LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, dat schiet niet op. FF broertje inschakelenja leuk ik stop met msn hoor kost te veel tijd elke keer opnieuw starten
die heeft nooit tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, dat schiet niet op. FF broertje inschakelenja leuk ik stop met msn hoor kost te veel tijd elke keer opnieuw starten
LIQUITA schreef:Jo, je klrijgt de groeten van Paul.
ATE schreef:Nou, succes....ik denk aan je, en draai me dan nog even lekker om. Wij (San en ik) zijn om 11 uur op de manege.ik ga lekker bedje in nog ff tv kijken en proberen op tijd te gaan slapen om 7 uur staat keuken bouwer voor de deur
ATE schreef:de boskabouter ???????
ATE schreef:Groetjes terug, ook van Sannou ik ga doeiiiiiiiiiiiiiiiii gr aan erik
xan schreef:smuidra schreef:Was vanmiddag heerlijk dansen in Wormer.![]()
![]()
![]()
Erg druk maar zoooooooo gezellig op zo'n saaie zondag.
Het is gewoon altijd heerlijk en gezellig in Wormer![]()
![]()
![]()
Dansen jullie dan in die tent aan de Zandweg (wapen van Wormer ofzo) ???
Schuin tegenover die school ????
ATE schreef:en nu maar hopen dat niet voor niks zo vroeg uit me lekkere warme bedje ben gekomen en dat het een plaatje gaat worden de keuken
winnitou schreef:Morgen heb ik weer een uur fysiotherapie en darna krijg ik een injectie in mijn knie (zelfde kant als mijn nieuwe heup).
Zie er best wel tegen op. (traumatische ervaringen van 18 jaar geleden).

meelen schreef:Zal ik voortaan bij jou ook doen Sanne.

xan schreef:meelen schreef:Zal ik voortaan bij jou ook doen Sanne.
Daar wil ik dan ookeen foto van zien.

meelen schreef:Goed hoor, na 4 dagen antibiotica en een het zalfje ging het snel beter....gelukkig@Petra, hoe is het eigenlijk met Liquita d'r been ?
. Sanniiy16 schreef:Hahaha, liefGister een paar foto's gemaakt van nado ( we hadden hem even losgezet )
Dit gebeurd er als je eten voor zijn neus houd en hij er net niet bij komt
.