Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
desyma schreef:Leuk zeg! Krijg zojuist een uitnodiging in de brievenbus. Het is een uitnodiging voor de extra koopavond
met extra kortingsvoordeel bij Divoza. Jammer dat deze extra koopavond gisteravond was.
taverno schreef:Wie is Yesin?wat doen jullie met dat beestje.Bij ons is ze hartstikke rustig altijd.
Woogy schreef:oh jee kim, als jouw verzorgster er is vandaag...betekend dat die vent van wally er ook is...en dan gaat josephine op mijn wilde vos....OH JEE! josephine bereid jij je vast voor op commentaar
Woogy schreef:als je zo doorgaat neem ik je een keer mee naar de vlietlanden lange rechte stukken, zal je laten voelen wat hard gaan is
Freya schreef:Lieve Meiden, Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij Donna en dior hou. Het gaat me allemaal veelste hard. En als dit nog niks was, sla ik het aanbod toch af.
Je krijgt ze wel veel meer respect voor die jockey's.
Lisa, wil wel mee naar de vlietlanden, maar dan op Donna, hobbelen we er wel achteraan.
desyma schreef:Langs de snelweg is het ruiterpad bijna 3 km rechtuit. Daarom ook wel het galoppeerpad genoemd.
Daar kun je dus wel een aardig sprintje trekken
Cer schreef:Poppetje en hard... hmm...wacht maar
![]()
Hoe ver is dat rijden, naar de Vlietlanden?