Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:hoi,
Das leuk wat voor eentje?
gr
(andere waren vaak te duur)moossie schreef:nee nog nooit gedaan......wel hoofdstel enzo, maar das niet te vergelijken denk ik!
jarno schreef:Hoi,
O das wel eerlijk dat je het terug gehad hebt maar ik zou het denk ik persoonlijk niet doen.
Weet je ook al of het zadel past of is het een zadel die je kent ofzo?
Als het nou niet goed zit kan je weer terug .
gr
Past ze al je spullen gewoon?
) elady schreef:Weer lekker wezen shoppen dusPast ze al je spullen gewoon?
Volgens mij is het wel een draakje...is het niet?
Ééntje heeft er expres over mijn arm gekwijld, tja, hij kan weinig anders...zijn lijf doet het bijna niet meer! Je wil toch wel even de juf pesten na zo'n lang weekend!
Ik kwam thuis en mannetje lief had gtst voor me opgenomen
Citaat:Jet schreef op 17-05-2005 om 19:26 het volgende:
Anique was inderdaaaaaad in de toestand dat ze niets meer heeft gemerkt van de bochtige terugweg...wanneer kom je mijn schouder afdrogen, Anique? Volgende keer plak ik maandverband op mijn schouders.....misschien helpt het!
Denk je echt dat maandverband helpt? tampon neemt denk ik toch wel meer vocht op hoor
Binar schreef:Citaat:Jet schreef op 17-05-2005 om 19:26 het volgende:
Anique was inderdaaaaaad in de toestand dat ze niets meer heeft gemerkt van de bochtige terugweg...wanneer kom je mijn schouder afdrogen, Anique? Volgende keer plak ik maandverband op mijn schouders.....misschien helpt het!
Gekopieerd uit het gastenboek![]()
Geweldig Jet, hoe kom je er opDenk je echt dat maandverband helpt? tampon neemt denk ik toch wel meer vocht op hoor
![]()
elady schreef:Ik heb een vraag:
Lady moet echt in beweging blijven omdat ze heel snel stijf is, ze dikke benen krijgt van het vocht en bulten onder haar buik krijgt. Maar er is 1 probleem: Ze wil voor geen mogelijkheid meer lopen. Ze staat de hele dag op het land met nog 3 anderen en de buurman heeft 2 veulens...en dat is nou net het probleem. Ze waakt over de twee veulens vanaf de andere kant van de sloot. Niemand komt in de buurt, behalve de twee mamma's van de veulens natuurlijk, maar ze is er niet weg te slaan. Als de veulens te ver weg lopen, dan hinnikt ze ze gewoon terug en de veulens reageren er ook nog eens op![]()
Wat moet ik nu doen?
Binar schreef:Hihi, ik heb vandaag mijn 1e autorijles gehad, en ja de auto van Shirley heeft het overleefd![]()
Sturen ging in het begin erg moeilijk, maar op de terugweg ging het, voor mijn gevoel, wel wat beter (hoefde alleen maar te sturen, Shirley deed de rest)