Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
das gooooeeedddd
ik heb altijd wel een beetje gezonde spanning, maar als ik eenmaal aan het rijden ben dan is alles zo weer weg
Pebbs schreef:ik had dat ook hoor, ik was helemaal hyperdepieper met indoor dronten. maar dat had ik maandag al toen ik gewoon de proeven moest rijden. ik was heeeeeeel druk van binnen. en vrijdag was ik wel nerveus, maar toen ik er eenmaal op zat dan was het goedik heb altijd wel een beetje gezonde spanning, maar als ik eenmaal aan het rijden ben dan is alles zo weer weg
WHIHI moet gelijk weer denken hoe snel je weg was toen je naam geroepen werd
Romana01 schreef:Pebbs schreef:ik had dat ook hoor, ik was helemaal hyperdepieper met indoor dronten. maar dat had ik maandag al toen ik gewoon de proeven moest rijden. ik was heeeeeeel druk van binnen. en vrijdag was ik wel nerveus, maar toen ik er eenmaal op zat dan was het goedik heb altijd wel een beetje gezonde spanning, maar als ik eenmaal aan het rijden ben dan is alles zo weer weg
Spanning is ook goed om te presteren, zolang je er niet onderdoor gaatWHIHI moet gelijk weer denken hoe snel je weg was toen je naam geroepen werd
ik moest super snel xander opzadelen
Ik ga me ff aankleden! Astor schreef:O echt? Ja ik heb ook erg last van blackouts. Vraag maar aan de meiden van de springwedstrijden.
Dan wist ik het parcours door de zenuwen gewoon niet meer.... En stuurde ik het paard gewoon weg bij de hindernis waar ik over heen moest.
Omdat ik dan aan mezelf ging twijfelen...
Pebbs schreef:Romana01 schreef:
Spanning is ook goed om te presteren, zolang je er niet onderdoor gaatWHIHI moet gelijk weer denken hoe snel je weg was toen je naam geroepen werd
jaaaik moest super snel xander opzadelen
ik dacht alleen maar ik moet zo snel mogelijk xander klaar maken 
hooow wij vloeken jonge, waarrroommmm komt er niemand helpen!!!! GVD!
haha
Pebbs schreef:oh nee dat had ik niet doorik dacht alleen maar ik moet zo snel mogelijk xander klaar maken
en alleen linda was bij de vrachtwagen maar die moest Ap nog afzadelen, stonden we dan met z'n tweetjes met 2 paardenhooow wij vloeken jonge, waarrroommmm komt er niemand helpen!!!! GVD!
haha
maja ze hadden wel op me gewacht
Die omroepster moest echt lachen