Binckydenice schreef:Weet iemand hier waar de tinkers van Wheermolen heen zijn gegaan?
bedoel je, Rocky, Harry, Oscar, Paddy & Jack? ej zo uit m'n koppie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binckydenice schreef:Weet iemand hier waar de tinkers van Wheermolen heen zijn gegaan?
Binckydenice schreef:Ja die bedoel ik....
) waren deze ook al niet van de manege.
barbara1970 schreef:Denice kijk eens bij manege Noot in Callantsoog, kijk dan bij manege paarden er staat een paardje genaamd Hero , lijkt wel beetje op Impo of niet, ik heb ze gemaild, maar ik ga er in ieder geval achteraan.
barbara1970 schreef:eerlijk gezegd vergeten, ben weer eens aan het verbouwen geslagen, ik ken iemand met een manege in rotterdam eens even bellen, enne ik ga meteen effe acher Impootje aan.
Binckydenice schreef:barbara1970 schreef:Denice kijk eens bij manege Noot in Callantsoog, kijk dan bij manege paarden er staat een paardje genaamd Hero , lijkt wel beetje op Impo of niet, ik heb ze gemaild, maar ik ga er in ieder geval achteraan.
Nee, dat is hem niet, Impo was veel donkerder en hoger. Maar heb je hem hieraan verkocht dan?
Sabbalicious schreef:Binckydenice schreef:Weet iemand hier waar de tinkers van Wheermolen heen zijn gegaan?
bedoel je, Rocky, Harry, Oscar, Paddy & Jack? ej zo uit m'n koppie
Binckydenice schreef:Oh ze is flink afgevallen zeg ppfff... Ik zag haar in purmerend alleen het gezicht herkende ik nog haha...
Ohh je weet niet naar welke manege ze zijn gegaan?