Nou ze zijn vanochtend geweest. Gelukkig vond een huisgenootje nog al vreemd dat ze zo aan het bellen waren, dat ze maar eens de deur open gedaan heeft (we hebben hier 9 bellen, voor ieder 1 en huisbel). En maar zeuren dat niet op schiet. Tja als je 2u afspreekt.... en ze hebben mijn telefoonnummer, ook niet gebeld. Maar bleek iets vervangen te moeten worden, dus ze komen morgen weer terug. Dus tja, nog steeds maar hopen. De druk is nu helemaal slecht, gelukkig gisteren nog gedouched, dat is nu echt waardeloos. En om af te wassen gewoon maar eens 5 minuten kraan aanzetten en hopen dat je warm water hebt, of maar water koken met waterkoker, koud komt gelukkig wel genoeg uit.
Onweer? alleen gisterenavond rond half 11 was het hier aan onweren. Vanochtend heerlijk geslapen tot de wekker ging. Morgen laatste dagje als difco in de kliniek, dan is mijn 6e jaar afgerond, dan nog 3 maanden onderzoek doen van het 5e jaar nog, waar ik in september mee ga starten. Maar tussendoor lekker vakantie.
En wat voor weer wordt het zondag? als mooi is, hebben jullie zin om achter Mazzel aan te hangen? In principe is hij in de opbouw fase en is 1 dag aan het werk (echt intensief werken) en andere dag mag hij relaxen. En tja, voor de kar kan het allebei, al is het meestal meer relaxen (hij mag wel iets werken, maar lekker buitenritje) De 1e dag van opbouw hebben we ook al bijna uur gereden, dus opzich moet hij zeker rondje van 1-1,5u aankunnen.
Saskia89
Geplaatst: 12-07-12 18:48
Ik heb het onweer ook helemaal gemist.
Zondag kan ik, geloof ik, wel. Maar kijk maar even wat Mazzel aan kan
Ow ja en ons water doet het weer! Vanochtend kwam er geen warm water meer uit de douche, maar nu hele harde straal Dus vanavond weer heeeerlijk douchen zonder kou te hoeven lijden en zonder naar mijn ouders heen en weer te hoeven
Dan zijn mijn ouders er... Als er verder geen liefhebber zijn kunnen die wel mee als dat mag
Saskia89
Geplaatst: 13-07-12 23:24
evdpanne schreef:
We gaan een keer mensen op de foto zetten .
Nee maar! Leuk!
Van mij mogen je ouders mee hoor Antoinette . Neem aan dat die niet dagelijks komen. Volgend weekend staat mijn buitenritje ook gepland, dus dan heb ik alweer paard in het weekend.
Nou zondagochtend (morgen) 10u op stal? Ik probeer al wel op tijd te zijn om Mazzel alvast uit het land te vissen en spullen op te zoeken. En dan moeten we 12u zeker weer terug op stal kunnen zijn. Is dat nog op tijd voor jou, Antoinette? Stuur nog wel ff pbtje.
Sorry las je berichtje te laat! Ik ben met Smit meegeweest met een groepje dat rustig wilde rijden dus we hebben geen galop gedaan. Was een zalig ritje alleen een beetje nat.