Ik doe baan catering vandaag. Mag tot 6 uur in de zon zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En hartstikke fijn dat hij zo braaf is op onbekend terrein! Xander is echt een kanjer haha 
Sabinee__ schreef:Ik ga zo iets tofs boven mn bed maken !
http://img683.imageshack.us/img683/5987 ... 9e851a.png
Met allemaal leuke persoonlijke foto's en herinneringen
!! , volgend jaar gaat mijn stal verhuizen naar muiderberg , vlak bij anydale . En we liggen aan het ruiterpad vlak bij het bos en strand . We krijgen een hele grote paddock en bak met drenage . En uitloop stallen , en een grotere kantine met een mooie spuitplaats en dé stalling gaat niks omhoog
! En tegen die tijd heb ik mn scooter dus dan ben ik er van huis binnen een kwartier
skyline schreef:Hihi ik heb echt super nieuws!! , volgend jaar gaat mijn stal verhuizen naar muiderberg , vlak bij anydale . En we liggen aan het ruiterpad vlak bij het bos en strand . We krijgen een hele grote paddock en bak met drenage . En uitloop stallen , en een grotere kantine met een mooie spuitplaats en dé stalling gaat niks omhoog
! En tegen die tijd heb ik mn scooter dus dan ben ik er van huis binnen een kwartier
Romana01 schreef:goeiemogge.... HAAT AAAAN ROOSTERMAKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morge een super drukke dag, is dat ik dinsdag ook al niet naar de paardjes kon, anders was ik niet gegaan... Ben zo enorm druk met school
Heb enorm veel zin in Assisi, even weg uit de sleur van school
Zit nou op donderdag en vrijdag tot half 5, maar dan heeft het voor mij dus geen zin meer om op donderdag naar de paarden te gaan.
Kirsten_S schreef:skyline schreef:Hihi ik heb echt super nieuws!! , volgend jaar gaat mijn stal verhuizen naar muiderberg , vlak bij anydale . En we liggen aan het ruiterpad vlak bij het bos en strand . We krijgen een hele grote paddock en bak met drenage . En uitloop stallen , en een grotere kantine met een mooie spuitplaats en dé stalling gaat niks omhoog
Is dat het huis tegenover Anydale ? Jaa mooie omgeving he haha, als ik weer
naar me oma ga en je gaat erheen, dan moeten we effe meeten haha!
skyline schreef:Hihi ik heb echt super nieuws!! , volgend jaar gaat mijn stal verhuizen naar muiderberg , vlak bij anydale . En we liggen aan het ruiterpad vlak bij het bos en strand . We krijgen een hele grote paddock en bak met drenage . En uitloop stallen , en een grotere kantine met een mooie spuitplaats en dé stalling gaat niks omhoog