Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:13

hoi,

Das leuk wat voor eentje?

gr

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:15

he Anous, gaaf joh!

vertel!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:15

jarno schreef:
hoi,

Das leuk wat voor eentje?

gr

een stubben, ben er al een aardig tijdje naar op zoek, maar nu eindelijk gevonden voor een leuk prijsje Lachen (andere waren vaak te duur)
Hebben jullie wel eens een zadel per post verstuurd of laten versturen? problemen mee gehad of is alles goed en onbeschadigd aangekomen?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:18

hoi,

Waar komt dat zadel vandaan is het ver weg?
Ik heb nooit een zadel opgestuurd gehad eigenlijk. zal wel goed gaan neem ik aan divoza stuurd ze geloof ik ook.

gr

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:19

nee nog nooit gedaan......wel hoofdstel enzo, maar das niet te vergelijken denk ik!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:24

moossie schreef:
nee nog nooit gedaan......wel hoofdstel enzo, maar das niet te vergelijken denk ik!

uhm nee niet echt te vergelijken Clown Haha!
Heb topic gezet op bokt, tot nu toe alleen positieve reacties. Ik heb zelf jaren geleden zadel laten versturen per post, die kwam aan met een gebroken boom. Het zadel zat wel goed ingepakt. Gelukkig heb ik toen wel mijn geld teruggehad van de verkoper.. daarom zit ik nu toch wel te twijfelen om het te versturen.. maar ja even langs gaan is ook lastig voor mij Verdrietig

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:27

Hoi,

O das wel eerlijk dat je het terug gehad hebt maar ik zou het denk ik persoonlijk niet doen.
Weet je ook al of het zadel past of is het een zadel die je kent ofzo?
Als het nou niet goed zit kan je weer terug .

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:36

jarno schreef:
Hoi,

O das wel eerlijk dat je het terug gehad hebt maar ik zou het denk ik persoonlijk niet doen.
Weet je ook al of het zadel past of is het een zadel die je kent ofzo?
Als het nou niet goed zit kan je weer terug .

gr

ko heeft nu ook een Stubben zadel, het is dezelfde maat, dus dat moet wel passen. past hij niet dan verkoop ik hem gewoon weer door Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:43

hoi,

ja hihi ja dan zal het wel passen denk ik, maar toch je moet zeker eerst betalen.
Ik heb ooit wel eens iets willen kopen heb betaald maar er is nooit meer iets gekomen, bellen ho maar namen niet op en later alleen maar piep piep. was gelukkig niet zo duur maar toch wel vervelend.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:23

hmmm dat is inderdaad vervelend. gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.....

het is hier trouwens gekkenhuis......juf dit juf dat juuuuf juuhuuuuuufffff

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:28

Ik mag alweer bijna lekker naar huissie toe Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:31

aaaaaaaagh gemeeeeeen Knipoog

Ik ga zo even een lesje koken geven!!!! denken jullie aan me? Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 12:57

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:42

Ik ben net naar Mr. Ed geweest en heb een heel mooi nieuw hoofdstel gekocht. Helemaal zwart met een brede neusriem. Ik zal er snel foto's van maken. Vanavond (als het rustig is op stal) mag Vienna er aan geloven, ik ga haar weer longeren.
Gisteren heb ik haar "los gelongeerd", ik had de halve bak afgezet met van dat rood-witte bouwlint. Ze was er niet echt van onder de indruk, na drie rondjes zette ze haar borst er tegen aan en liep gewoon rechtdoor. Je zag haar denken, dat is makkelijk, dat breekt gewoon.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:56

Weer lekker wezen shoppen dus Haha! Past ze al je spullen gewoon?
Volgens mij is het wel een draakje...is het niet?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:02

Hihi, ik heb vandaag mijn 1e autorijles gehad, en ja de auto van Shirley heeft het overleefd Haha!
Sturen ging in het begin erg moeilijk, maar op de terugweg ging het, voor mijn gevoel, wel wat beter (hoefde alleen maar te sturen, Shirley deed de rest Knipoog )

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:56

elady schreef:
Weer lekker wezen shoppen dus Haha! Past ze al je spullen gewoon?
Volgens mij is het wel een draakje...is het niet?

Alleen mijn hoofdstel paste niet, maar die wilde ik toch al nieuw hebben. Nu had ik dus ook nog een goede smoes om me niet schuldig te voelen dat ik mijn oude afdankte. De oude mag thuis aan de muur, bij de andere herinneringen aan Tos.

Echt een draakje is ze niet, maar ze is niet van plan het zich moeilijk te maken als het ook makkelijk kan. In de wei is ze trouwens al wel de baas over haar groep (5 paarden) dus een beetje dominant is ze toch wel. Maar Tos was een grotere draak denk ik.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:21

Leuk Anous! Een zadel voor Ko! Lekker springen....Het versturen van het boomloze zadel ging toch ook goed?Over het algemeen is het wel veilig met TPGpost, alleen jammer dat het zo'n ##@*&^bedrijf is voor de medewerkers...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:24

En Mirjam...niks an laten branden? }>
Kookles....halen die prutpubers nog een diploma of mogen jullie ze geen schop onder de kont geven? Ach gut

Mijn pubertjes waren er allemaal weer vandaag! De meesten zaten vanmorgen al te gapen...ik wist niet dat ik zo saai was... Tong uitsteken Ééntje heeft er expres over mijn arm gekwijld, tja, hij kan weinig anders...zijn lijf doet het bijna niet meer! Je wil toch wel even de juf pesten na zo'n lang weekend! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:35

hahaha nee Jet niets aan laten branden dit keer!

We hebbebn lekkere kaneelstokjes gemaakt, een appeltaart en een schaal pastaprut! Ze waren stil tijdens het eten, dus het zal wel lekker zijn geweest!!!!!

Ik ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe hoofdstel Fieke!

Oja mijn pestbui is trouwens een beetje over Knipoog Ik kwam thuis en mannetje lief had gtst voor me opgenomen Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:45

Citaat:
Jet schreef op 17-05-2005 om 19:26 het volgende:
Anique was inderdaaaaaad in de toestand dat ze niets meer heeft gemerkt van de bochtige terugweg...wanneer kom je mijn schouder afdrogen, Anique? Volgende keer plak ik maandverband op mijn schouders.....misschien helpt het!

Gekopieerd uit het gastenboek Haha!
Geweldig Jet, hoe kom je er op *LOL* Denk je echt dat maandverband helpt? tampon neemt denk ik toch wel meer vocht op hoor Pling Tong uitsteken

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:08

Binar schreef:
Citaat:
Jet schreef op 17-05-2005 om 19:26 het volgende:
Anique was inderdaaaaaad in de toestand dat ze niets meer heeft gemerkt van de bochtige terugweg...wanneer kom je mijn schouder afdrogen, Anique? Volgende keer plak ik maandverband op mijn schouders.....misschien helpt het!

Gekopieerd uit het gastenboek Haha!
Geweldig Jet, hoe kom je er op *LOL* Denk je echt dat maandverband helpt? tampon neemt denk ik toch wel meer vocht op hoor Pling Tong uitsteken

Dan moet je denk ik geen mini nemen maar SUPER TAMPONS

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:00

elady schreef:
Ik heb een vraag:

Lady moet echt in beweging blijven omdat ze heel snel stijf is, ze dikke benen krijgt van het vocht en bulten onder haar buik krijgt. Maar er is 1 probleem: Ze wil voor geen mogelijkheid meer lopen. Ze staat de hele dag op het land met nog 3 anderen en de buurman heeft 2 veulens...en dat is nou net het probleem. Ze waakt over de twee veulens vanaf de andere kant van de sloot. Niemand komt in de buurt, behalve de twee mamma's van de veulens natuurlijk, maar ze is er niet weg te slaan. Als de veulens te ver weg lopen, dan hinnikt ze ze gewoon terug en de veulens reageren er ook nog eens op Clown
Wat moet ik nu doen?

Dat is een naturlijke reactie, ik zou me er niet te veel aan storen het lost zich vanzelf wel weer op. (moederinstinct) De moedertjes zullen het kroost ook wel op een gegeven moment tot de orde gaan roepen. Tja hier zie je dus het duidelijke verhaal naar boven komen. Paarden zijn en blijven kuddedieren. Ze zoeken elkaar toch wel op ook al zit er een sloot tussen. Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:07

Na nog twee minuten uitproberen heeft Vienna vanavond maar besloten dat ze toch wel linksom kan lopen aan de longe. Met een bitje in en een tweede persoon erbij met de longeerzweep was het toch niet zo prettig om om te draaien. Als je wel omdraait doet dat pijn in je mond en drijft iemand je met de zweep weer terug. Dan is het misschien toch maar simpeler om linksom te blijven lopen.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 06:07

Binar schreef:
Hihi, ik heb vandaag mijn 1e autorijles gehad, en ja de auto van Shirley heeft het overleefd Haha!
Sturen ging in het begin erg moeilijk, maar op de terugweg ging het, voor mijn gevoel, wel wat beter (hoefde alleen maar te sturen, Shirley deed de rest Knipoog )

Ja hoor an het ging goed, je moest effies wennen aan het sturen he maar dat is normaal, dan je eerst als een dronken aardbei rijd. Haha!

En dan nog die stomme maasdijk nou dat ging hartstikke goed.

gr hier