Emmaa_ schreef:Nou, mijn nieuwe msn is ready for take off, dus iedereen ff toevoegen ; anoniempjee_12@hotmail.com
Heb trouwens ook een nieuwe ava
Waarom anoniempjee?
Ik vind het altijd zoo irritant als je niet aan iemands msn kan zien wie het is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Nou, mijn nieuwe msn is ready for take off, dus iedereen ff toevoegen ; anoniempjee_12@hotmail.com
Ik vind het altijd zoo irritant als je niet aan iemands msn kan zien wie het is
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Nou, mijn nieuwe msn is ready for take off, dus iedereen ff toevoegen ; anoniempjee_12@hotmail.com
Waarom anoniempjee?Ik vind het altijd zoo irritant als je niet aan iemands msn kan zien wie het is
![]()
Maar nee dat vond ze niet leuk 

haha
Emmaa_ schreef:Ik heb zooon zin in zaterdag !

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb zooon zin in zaterdag !
Wat is er zaterdag?
Oké dames.. Ik heb Iris gevraagd of ze wat avaters voor me in elkaar wou frustelen.. Ze was zo lief om dit ook even te doen!![]()
Graag jullie mening welke het mooiste is;
, maar ik vind de eerste wel heel gaaf.

Melanieetjuh schreef:Oooh leuk Em!
Als je er dan toch bent, mag je ook wel foto's maken van mij & Don hoor..

Annie_ schreef:Leuk elja

Annie_ schreef:Ik vind det laatste het leukste
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Oooh leuk Em!
Als je er dan toch bent, mag je ook wel foto's maken van mij & Don hoor..
Vind het prima!, ben er de hele dag, dus dat is wel een goed idee !

]

Annie_ schreef:Echt crea![]()
Dat ze dat zelf bedacht hebben]
En knap
DenK4ever schreef:Aan mijn hotmail kun je ook niks van mijn naam terugvinden
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:
Vind het prima!, ben er de hele dag, dus dat is wel een goed idee !
Dan tijdens het rijden en misschien ná het rijden?
Voor het rijden heb ik nooit zo schik van.. en daar valt ook niet veel foto's van te maken!
Maar misschien gaat ie zaterdag na het rijden in de bak, dus dan zou je wel heeeeule gafe piccs kunnen maken!
.
. Ze heeft me al een oud, enorm dik dekje meegegeven, dus ik ga even kijken wat ik ermee kan doen. Citaat:Das wel een leuk idee ja!, moeten we ff kijken of het weer het toelaat, en anders zou ik dat heel gaaf vinden!. Dan hoop ik vanaf 's ochtends rond 10 uur tot 's avonds dit weer, zoals het nu is !.

Dus dan hebben we het er nog wel even over!
Emmaa_ schreef:Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik vind de eerste wel heel gaaf.
Zaterdag ga ik eerst foto's maken van Melis en Jane in de les, en daarna ga ik misschien (als het doorgaat) 's middags foto's maken van Laura en Wacho en Nickey en Wil in het bos
Of kom een keer op woensdag avond als het mooi weer is!
Dan springen we buiten, kun je lekker oefenen
hahaha
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ik vind de eerste wel heel gaaf.
Zaterdag ga ik eerst foto's maken van Melis en Jane in de les, en daarna ga ik misschien (als het doorgaat) 's middags foto's maken van Laura en Wacho en Nickey en Wil in het bos
Wil je ook een keer foto's van mij en Valentino maken!Of kom een keer op woensdag avond als het mooi weer is!
Dan springen we buiten, kun je lekker oefenen
![]()
hahaha
. Zag je vandaag nog lopen op school
Emmaa_ schreef:Echt maf, ik heb net van een vriendin een opdracht gekregen om een barebackpad te maken. Ze heeft me al een oud, enorm dik dekje meegegeven, dus ik ga even kijken wat ik ermee kan doen.

)