Doe het weleens met vrienden, laatst had ik 3 ballen er achter elkaar in, was zelf meer verbaasd dan zij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:haha leuk Loes
Ik ben nog nooit in een discotheek geweest
poolen is niet zo heel moeilijk, alleen je moet weten hoe hard je moet stoten en een beetje geluk hebben.
Hitime schreef:Ik ga ook niet zo veel uit, echt grote discotheken zitten hier ook niet echt in de buurt, behalve RDB dan.
Wij doen wel vaak poolen, karten, café, spelletje of filmpje ofzo!
loesje166 schreef:iedereen houd van iets anders, martijn hangt het liefst een hele zaterdag bij zn vrienden in zo'n saai café.. maar na 4 weken zie ik dat echt niet meer zittengaat mike wel uit?
Iejoorr schreef:suikermeisje schreef:ben niet van het uitgaan, hou niet van grote menigtes.
zo af en toe keer naar vriendin, toen gingen we bowlen, keer poolen, dan gewoon naar iemand toe. etc.
Ik dacht altijd dat ik de enigste was![]()
Net even lekker op Whizzy gereden
suikermeisje schreef:loesje166 schreef:iedereen houd van iets anders, martijn hangt het liefst een hele zaterdag bij zn vrienden in zo'n saai café.. maar na 4 weken zie ik dat echt niet meer zittengaat mike wel uit?
Als we gaan gaan we samen, hij vindt het niet leuk als ik met weet ik veel wie allemaal uit zou gaan, en andersom ook niet. Achja iedereen verschilt hierin
Houdt niet in dat ik niet met vriendinnen afspreek maar onze vriendengroep is echt gezamelijk.
En een andere vriendin zie ik op de marathons, alleen was ze best wel veranderd, maar nu gaat ze zich weer beetje volwassener gedragen en niet meer zo sletterig. Ze heeft nu sinds kort een leuke vriend, echt een toffe gozer en past wel bij haar
Hitime schreef:Ik heb zich ook wel een gezamelijke vriendengroep.. Maar ik heb altijd nog paardenmeisjes en studiegenoten enzo, maar dat is toch weer anders!
Vanavond ga ik lekker volleyballen en daarna een supriseparty voor iemand. Ook altijd leuk.
loesje166 schreef:suikermeisje schreef:
Als we gaan gaan we samen, hij vindt het niet leuk als ik met weet ik veel wie allemaal uit zou gaan, en andersom ook niet. Achja iedereen verschilt hierin
Houdt niet in dat ik niet met vriendinnen afspreek maar onze vriendengroep is echt gezamelijk.
En een andere vriendin zie ik op de marathons, alleen was ze best wel veranderd, maar nu gaat ze zich weer beetje volwassener gedragen en niet meer zo sletterig. Ze heeft nu sinds kort een leuke vriend, echt een toffe gozer en past wel bij haar
wij gaan zoveel mogelijk samen in het weekend, doordeweeks ga ik altijd met mijn eigen vriendinnetjesmaar vanavond ga ik ook met mijn eigen vriendinnen, misschien kwam martijn ook nog, maar die wisten nog niet of ze een auto vol kregen
anders niet, dan maken we zelf een leuke auto! ben het café hangen beu
loesje166 schreef:_Caitlinnn schreef:ik ga eigenlijk elk weekend vrijdag en zaterdag wel weg
Kroeg of discotheek!
meestal van half 12 tot uur of 4/5 zoiets.. HEEERLIJK ! hahah
ik ga meestal doordeweeks een keer en in het weekend, maar dat ligt eraan of het druk is op de uni en of mijn portemonnee het aankan