Aniet!! en Rubben!! wat een super nieuws zeg! echt onwijs goed!! toch maar beter dat ze hebm eerst uit wilde lezen he!!!!!!
van mij!!!Zo ik ben gewoon al anderhalf uur door het huis aan het banjeren! ik heb al mijn spullen al 5 keer gepakt mijn checklist is niks meer op te lezen omdat ik telkens na het checken alles nog een keer door heb gekrast zodat ik wel zeker weet dat ik alles heb! hahaha sjonge jonge ik word gek ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest man!!
heb al de hele tijd buikpijn hahaha wat een gemuts zeg!!En nou moet ik ook nog helemaal in mijn uppie met de racet auto van Michael!!!
Ik hoop dat ik hem heel hou! Het weer ziet er in elk geval een stuk beter uit dan gister!
Nou mensen ik ga even iets bedenken om te doen ik hoef pas om half 12 weg!!! ik moet dus nog even de tijd volbreien!
nou ja ik moet nog ff stemmen en ik moet nog ff 3 kilo appels halen en antiklit bij sily dus we komen de tijd wel door hoop ik!!!
Nou als jullie nou gewoon ff vrij zijn en het topic voll*llen of gewoon op je werk natuurlijk dan heb ik wat te doen!!!!
nou jullie horen alles vanmiddag!!

maarja was vanmorgen beetje laat dus fietsen gaat dan sneller als lopen