Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:36

Lekker slim,ik had hem vorige week al maar ook al via nieuwsbrief.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 14:41

desyma schreef:
Leuk zeg! Krijg zojuist een uitnodiging in de brievenbus. Het is een uitnodiging voor de extra koopavond
met extra kortingsvoordeel bij Divoza. Jammer dat deze extra koopavond gisteravond was. Clown

Misschien heb ik hem dan ook wel vandaag in mijn brievenbus liggen, want ik heb hem ook nog niet gezien Haha! . Erg bijdehand

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:03

Ik heb heb ik goed al denk 2 weken in huis.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:17

taverno schreef:
Wie is Yesin?wat doen jullie met dat beestje.Bij ons is ze hartstikke rustig altijd. Verward

Schimmelhengstje(arabiertje) van Elham.

Fjuuuw, gelukkig is het nu droog. Lekker zonnetje erbij. Ik denk dat ik vandaag even in de bak ga hobbelen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:19

oh jee kim, als jouw verzorgster er is vandaag...betekend dat die vent van wally er ook is...en dan gaat josephine op mijn wilde vos....OH JEE! josephine bereid jij je vast voor op commentaar Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:33

commetaar, ze komen maar, hahahhaa vind het best. Diegene waar ik naar luister is diegene van wie het peerd is en niemand anders ( en als ik les heb uiteraard naar Wilma, haha )

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:05

Heet Josephine niet Jolanda? Haha! Het klinkt zo stom. Cool

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:10

Dees en ik hebben weer wat nieuws beleefd.Er waren zeker 10 knalrode kano`s in dat meertje langs die groenstrook naar het Buytenpark met blerende mensen erin.
Had je Tence zijn ogen en oren moeten zien. Haha! Opstappen bij dat stalletje lukte niet erg,tence snuiven en achteruit lopen.Pas toen Malvin naast hem kwam lukte het.Hij is niet erg kanomak dus. Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:00

Nou, het Buytenpark was vandaag al een eventingpark. Minstens 12 rode kano's in het meertje langs de groenstrook!
Malvin is wel kano mak maar kijkt toch wel even! Ze waren er niet handig in, dat zag je gelijk. Een bedrijfsuitje?
Kreeg meteen de slappe lach want als je Taverno mee op sleeptouw neemt, gebeuren er dat soort dingen. Natuurlijk achter ons nog een ruiter.
Het ging allemaal goed en hebben we een heerlijke rit gemaakt.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:58

zucht, mijne pony ging best met josephine(ik blijf stug volhouden Knipoog ) op stap en m'n tag is omgedoopt naar Inge de Bruin het zeepaard...de meid is niet 1 maar 2 keer in de sloot gaan liggen. Toen ze de eerste keer aan wal stond tussen mensen die ze niet kent en vertrouwd tussen twee lijnen was dat toch een reden om HARD in de achteruit weer de sloot in te gaan...leuk...merries...

Maar jootje vond het volgens mij wel leuk om door pony op sleep touw genomen te worden en hey wat me opviel was dat onze grote vriend niks te zeggen had, toch misschien even gezien dat pony zo makkelijk niet is als ze lijkt Knipoog

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:04

Ben weer een ervaring rijker, hahahaha voor het eerst op een echt renpaard gezeten.
Maar gaat me toch net even iets te hard, al was dit nog niks voor pony, hahahaha, maar zeer zeker wel de moeite waard om er een keer op gestapt te hebben.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:18

als je zo doorgaat neem ik je een keer mee naar de vlietlanden lange rechte stukken, zal je laten voelen wat hard gaan is

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 08:23

Woogy schreef:
oh jee kim, als jouw verzorgster er is vandaag...betekend dat die vent van wally er ook is...en dan gaat josephine op mijn wilde vos....OH JEE! josephine bereid jij je vast voor op commentaar Knipoog

owh Ward. Ja, die kan er wat van Haha! , hij bedoeld het altijd wel goed hoor Bloos

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:28

Woogy schreef:
als je zo doorgaat neem ik je een keer mee naar de vlietlanden lange rechte stukken, zal je laten voelen wat hard gaan is

Echt hard gaan .... dan moet ze op mijn poppetje een stukje voluit draven over de baan Haha!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:50

Lieve Meiden, Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij Donna en dior hou. Het gaat me allemaal veelste hard. En als dit nog niks was, sla ik het aanbod toch af.
Je krijgt ze wel veel meer respect voor die jockey's.

Lisa, wil wel mee naar de vlietlanden, maar dan op Donna, hobbelen we er wel achteraan.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:57

Freya schreef:
Lieve Meiden, Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij Donna en dior hou. Het gaat me allemaal veelste hard. En als dit nog niks was, sla ik het aanbod toch af.
Je krijgt ze wel veel meer respect voor die jockey's.

Lisa, wil wel mee naar de vlietlanden, maar dan op Donna, hobbelen we er wel achteraan.

Is goed hoor Knipoog Het gaat inderdaad erg hard !!!

Maar misschien ook een idee: een gezamenlijke buitenrit naar de Vlietlanden ? ik durf alleen niet over de brug over de weg heen, geloof ik

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:01

Dat lijkt me inderdaad een supr gaaf idee ...Die brug geen probleem, dacht dat ik er ook eerst niet overheen durfde.
En een voordeel, als we met meerdere zijn, lopen ze er zo over heen.
Wij ( don en meself ) gaan er altijd in draf over heen, vind don fijner.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 10:05

Venga geeft ook niets om de brug, alleen boomstammen die in het buytenwegpark liggen zijn soms eng Clown

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:17

Poppetje en hard... hmm... Nors opkijken wacht maar Cool
Hoe ver is dat rijden, naar de Vlietlanden? Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:20

Gaan Malvin en Donna samen als laatste er achteraan! We zijn dan de bezemwagens! hahahahah

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:22

Oh maar in een groep zou ik nooit hard gaan hoor Dat vind ik niet verantwoord..
Maar een partijtje rijden is altijd leuk natuurlijk Ja Korte sprint dan he... Tong uitsteken

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:34

Langs de snelweg is het ruiterpad bijna 3 km rechtuit. Daarom ook wel het galoppeerpad genoemd.
Daar kun je dus wel een aardig sprintje trekken

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 12:10

desyma schreef:
Langs de snelweg is het ruiterpad bijna 3 km rechtuit. Daarom ook wel het galoppeerpad genoemd.
Daar kun je dus wel een aardig sprintje trekken

als je naar links of naar rechts gaat?? Maakt ook niet uit eigenlijk, kan allebei Haha!

Kan ook stukje langs vogeluitkijk toren, alleen daar is de kans wel groter dat er verdwaalde wandelaars met honden rondlopen

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:27

Dan moet je echt na het viaduct rechtsaf De Vlietlanden in. Paden zijn daar echt veel langer. Jij bent laatst met Wally naar links gegaan. Het is daar als het niet geregent heeft ook wel leuk rijden. Achter de manege zijn er wat binnendoor paden maar die moet je weten. Het is daar geen ruiterpad. Anders moet je dezelfde weg weer helemaal terug rijden omdat het ruiterpad gewoon ineens stopt.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:49

Cer schreef:
Poppetje en hard... hmm... Nors opkijken wacht maar Cool
Hoe ver is dat rijden, naar de Vlietlanden? Haha!

Ligt er aan hoe je gaat, door de polder ( 1ste witte bruggetje over ) of door het dorp.

Ik ben verplicht om door het dorp te gaan, omdat die merrie van mij niet over de veeroosters wil.