lief he
gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HaileysComet schreef:Echt lief zo'n kleintje!
Dit is mijn nijnen-bende. Foto is in januari 2006 gemaakt, inmiddels is die witte aardig gegroeid (vooral in de breedte)
Chocolaatje schreef:Heh wat vervelend voor d'r, dat ze zo lang moeten blijven. Ben gister begonnen (tis nog lang niet klaar hoor) aan een grote opruim-schoonmaakbeurt bij Gea d'r stal, dus als ze terugkomt is het allemaal fris en overzichtelijk.
Lagen allemaal muizen- en rattenkeutels, en ongeveer 6 dekjes waarvan je de kleur niet meer kon zien door het stof. Dus alles is in de was en ga zo verder met schoonmaken(ben echt in een schoonmaak bui vandaag, ben 6 uur (!!!) bezig geweest met mijn kamer herindelen, opruimen en schoonmaken)
CharlyBrown schreef:haha moet je horen. Virginia is ook op bokt. Je weet wel dat verschrikkelijke engelse wijf die haar paarden altijd compleet afragde en op de paar maanden haar paard weer inruilde.
Ze is nu z1 met die fjord van haar,
Ongelofelijk toch, dat die fjord nog 1 pas voor haar wil verzetten.
Ik heb een erg gemene reactie gegeven op haar foto's Beetje kinderachtig, maar het voelde wel goed![]()
blegh wat een engerd dat wijf!!!
bye
lytse2003 schreef:kan het wat gezelliger blijven in dit topic.
Niet elkaar afkraken waar op bokt dan ook laat mensen in hun waarde.
Roddelen vind ik zo verschikkelijk dus doe het dan ook niet.
HaileysComet schreef:Ik snap heel goed dat Nessah hier even haar verhaal kwijt wou, dat zou ik ook hebben gedaan als ik zag dat iemand anders 1 van ons zou hebben afgekraakt in een topic.
Maar goed, het is duidelijk dat niemand van ons zit te wachten op onrust in ons topic of ergens anders op Bokt en ik hoop dat Louise voortaan niet op die manier haar mening wil neerzetten en ook niet Meyvliet en Dennis er bij betrekt.

verania schreef:
vond een foto op internet wie zou dit zijn????
gr
HaileysComet schreef:verania schreef:
vond een foto op internet wie zou dit zijn????
gr
hmm, iemand die achter loopt op de evolutie, 5 verstandskiezen had en geneigd is op handen en voeten te lopen???
Ik heb een flauw vermoeden dat het om mij gaat!!!![]()
![]()
HaileysComet schreef:Ik heb al twee koelkasten, mag het ook wat anders zijn?!
HaileysComet schreef:Doe dan maar een homp kaas.
CharlyBrown schreef:hey ladies,
ja sorry.... ik ben wat te lomp geweest tegen Virgina.
Ik mag natuurlijk altijd mijn mening geven(hier sta ik ook nog achter), maar wat ik heb gedaan is eerder zwart maken. En dan ook nog eens zo dom zijn om Meyvliet en Dennes erbij te betrekken.
Ik had beter na moeten denken, minder impulsief moeten reageren.
Jullie hebben HELEMAAL gelijk!
mijn excuses!!!!!!
baaj!!