Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nieek14 schreef:Rijd je op zaterdag? om 11 uur?
Mloez schreef:weet iemand hier toevallig ergens een stal waar de (binnen)bak af te huren is?
Wij zijn met een paar ruiters (western) en willen volgend jaar een aantal zondagen een trainster uit het noorden van NL hierheen halen voor clinics en lessen, maar moeten natuurlijk wel een bak hebben
Als iemand iets weet, heel graag!
Nicky_ schreef:Isabonny, heb jij in september ook meegedaan met de clubkampioenschappen?
Mloez schreef:weet iemand hier toevallig ergens een stal waar de (binnen)bak af te huren is?
Wij zijn met een paar ruiters (western) en willen volgend jaar een aantal zondagen een trainster uit het noorden van NL hierheen halen voor clinics en lessen, maar moeten natuurlijk wel een bak hebben
Als iemand iets weet, heel graag!
Citaat:Niet zo'n manege als in Kasen waar ze om de haverklap de leuke ponietjes verkopen en de kindertjes weer op een nieuwe pony moeten rijden. Kinderen krijgen niet echt de kans om een band met een "lievelingspony" op te bouwen. Ook van Manege in Nuth heb ik deze klachten gehoord. Dat schijnt in Ravensbosch niet zo te zijn.
.
Ddees schreef:Citaat:Niet zo'n manege als in Kasen waar ze om de haverklap de leuke ponietjes verkopen en de kindertjes weer op een nieuwe pony moeten rijden. Kinderen krijgen niet echt de kans om een band met een "lievelingspony" op te bouwen. Ook van Manege in Nuth heb ik deze klachten gehoord. Dat schijnt in Ravensbosch niet zo te zijn.
.
Ik vind dit zelf dus wel heel fijn, dan worden het tenminste niet van die doorgewinterde manegepony's en leren de kinderen ook rijden op verschillende pony's. De pony's in Nuth lopen zelfs wedstrijden mee met de kinderen die op de manege komen lessen. En dan worden de pony's inderdaad regelmatig verkocht, ook aan kinderen die er mee wedstrijd rijden.
Ik vind het net heel erg zielig voor een pony als hij jaar in, jaar uit, moet meedraaien in de manegelessen!
Isabonny schreef:@ xx_Horsiex
Eh, wie bedoel je nou?
Teer zieltje voor degene die geen "lievelingspony" kan behouden.
Of teer zieltje voor degene die het zielig vindt dat de pony's jaar in jaar uit in de manegelessen moeten meerijden.
Isabonny schreef:Nieek14 schreef:wie rijd er op manege ravensbosch? ik ben een beginnende paardrijder ,, en ik ga daar morgen kijkenals 't me er bevalt ga ik er paardrijden.. kan iemand me er iets over vertelle? dankjewel alvast
Een kennis van me heeft een dochtertje wat daar rijdt. Zij is erg tevreden over deze manege. Veel verschillende pony's. Niet zo'n manege als in Kasen waar ze om de haverklap de leuke ponietjes verkopen en de kindertjes weer op een nieuwe pony moeten rijden. Kinderen krijgen niet echt de kans om een band met een "lievelingspony" op te bouwen. Ook van Manege in Nuth heb ik deze klachten gehoord. Dat schijnt in Ravensbosch niet zo te zijn.
Vroeger (bijna 30 jaar geleden) heb ik ook leren rijden op Ravensbosch. Ik heb het er altijd heel fijn gevonden. Eerst leren rijden op een manegepony en later ging mijn eigen pony mee.