. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Vanmorgen was me band lek! Dus toen moest ik me fiets naar boven tillen (me vader woont op de 2de verdieping...) en hij had daar nog een andere fiets staan, dus die moest ik toen weer naar beneden tillen...pffff...toen moest ik ook nog eens heel hard fietsen omdat ik al te laat was...kwam ik om tien over half 9 aan bij het asiel, dachten ze meteen al dat ik niet meer kwam! Toen moest ik ook nog eens maar 2 verblijven doen omdat er opeens teveel mensen waren, dus was om half 10 alweer klaar, toen moest ik andere dingen doen als bakjes afwassen en was vouwen enzo...joepie. Maar ook veel met de katten geknuffeld.

ben benieuwd hoe pepijn doet, want gister na dat andere meisje er op gezeten had was ie strond vervelend! Me omver lopen enzo, terwijl ie daarvoor heel braaf aan een los touwtje mee liep.. Nouja k zie zo wel
Veel plezier met rijden zo! Gaan jullie nog afscheidsrit doen zaterdag? 

Heb ook veel te veel gekocht maar ach je leeft maar 1x he
. bij een klasgenootje geweest en 2 en half uur door bos gement met haar pony's (een voor de kar en de ander aan een halstertje mee wandelen) Toen door na stal om Desire en nog een paard (mambo te rijden). Bij mij gegeten en lekker op terassje gezeten. Gaan volgende week een dagtocht maken met de pony's en over een kleine maand een nachtje op rono kamperen en 2 keer paarden huren en winkelen in groningen
. In de herfst willen we een mini trektocht gaan maken met de kar en de ponys. van 3 dagen( en dus 2 nachten). oeehh heb er helemaal zin in
alles weerr fijn schoon!!
en de hulp was maar al te welkom
nu lekker slapen trustee 

Morgen weer een paarjde op stal rijden. Die logeert 2 weken op stal en alst goed gaat mag ik hem rijden. Schijnt een lastpost te zijn.