Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:00

Hmm, misschien kan je nu alvast beginnen met je voorbereiding op 't gesprek, klinkt alsof je d'r nogal wat werk aan zult hebben. Haha!

Ik zit te denken aan een laboratoriumopleiding ofzo... Nagelbijten / Gniffelen Weet 't allemaal nog niet zo zeker... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:00

Jaaaah 13 Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:01

Miss_Montana schreef:
Oooh je mag niet zo praten tegen je mams! Maar ik heb het gelukkig al een beetje voor haar opgenomen. Ik zei juist dat ze mss wel heeeeel slim is Schijnheilig

Of gewoon sluw... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:05

Nee, gewoon de 13e pagina al!

Dat is idd ook een leuke opleiding heb ik gehoord. Oeh mss ga je dan wel bij CSI werken in dat lab waar ze DNA onderzoeken!

Hahaha, ik ga ervanuit dat je mams slim is. Of ze is bokt te slim af op een sluwe manier. Hmmm, hier ga ik even over nadenken!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:07

Haha dat klinkt stoer... Clown Net als op tv... Nagelbijten / Gniffelen

Of misschien is ze slim op een sluwe manier... Pling

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:08

Zal ik jullie een geheimpje vertellen dan!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:09

schumax schreef:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen dan!

Hoe je je werknemers aan 't huilen krijgt? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:10

Ja idd, dat bedoel ik... Hmm, ze is zelfs ons te slim af. Ze maakt ons helemaal in de war!

Ja, da's echt gaaf. Dan ga je ook zo stoer rondlopen. Ohnee, dan word je Crime Scene Investigator te paard met Stees!!! En dan doe je een radio'tje op Stees en dan speel je de hele dag dat deuntje daarop af Tong uitsteken

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:10

Sttttttttttttttt daar mag je het niet over hebben, dan wil er niemand meer komen werken bij mij Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:11

schumax schreef:
Sttttttttttttttt daar mag je het niet over hebben, dan wil er niemand meer komen werken bij mij Lachen

Mensen waarschuwen mag wel hoor... Clown Pas op, iedereen die bij m'n moeder werkt moet huilen... *LOL*

schumax

Er rijd eencowboy door de priarie ..........................

Josefine Josefine was haar naam hahaha

Authentic

Miss_Montana schreef:
Ja, da's echt gaaf. Dan ga je ook zo stoer rondlopen. Ohnee, dan word je Crime Scene Investigator te paard met Stees!!! En dan doe je een radio'tje op Stees en dan speel je de hele dag dat deuntje daarop af Tong uitsteken

Haha dan denken ze ook "spoort die wel"... *LOL*

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:13

Jus_dOrange schreef:
schumax schreef:

Mensen waarschuwen mag wel hoor... Clown Pas op, iedereen die bij m'n moeder werkt moet huilen... *LOL*

Daarom is Suus ziek thuis, ze kan de werkdruk niet meer aan

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:15

schumax schreef:
Daarom is Suus ziek thuis, ze kan de werkdruk niet meer aan

Ja klopt, je bent zo gemeen! En nu ben ik helemaal gestresst enzo en straks ga ik op kantoor huilen. *LOL*

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:16

Ben je je balletje kwijt dan! Heeft Beautje hem afgepakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:17

Jus_dOrange schreef:
Haha dan denken ze ook "spoort die wel"... *LOL*

Als ze dat vragen klingel je gewoon een keer met je sporen en zeg je: Ja, ik spoor wel Haha!

Hahaha is je moeder zo streng dan? Of werkt er toevallig familie van die vriendin van mij bij haar? Hahaha Haha!

Ohja, nog een mooie. In dat ene meningen over western topic is nu iemand die eens heeft gehoord dat de piaffe eigenlijk een westernoefening is! Charming, jij gaat nu een mooie piaffe maken anders... Haha! Hahaha! Ik zie het al voor me!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:20

Haha nee, maar op een een of andere manier trekt m'n ma d'r bedrijf lichtelijk vreemde mensen aan die soms nogal vreemd reageren op kritiek.... Clown

Haha *ziet Charm piaffen*

Brb, ratje ontsnapt... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:21

Ratje gevonden... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:26

Oooh arm ratje!

Oh, ik haat mensen die niet tegen kritiek kunnen. Dat hoor je echt zo vaak, van die gevoelige mensen. Nou, volgens mij hoef ik jou niet meer te vertellen dat ik een hekel heb aan mensen die constant huilen Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:30

Haha ratje vond 't niet erg, mam had perongeluk de kooi open laten staan en ik zag opeens een ratje over de grond lopen. Die dacht "jeuuuh vrijheid". Dacht dat de andere d'r ook vandoor was maar die lag in een van d'r slaapplekjes.. Nagelbijten / Gniffelen

Op zich is 't soms wel grappig hoor die mensen die bij m'n moeder werken, m'n moeder kan daar heel slecht tegen, die wordt echt kwaad dan. Dan moet een van de supervisors maar met de desbetreffende werknemer gaan praten want wanneer m'n ma dan met ze gaat praten gaan ze zeker huilend weg, ze is nogal direct. Tong uitsteken

We hadden d'r vandaag eentje die begon te huilen omdat ze bij d'r broer op visite was en toen werd d'r een ei tegen 't raam gegooid... Nagelbijten / Gniffelen Daar zat ze heel erg mee... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:37

Hahaha je, mam is ook zo'n soort van rechtdoorzee type? Haha!. Wel handig dat ze ze spaart en er een supervisor opaf stuurt. Da's ook wel heel ernstig een ei tegen het raam Slapen Ik zou eerder furieus naar buiten lopen dan gaan huilen.

Echt schattig die ratjes, zijn leuke beestjes maar wel slaapkoppies! Gelukkig dat je hem gevonden hebt. Je moet er niet aan denken dat ze ineens ergens achter duiken waar jij niet bij kan.

Nou, ik ga maar weer eens van de computer. Nog even kijken wat ik aan huiswerk kan gaan doen. Vork

Ik spreek je morgen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:40

M'n ma is heel erg recht door zee ja.. Nagelbijten / Gniffelen Meestal wil ze 't zelf oplossen maar de desbetreffende supervisor weet dat dat fout afloopt... Nagelbijten / Gniffelen

Ratjes zijn inderdaad heel schattig, maar overdag slapen ze meestal en tegen de avond worden ze wakker, en dan zijn ze hyperrr...

Ik ga ook btw, leuke film op tv.. *LOL*

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:16

Verder ben ik wel lief hoor (voor elk ander die dit leest) Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:26

Jus_dOrange schreef:
Topic van de maand
Deze maand is onze keus gevallen op het Baaisikkel-topic Hier kun je terecht voor al je problemen met je baaisikkel

*LOL*

Whoehaha, wat een eer! Haha!

(Even kijken waar dat staat )

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:31

Kom trouwens net terug van stal, doe de deur van de auto open, staat er ineens een kat bij de auto, kopjes te geven tegen de deur, ineens de auto inspringen. Nu heb ik een aantal jaren geleden een kat bij mij in de flat gehad, familie van die kat woonde op de eerste verdieping. Die kat kwam iedere keer aan als ik rond middernacht van stal kwam, en wilde met me mee naar boven. Ik heb altijd aangebeld om aan de eigenaren te laten weten dat ze er was (en poeslief kon zo moeilijk bij de bel), maar van de een op de andere dag was ze verdwenen. Ik had net wel de indruk dat ze weer terug was, maar dat bleek toch niet zo te zijn, deze was wat geler, en mijn vriendin was echt grijs.

Iig heb ik met een snorrende kat zeker 10 minuten op schoot gezeten, maar dat werd me toch te gortig. Ik stap de deur uit en wil naar de voordeur lopen, heb ik ineens een kat die haar tanden in mijn arm zet. Rotbeest, ze beet niet door, maar ik heb wel de afdruk in mijn arm staan.....Boos!

Was dus duidelijk niet mijn vriendinnetje...

Jee wat kun je zo'n beest missen he? Ook al is hij niet van jezelf.