Wordt ons afscheidsdebuut.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Volgens mij moet dat een nog grotere stap zijn geweest... van al je vrijheid naar zo'n stad als Almere...
Ik ga nu juist naar de vrijheid toe..
.

Elja schreef:fryskhynders schreef:![]()
zou astma ook heersen
![]()
heb jij altijd al last van astma of nu opeens weer??
(ik heb ook griep en ben ook opeens wee astamtich, vroeger altijd geweest, maar de laatste keer dat ik ventolin heb gehaald was 2006, dus de dokter vond t wel vreemd... maar heb t nu echt weer nodig!!
Astma kan niet heersen
duh![]()
Maar ik heb er altijd last van.. Het ligt er meer aan dat ik me inspan, griep heb en de lucht wat ijler is.
Bovendien maakte ik me een beetje druk (om niets)
Gelukkig zijn Kirsten, Maaike en Ellen heel lief geweest en hebben voor me gezorgd
Melanie_B schreef:Ja
Tis dat ik weg ga, anders had ik eerst komende wedstrijd met Kamona gedaan.
Mag ik nog wel even gaan oefenen
Astor schreef:Melanie_B schreef:Ja
Tis dat ik weg ga, anders had ik eerst komende wedstrijd met Kamona gedaan.
Kamona mag geen proefjes starten. Ze is er nog niet klaar voor, heb ik gehoord van iemand die proefje sop haar wilde gaan rijden.
Ik zit trouwens 1 februari op TwingoMag ik nog wel even gaan oefenen

! Nogmaals!

Astor schreef:Twingo daar zou ik dan liever op springen dan Kamona. Omdat Kamona zo hard gaat en dan heb ik echt geen controle.
Maar ben benieuwd wat ik er van ga bakken met Twingo 1 feb
Zowieso zelf goed rech top zitten want bij Twinog heb ik nog wel eens te neiging om naar voren te komen met mijn bovenlichaam.
Maar ik ga me best doen en meer kan ik er niet van maken!
Twingo had ik zelf wel als tweede keus geschreven, vind het wel een fijn paardje maar nog nooit een wedstrijd mee gereden haha.

)

Melanie_B schreef:Trouwens heb even met mams overlegd en 1 februari rijdt ik nog gewoon mijn F9 proef met Astor!
Wordt ons afscheidsdebuut.
Melanie_B schreef:Melanie_B schreef:Gewoon.. Ben bang dat ik hier geen nieuwe vrienden leer kennen..
Ik heb er wel een paar, maar die leven -natuurlijk- ook hun eigen leven..
Al me vriendinnen moet ik achter laten in Almere... krijg een nieuwe klas, wat
ik ook wel eng vindt.. ben hier 4 jaar gepest dus ik hoooop zo dat ik hier nu wel
aansluiting krijg...
Het is gewoon allemaal zo eng. Almere is vertrouwd, omgeving ken je goed, je
vrienden zitten daar.. en dat laat je nu allemaal achter naar het onbekende...
Bedankt voor dit stukje!Hier heb ik wat aan.
Ben net bij 2 bekende wezen kijken voor een bijrijpaard. 1 iemand heeft waarschijnlijk wel een paard voor me want die dochter rijd 'm amper nog wegens werk enzo.Heb 't paard gezien. Grote bok, mooi bruin, dressuurpaard maaarrr kan ook springen!
Tis nog niet 100% zeker. Hij zou het overleggen met dochter maar hij zegt 'Denk dat het wel goed gaat komen'. Hij wilt me uiteraard wel eerst zien rijden.
Peerd staat bij hem aan huis. Meisje bij Remco op stal heeft 'm ook gereden, en het schijnt een héle fijne bok te wezen...
2de was op een springstal alleen die jongen (ken ik ook) had momenteel even geen paarden voor me, maar hij zou bellen als hij een keer niet kan of wel iemand zoekt.
Astor schreef: