Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NonaWen schreef:Ik vind, dat waneer hij/zij dan bij z'n box aan is gekomen.. hij het verdient om lekker te
kunnen liggen, languit het liefst! En te kunnen rusten, voor een volgende dag.. Dier er precies hetzelfde uit zal komen te zien.
Marjoow schreef:In een stand kan een paard/pony makkelijk liggen.
, Heb niet heel het topic gelezen...
. Ik heb namenlijk geleerd dat een paard een dier is wat van nature als grazend kilometers aflegt per dag.Hierop zijn spijsverteringsstelsel en gestel op afgestemd. Lenneke_ schreef:Ik vind stands echt niet kunnen, voor geen enkel paard.
arjaaaaa schreef:celticpony, waar heb je mij horen zeggen dat natuurlijke mogelijkheden er wel of niet zijn?
Zoals ik al eerder zij, stands zijn niet ideaal, maar ik vind het niet zielig. Er word goed voor de dieren gezorgd.
Jammer dat sommige mensen alleen maar naar negatieve aspecten kunnen kijken(en dan praat ik over het algemeen, dus niet perse over dit onderwerp), daar word de wereld echt niet beter van, hooguit een stuk sjacherijniger...
arjaaaaa schreef:Jammer dat sommige mensen alleen maar naar negatieve aspecten kunnen kijken(en dan praat ik over het algemeen, dus niet perse over dit onderwerp), daar word de wereld echt niet beter van, hooguit een stuk sjacherijniger...
?
Liins schreef:Marjoow schreef:In een stand kan een paard/pony makkelijk liggen., Heb niet heel het topic gelezen...
Mar met het bovenstaande.. ben ik het zácht uitgedrukt, niet mee eens!
Abosoluut niet!
De stands die ik ken, zij langwerpig met aan beide zijde een halve meter over waar je kunt staan, kan je paard daar goed liggen?
Zal wel aan mij liggen dan
Ninx schreef:Ik zou als ik daar lid was eens met een groep ruiters gaan vragen of dat kan....
En als het toch je favoriete manege is, en jullie allen het beste voor de paarden: start een inzamelingsactie.
Al willen mensen vaak het beste voor dieren, zodra er betaald moet worden kan het vaak toch wel weer dieronvriendelijk
Beccaaa schreef:De stands die ik ken, daar kunnen ponys wel in liggen ze staan laag genoeg vastgebonden en het is breed genoeg.. Als er paarden in stonden, ja dan oke.. Dan lukt het niet. Maar in de stands die ik ken kunnen de ponys zich zelfs omdraaien IN de stand.
Ik denk dat als er een pony in staat dat het dan niet zo'n heeeel groot probleem is, mar natuurlijk vind ik een box wel beter!!
.