Shenavallie schreef:ATE schreef:zo weer terug van de manege linda 3 degeworden en de bijde meiden hebben hun A diploma gehaald dus op naar de B
![]()
Trotse mamma!
echt wel ben ook zeer trots op de pony s
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:ATE schreef:zo weer terug van de manege linda 3 degeworden en de bijde meiden hebben hun A diploma gehaald dus op naar de B
![]()
Trotse mamma!
Shenavallie schreef:JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB EEN EIGEN AVATAR!!!!!!!!!!![]()
Dank je wel Liquita!!!!

ATE schreef:Shenavallie schreef:JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB EEN EIGEN AVATAR!!!!!!!!!!![]()
Dank je wel Liquita!!!!
wat is ze ook een topper he ziet erg leuk uit vooral die billen

meelen schreef:Hallo b.t.w.
Yinari schreef:volgens mij niet hoor, dan moet vast en zeker iemand anders
winnitou schreef:Yinari schreef:volgens mij niet hoor, dan moet vast en zeker iemand anders
Yinari, kom jij volgende week maar in de jury.
Heeft Valeria op Napoleon 188 punten gehaald moet ik dat ook presteren (volgens Valeria). Nou dat gaat dus nooit lukken of jij moet mij van die leuke vijfers gaan geven.
Weet je wel wie in de jury zit, misschien kunnen we die omkopen ATE??

benookduiker schreef:heb ik weer vind je een duif blijkt hij uit belgie te komen en bel je op zegt de man draai maar zijn nek om
ja hoor
dus niet breng hem wel even naar het asiel![]()
![]()

winnitou schreef:benookduiker schreef:heb ik weer vind je een duif blijkt hij uit belgie te komen en bel je op zegt de man draai maar zijn nek om
ja hoor
dus niet breng hem wel even naar het asiel![]()
![]()
Duiveborstfilet met mandarijnensaus is heel erg lekker!!!!!!
ATE schreef:hee winni dochter vraag naar die rupsen???
Yinari schreef:volgens mij niet hoor, dan moet vast en zeker iemand anders
ATE schreef:winnitou schreef:
Yinari, kom jij volgende week maar in de jury.
Heeft Valeria op Napoleon 188 punten gehaald moet ik dat ook presteren (volgens Valeria). Nou dat gaat dus nooit lukken of jij moet mij van die leuke vijfers gaan geven.
Weet je wel wie in de jury zit, misschien kunnen we die omkopen ATE??
nee winni wij halen zelf onze punten
meelen schreef:Anders ga ik wel in het hokkie zitten joh.
Ik vind alles

ATE schreef:hee winni dochter vraag naar die rupsen???
??? 
winnitou schreef:meelen schreef:Anders ga ik wel in het hokkie zitten joh.
Ik vind alles
Wat heb jij toch veel voor de mensheid over, ik hou nu al van je!
meelen schreef:Anders ga ik wel in het hokkie zitten joh.
Ik vind alles
winnitou schreef:Wat heb jij toch veel voor de mensheid over, ik hou nu al van je!
meelen schreef:Jij hebt mensenkennis.

winnitou schreef:meelen schreef:Anders ga ik wel in het hokkie zitten joh.
Ik vind alleswinnitou schreef:Wat heb jij toch veel voor de mensheid over, ik hou nu al van je!meelen schreef:Jij hebt mensenkennis.

ATE schreef:ik zit hier heel alleente bokten

winnitou schreef:Hoe krijgen jullie de nieuwste berichtjes in beeld, ik moet eerst wat doen, bv snelantwoorden of via quote evt annuleren en dan komen pas de niuwste berichten in beeld.
Heb gisteren uren ingelogd gestaan met steeds het zelfde berichtje onderop. Blijken er alweer een paar pagina's te zijn vol geschreven. Wie weet hiervoor een oplossing.
(Alhoewel ik heb wel wat aan et huishouden kunnen doen)