Ben ik weer taartkopen ging niet door! en ja miek je bent er nog en ja ik kan heel boos zijn maar ik zal je maar niet met een stok slaan xD
Haha, Lies,nog bedankt met meegaan naar de bakker Jemig. Wil je een foto inleveren bij de bakker: ga je er eentje uitprinten...BLIJKT DE BLAUWE KLEUR OP TE ZIJN! Iemand misschien een printer die hier in de buurt woont, die het wél doet ?
annemieke_88 schreef:Ja goed zo!! Nou wel leuk voor je. Hoeveel dagen in de week ga je hem rijden?ik mag op donderdag en zaterdag lekker met ietsen tutten dus jullie zullen me binnekort weer vaker gaan zien op de zaterdag
hahaha ja alleen wat weinig paarden info. Doe een mooie foto van Bo en een mooie foto van Loof en een moooooooie foto van FI
haha jaa klopt! met zijn tweeen in die grote bak.. wle mooi hoor.. maar wat een eind naar achteren kan je tegenwoordig he
Ja leuk Dank je! Ik ga thuis nog wel een paar mooie foto's van Bo en Loof zoeken als ze ingevlochten zijn.We moeten eigenlijk een keer alle drie de paarden vlechten en dan foto's maken
Heb hem weer veranderd paardengedeelte moet je maar even kijken! Ja moeten we een keer doen joh lijkt me leuk met ze 3en op de foto
Lovis is toch ook een pony ? OF niet ?? hmm daaar wist ik niks van ik vind die idioote foto's van lovis zoo leuk