winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Mijn creatie van vanmiddag.
gezellig! Zijn het amandelbloesem takken die je hebt gebruikt?
Het zijn een soort palmtakken,we hadden ze op me werk.Met kerst hadden we ze ook offwhite geverfd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:welke maat filters heb je nodig, heb nog 3 doosjes van die kleine filters liggen voor zo;n duo apparaat, apparaat is gesneuveld, filters heb ik nog goed op voorraad. (gebruik ze oa bij het boren, scheelt een hoop rotzooi)
Dat maakt niet zoveel uit.Het is als het klaar is dat er van een staafje wat roet in kan vallen en dan filter je het even door een koffiefilter.
Nicole1995 schreef:Ik laat jullie ff weten wanneer ik het heb,Ate en Winnitoe en Shenavallie.Als Bert het water mee heeft kan ik het morgen al maken.Moet ik het kopen dan moet ik het eerst ff kopen ,ik had hier de laatste fles.
Nicole1995 schreef:Dank je Winnitoe super,ik ben er morgenmiddag.Col moet naar de tandarts 3 uur/half 4 dan ben ik op stal en sàvonds met de vergadering ben ik er.En woensdagochtend ben ik er.Heb je de post al gehad met plaatjes?
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Dank je Winnitoe super,ik ben er morgenmiddag.Col moet naar de tandarts 3 uur/half 4 dan ben ik op stal en sàvonds met de vergadering ben ik er.En woensdagochtend ben ik er.Heb je de post al gehad met plaatjes?
ja geweldig, rowan vind het prachtig om de post te krijgen, hij blijft er super blij mee! Is er ook uren zoet mee.
Ik heb morgen weer een stapel nieuwe plaatjes. Liggen nog op kantoor. Dus morgen jullie updates weer plaatsen hier.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Dank je Winnitoe super,ik ben er morgenmiddag.Col moet naar de tandarts 3 uur/half 4 dan ben ik op stal en sàvonds met de vergadering ben ik er.En woensdagochtend ben ik er.Heb je de post al gehad met plaatjes?
Eh... is er een vergadering op Veldt????
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ja geweldig, rowan vind het prachtig om de post te krijgen, hij blijft er super blij mee! Is er ook uren zoet mee.
Ik heb morgen weer een stapel nieuwe plaatjes. Liggen nog op kantoor. Dus morgen jullie updates weer plaatsen hier.
Als er dubbele van AZ zijn, dan wil Rowan die, toch?
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ik laat jullie ff weten wanneer ik het heb,Ate en Winnitoe en Shenavallie.Als Bert het water mee heeft kan ik het morgen al maken.Moet ik het kopen dan moet ik het eerst ff kopen ,ik had hier de laatste fles.
Ik wil bij ons ook nog wel even voor je kijken bij de DA! Zeg maar wat je precies nodig hebt!
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Dank je Winnitoe super,ik ben er morgenmiddag.Col moet naar de tandarts 3 uur/half 4 dan ben ik op stal en sàvonds met de vergadering ben ik er.En woensdagochtend ben ik er.Heb je de post al gehad met plaatjes?
ja geweldig, rowan vind het prachtig om de post te krijgen, hij blijft er super blij mee! Is er ook uren zoet mee.
Nog bedankt!