Ehbo prakticum was wel grappig, klasgenootje had haar 2 teckels meegenomen en we hadden nog een labrador die we al eerder hadden geleend. We moesten pootverband en kopverband doen, ze zien dr dan zo zielig uit en ze voelen zich ook meteen heel zielig
Heel gedoe gehad en alles, overlegd met de halve klas zowat echt zooo onduidelijk en alles, nouja nu dus toch maar leren, niet naar smurf gegaan, mailtje gekregen van de lerares, teruggemaild, vond dat we maar beetje laatste dga aan het leren waren me moeder nog gestuurd echt vreselijk gedoe... Nouja morgen hebben we allemaal brief mee en alles, en ik ga het gewoon NIET maken, ander slever ik het gewoon leeg in ik ga het niet maken
Das niet eng hoor Lucy Ik heb het ook gedaan Jah het is miss btj vies als er nog wat bloed aan zit, maar over het algemeen zijn ze goed schoongemaakt, ten minste was toen bij mij zo.
Das niet eng hoor Lucy Ik heb het ook gedaan Jah het is miss btj vies als er nog wat bloed aan zit, maar over het algemeen zijn ze goed schoongemaakt, ten minste was toen bij mij zo.