Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_mistique_ schreef:welke trektocht ook erg leuk is en een stuk goedkoper (en langer5 dagen!)
is de trektocht bij DE ZINGENDE HUIFKAR.
Voor meer informatie pm mij of kijk op http://www.freewebs.com/dezingendehuifkar
laat gerust een berichtje achter in het gastenboek of meld je gratis aan op het forum
maar toch wou ik het even vermelden
aangezien jullie allemaal hetzelfde gemeen hebben "trektocht"
Ezumii schreef:Je schiet er wss ook niks mee op, want iedereen vind het Reelaer al fantastisch
ben dan ook zeker niet van plan om naar een ander kamp te gaan totdat ik niet meer mag komen:P 

_mistique_ schreef:en plaats in elk topic waar het over een trektocht gaat of ze een leuke trektocht/ponykamp zoeken een berichtje
ik vind iig de zingende huifkar veel leuker, veel meer gezelligheid voor een veel voordeeligere prijs
Dan ga ik toch maar een nieuw paar joppurs halen ik heb er nu maar die houdt ik voor de wedstrijden 
spekkiejnfu schreef:ik wil er eigenlijk ook heen, maar ik heb geen idee of je een eigen pony mag meenemen
Carlolover schreef:HeeDan ga ik toch maar een nieuw paar joppurs halen ik heb er nu maar die houdt ik voor de wedstrijden
Moet je ook eigen poetsspullen hebben ?
) beter lezen voortaan 
(20)
) Miss dat ik volgend jaar of het jaar daarop ook nog een keertje kom! Amrah schreef:oeii gelukkig heb ik het in 1x gehaald:P... moet je ook niet doen hea;)

Snoevie schreef:Amrah schreef:oeii gelukkig heb ik het in 1x gehaald:P... moet je ook niet doen hea;)
nee idd
maar zij was echt erg hoor,ik kon mijn mond gewoon niet houden,maarja niks aan te doen!
ik wil misschien eens een trainingsweekend komen doen,kan ik er toch nog eens heen.
en misschien komt er dan wel een senioren-trektocht
!
Ben zo benieuwd hoe mn paard het gaat doen.
Ezumii schreef:Lijkt mij ook leuk, incl uitgaan enzo, gezellig!
Ik heb er als ik het zo allemaal lees enzo echt vet veel zin in, het is vast al snel juliBen zo benieuwd hoe mn paard het gaat doen.