziek bent enje kunt niet naar school, moet je tog wat doen. En mapletown was dan mooi t geschikte, niet te hoge niveau wat je met je zieke hoofd op die leeftijd nog net aan kon. Daarna nog bewaard voor Marcelle der zieke dagen en nu moeten we al een hele tijd de kast een keer uitzoeken, maarja... Nooit tijd hè (of zin)
Maar iig je mag ze best een keertje lenen hoor
(haha volgens mij hebben we best wel alle afleveringen: met de bedorven Papaya's, de eerste verhuis aflevering, alle zieke broertjes van Bobby... )en je hebt wel gelijk hoor, die nieuwe series zijn gwoon nix aan (wat moet je nou met pokemon, pucca, chin chan
) Super Thirz das dan afgesproken: Zaterdag gaan wij iig stappen
Citaat:Kan ik Nous eens goed beweging geven, want die dikke buik moet eraf
en werken aan der conditie...
Maar Nous heeft dus weer wat beweging gehad, al was ze wel helemaal op na een uurtje.....en dan ook niet langzamer gaan lopen he...nee, gewoon doorgaan met snelwandelen!! Kijk al uit naar de foto's!
Egt 1 van mn favo foto's!
Tinker onderweg in ieder meertje en plasje gestuurd --> Zwemmen
& die van die jaarlingen in de wei ook, die zo aan t frunniken waren aan je schoenen enzo! & natuurlijk ook die laatste paar rijfoto's *mét korte beugels