Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laat staan die paarden! Ik heb misschien een verzorgpaard, een fries
200 % verkeersmak zegt ze want hij loopt ook vaak mee naar de markt en hijs erg lief. Alleen moet ik haar nog even bellen voor verdere informatie enzo. maar dat doe ik als ik alleen ben

_Lisanne schreef:Het is alleen te doen met de paarden als je rustig aan doet. Verder heeft ie iig even op stal gestaan tussen door, is hij ff uit het zonnetje geweest. Even een uurtje afkoelen.
Oh leuk Angela. Staat ie in de buurt? Ga je er dan alleen mee buiten rijden of ook in de bak?
wel echt leuk, want ik wilde altijd al eens op een echte fries zitten die zien er zo gaaf uit!

Onder het zadel is ze ook heel braaf, was Gipsy ook.
Die is eigenlijk zonder zadel ingereden.
_Lisanne schreef:Die vrouw heeft haar al vanaf dat ze 3 maanden is. En ze heeft er heel veel mee gedaan, mee gewandeld enzo. Dus ze is al helemaal verkeersmak, ze is nu 3 jaar en 5 maanden.Onder het zadel is ze ook heel braaf, was Gipsy ook.
Die is eigenlijk zonder zadel ingereden.
En Gipsy is heel braaf buiten, dus kunnen we lekker samen.

StillAngel schreef:_Lisanne schreef:Oke, denk dat het voor jou wel goed is. Kan je weer extra ervaring enzo op doen.![]()
Wij hebben ook 'n fries op stal, die nu 3. Ga vaak met de eigenaar buiten rijden echt lief dier is dat!
3 jaar en dan al zo lief? das best bijzonder denk ik?
[en ja, er zijn ook hyperactieve haflingers maar ik bedoel echt de koele kikkers
] maar niet zo sterk in de hand. echt een topbeest