The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:59

Leuk is dat he Ruth :j
Doe het weleens met vrienden, laatst had ik 3 ballen er achter elkaar in, was zelf meer verbaasd dan zij :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 14:56

hahaha ik heb dat nog nooit gedaan :P is dat moeilijk?

ik ga vanavond voor het eerst in lange tijd weer naar een discotheek! ik moet bobben :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 15:07

haha leuk Loes :P

Ik ben nog nooit in een discotheek geweest :+
poolen is niet zo heel moeilijk, alleen je moet weten hoe hard je moet stoten en een beetje geluk hebben.

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 15:25

hoooooi
sorry heb lang niet meer gereageerd. ;$
heb vandaag geholpen op de opendag van school, geholpen bij ak met een vriendin. wij stonden bij de cultuurtafel met allemaal verschillende hapjes hihi was zo op natuurlijk. :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:20

suikermeisje schreef:
haha leuk Loes :P

Ik ben nog nooit in een discotheek geweest :+
poolen is niet zo heel moeilijk, alleen je moet weten hoe hard je moet stoten en een beetje geluk hebben.

wij gaan best vaak, in belgie 3 kwartier rijden zitten er 2 grote discotheken, verder is hier echt niets te doen :P maar het was nog even spannend of we de auto vol kregen maar dat is wel aardig gelukt

wat doen jullie meestal op zaterdag dan?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:28

ben niet van het uitgaan, hou niet van grote menigtes.
zo af en toe keer naar vriendin, toen gingen we bowlen, keer poolen, dan gewoon naar iemand toe. etc.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:46

iedereen houd van iets anders, martijn hangt het liefst een hele zaterdag bij zn vrienden in zo'n saai café.. maar na 4 weken zie ik dat echt niet meer zitten :P gaat mike wel uit?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:19

suikermeisje schreef:
zo af en toe keer naar vriendin, toen gingen we bowlen, keer poolen, dan gewoon naar iemand toe. etc.

Ik dacht altijd dat ik de enigste was _/-\o_

Net even lekker op Whizzy gereden :)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:38

ik ben juist dan wel weer een feestbeest, met de hele tent uit je dak gaan, heerlijk!
ik ben vorige week in het café ook totaal los gegaan, helaas was ik de (zo ongeveer) de enige die dat deed (en ben ik de avond ook gedeeltelijk kwijt..)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:15

_O-
Ik ben nu even cake aan het maken, rocky road cake :D
Stond als topic bij voedertijd en nu maak ik hem dus, ik ben erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:18

Ik ga ook niet zo veel uit, echt grote discotheken zitten hier ook niet echt in de buurt, behalve RDB dan. :j
Wij doen wel vaak poolen, karten, café, spelletje of filmpje ofzo! :D

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:23

ik ga eigenlijk elk weekend vrijdag en zaterdag wel weg :)
Kroeg of discotheek!

meestal van half 12 tot uur of 4/5 zoiets.. HEEERLIJK ! hahah

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:25

Hitime schreef:
Ik ga ook niet zo veel uit, echt grote discotheken zitten hier ook niet echt in de buurt, behalve RDB dan. :j
Wij doen wel vaak poolen, karten, café, spelletje of filmpje ofzo! :D

Dat soort dingen zijn nog wel leuk ja, enkele keer een cafe, vind dat gerook om mij heen helemaal niets en heb het thuis weer benauwd.

loesje166 schreef:
iedereen houd van iets anders, martijn hangt het liefst een hele zaterdag bij zn vrienden in zo'n saai café.. maar na 4 weken zie ik dat echt niet meer zitten :P gaat mike wel uit?

Als we gaan gaan we samen, hij vindt het niet leuk als ik met weet ik veel wie allemaal uit zou gaan, en andersom ook niet. Achja iedereen verschilt hierin :P
Houdt niet in dat ik niet met vriendinnen afspreek maar onze vriendengroep is echt gezamelijk.
En een andere vriendin zie ik op de marathons, alleen was ze best wel veranderd, maar nu gaat ze zich weer beetje volwassener gedragen en niet meer zo sletterig. Ze heeft nu sinds kort een leuke vriend, echt een toffe gozer en past wel bij haar :j

Iejoorr schreef:
suikermeisje schreef:

Ik dacht altijd dat ik de enigste was _/-\o_

Net even lekker op Whizzy gereden :)

Misschien dat je het over een paar jaar wel helemaal geweldig vind, weet je maar nooit.

Ik dacht ook altijd dat ik de enige was, nu gelukkig niet meer :P
Mike wilde met het WK toen naar Amsterdam, ik zag het niet zitten, raakte al in paniek als ik aan die hele menigte dacht.

RDB is ook voor ons wat het dichtsbij is, of Arnhem.
En ik hou het niet de hele nacht vol. Ben zaterdag's 9 uur uit mijn bed en sta dan 3 uur lang te wandelen door de bak heen om les te geven, dan nog eigen paarden rijden, dan is mijn lichaam op. (komt ook nog door de pfeiffer, sindsdien ben ik veel sneller moe.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:29

Ik heb zich ook wel een gezamelijke vriendengroep.. Maar ik heb altijd nog paardenmeisjes en studiegenoten enzo, maar dat is toch weer anders! :j

Vanavond ga ik lekker volleyballen en daarna een supriseparty voor iemand. Ook altijd leuk. :P

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:32

suikermeisje schreef:
loesje166 schreef:

Als we gaan gaan we samen, hij vindt het niet leuk als ik met weet ik veel wie allemaal uit zou gaan, en andersom ook niet. Achja iedereen verschilt hierin :P
Houdt niet in dat ik niet met vriendinnen afspreek maar onze vriendengroep is echt gezamelijk.
En een andere vriendin zie ik op de marathons, alleen was ze best wel veranderd, maar nu gaat ze zich weer beetje volwassener gedragen en niet meer zo sletterig. Ze heeft nu sinds kort een leuke vriend, echt een toffe gozer en past wel bij haar :j

wij gaan zoveel mogelijk samen in het weekend, doordeweeks ga ik altijd met mijn eigen vriendinnetjes :P maar vanavond ga ik ook met mijn eigen vriendinnen, misschien kwam martijn ook nog, maar die wisten nog niet of ze een auto vol kregen :P anders niet, dan maken we zelf een leuke auto! ben het café hangen beu

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:33

_Caitlinnn schreef:
Kroeg of discotheek!

ik ga meestal doordeweeks een keer en in het weekend, maar dat ligt eraan of het druk is op de uni en of mijn portemonnee het aankan :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:56

Hitime schreef:
Ik heb zich ook wel een gezamelijke vriendengroep.. Maar ik heb altijd nog paardenmeisjes en studiegenoten enzo, maar dat is toch weer anders! :j

Vanavond ga ik lekker volleyballen en daarna een supriseparty voor iemand. Ook altijd leuk. :P

dat heb ik ook hoor ruth :j
maar dat is anders haha!
Alle mensen waarmee ik bevriend was op rijvereniging zijn weg, ben nu dus beetje lonely, is eigenlijk niemand meer van mijn leeftijd, of 4 jaar ouder maar hebben een heel ander leven (werk, gezin, uit huis iig, eigen huis etc)

loesje166 schreef:
suikermeisje schreef:

wij gaan zoveel mogelijk samen in het weekend, doordeweeks ga ik altijd met mijn eigen vriendinnetjes :P maar vanavond ga ik ook met mijn eigen vriendinnen, misschien kwam martijn ook nog, maar die wisten nog niet of ze een auto vol kregen :P anders niet, dan maken we zelf een leuke auto! ben het café hangen beu

Maarja dan ga je ook beiden weg, hier zou ik niet weg kunnen, heb zelf geen auto, krijg die van mijn ouders niet mee, en als we met de auto weggaan dan ga ik met die vrienden mee uit diezelfde groep :+

loesje166 schreef:
_Caitlinnn schreef:
Kroeg of discotheek!

ik ga meestal doordeweeks een keer en in het weekend, maar dat ligt eraan of het druk is op de uni en of mijn portemonnee het aankan :P

staan de diergeneeskunde mensen om bekend he :P
Veel feesten XD

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:35

hahaha zeker wel! diergeneeskundefeestjes zijn echt tof! (ben er wel achter dat feestjes op maandag geen succes zijn..)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:50

:') haha

Nog even een JT vraagje: nouja eigenlijk 3
1. Mag je zelf kiezen op welk paard je wilt? (natuurlijk beslist met rij-ervaring maar dat je wel kunt zeggen van ik vind die en die leuk)
2. Rainlegs, dat is toch gewoon een regenbroek, of moet je speciale dingen hebben?
3. Ik heb nu betaald voor een bp huur van een week, ben ik nou veplicht die bp tijdens de trektocht te dragen of niet?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:57

hi! Lang geleden, sorry!

Iejoorr:
1. je mag niet zelf kiezen. Je moet de eerste dag zeggen wat voor paarden je leuk vind. Je mag ook wel iets zeggen dat je die leuk vind. Maar zeker als je er nog nooit bent geweest zou ik dat niet doen. Dan gaan ze bedenken wie er bij je zou passen, wordt je ingedeeld. En dan ga je rijden, dan kun je aangeven of je hem leuk vind. zo niet mag je de volgende dag meestal op een andere.

2. nee dat zijn speciale dingen, geen regenbroek. een regenboek zorgt er voor dat je geen grip meer hebt op het zadel. Dus je hebt die speciale dingen nodig.

3. nee de BP is alleen verplicht tijdens het springen van vaste hindernissen (cross dus). De rest van de week is het niet verplicht.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:07

Ik had me BP ook alleen met de cross aan vorig jaar ;)
+ die rainlegs zijn handig maar ntrlijk niet verplicht :P

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:22

woooow BRAKBRAKBRAK ouwes... :O :evaw:
was 05.45 u thuis, en moet nu weer naar een verjaardag + daarna proeven oefenen op Ivy ...

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:31

Oef succes cait!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:58

Maar vorig jaar waren rainlegs in onze week wel handig.. := Echt zeikesnat!

Zoo toe maar Cait, waar was je geweest gister?

Zat net vast met de auto in de modder (nja vriend dan).. Echt op zo'n hobbelig verlaten landweggetje tussen de weilanden wat ook nog eens doodliep. Hij wilde keren want dan mocht ik een stukje rijden.. Maarja, toen zaten we dus vast. Van alles geprobeerd met plankies en stokkies, maar alles liep gelijk onder de modder natuurlijk, en de auto heeft alleen voorwielaandrijving.. En we moesten achteruit een stukkie omhoog, was echt geen beginnen aan. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:04

bij ons was dat echt niet nodig, we hadden goed weer, laatste dag paar spatten maar dat was zo over.
en het jaar ervoor hadden we tropenrooster, superwarm was het toen :+