. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Manon_S schreef:Kent iemand het Oesterplantsoen in Waterwijk? Daar staan de Shetjes.
Eigenaar is momenteel ziek maar ze zegt dat ze hopelijk van het weekend kan afspreken.
Omdat ik de weg niet weet mag ik iemand meenemen, dus voelt iemand zich geroepen?
Graag dan iemand die ik goed ken zoals Melissa, Sabine.....
? Kirsten_D schreef:Manon_S schreef:Kent iemand het Oesterplantsoen in Waterwijk? Daar staan de Shetjes.
Eigenaar is momenteel ziek maar ze zegt dat ze hopelijk van het weekend kan afspreken.
Omdat ik de weg niet weet mag ik iemand meenemen, dus voelt iemand zich geroepen?
Graag dan iemand die ik goed ken zoals Melissa, Sabine.....
Is het mis niet beter als je een ouder mee neemt?
Het is toch in een woonwijk bij iemand thuis..
!
. 
. 
Dus als ik dat meisje vertrouw dan vertrouwen zij in mij zeg maar
? Emmaa_ schreef:Mijn ouders gaan ook niet mee
Mijn vader wilt me dan wel een keer naar dat stalletje brengen om te kijken wat ik onder me kont heb etc. etc.
Maar ze vinden dat ik zelf moet bepalen wie ik vertrouw en wie nietDus als ik dat meisje vertrouw dan vertrouwen zij in mij zeg maar

? Emmaa_ schreef:Mijn ouders gaan ook niet mee
Mijn vader wilt me dan wel een keer naar dat stalletje brengen om te kijken wat ik onder me kont heb etc. etc.
Maar ze vinden dat ik zelf moet bepalen wie ik vertrouw en wie nietDus als ik dat meisje vertrouw dan vertrouwen zij in mij zeg maar

Flevolander schreef:Ik heb ook wel gehad dat jongere meiden die kwamen proefrijden op Boef met hun ouders kwamen.. had ik niet zoveel problemen mee eigenlijk.. denk dat ik als het mijn kinderen waren precies het zelfde had gedaan als ouder zijnde.. je weet toch niet wat je treft via mp.. Ken wel een of andere pedo zijn die op pennymeisjes geilt
.