_Anneke_ schreef:josewoos schreef:wat zeg je anneke?
Que? Que significa : wat zeg je anneke? , yo no entendo..
Dale chica! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Anneke_ schreef:josewoos schreef:wat zeg je anneke?
Que? Que significa : wat zeg je anneke? , yo no entendo..
Dale chica! josewoos schreef:Do, die vent is echt niet te vertrouwen hoor, het zou zo kunnen gaan: hij zou het prachtig vinden als je contact met hem zoekt en zal gewoon iets verzinnen waardoor je misschien wel nog een keer belt of langskomt..... zo'n ventje is het
Oh en dat plaatje wat je in je hoofd heb klopt wel... en er hangt ook nog eens een stoma aan z'n been... en dan heeft hij hoogwaterbroeken aan en klompen aan... wil je gewoon echt niet zien bah

Moosje schreef:Echt schoon en netjes is ie niet nee.![]()
Zijn het de buren met dezelfde oprit als Jan? Dat is zn broer dan.
Dat kwijlen ken k wel.
Hij heeft bij mij nooit iets gedaan of geprobeert gelukkig.
_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!

_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:y que tall?
Bien, y vos? En donde es que aprendiste a hablar castellano?
en mi escuela Shetjjee__x schreef:_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!
ik begrijp het ook niet..
waarom eigenlijk Spaans, doe maar frans kan ik ook een beetje meekletsen
_Anneke_ schreef:Bien Bien..en mi escuela
Shetjjee__x schreef:_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!
ik begrijp het ook niet..
waarom eigenlijk Spaans, doe maar frans kan ik ook een beetje meekletsen
daar moet ik al heeeelemaal nix van hebben
josewoos schreef:Zouden jullie dan willen ophouden met spaans praten? Dan begrijpt iedereen het..
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:Bien Bien..en mi escuela
En serio?

josewoos schreef:_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!
Bijna niemand hoor Roos, ik lees die stukjes ook maar niet
josewoos schreef:josewoos schreef:Zouden jullie dan willen ophouden met spaans praten? Dan begrijpt iedereen het..
En ook geen frans... gewoon lekker nederlands
josewoos schreef:Zouden jullie dan willen ophouden met spaans praten? Dan begrijpt iedereen het..

Shetjjee__x schreef:Parce que Jolanda avait dit qu'elle savait comment dire "bonjour" en espagnol = Omdat Jolanda had gezegd dat zij wist hoe "goedendag" in het Spaans zeggen