Aster jaaaa, dat was ik, kan niet missen, met zo'n bonte haha
Enneuh, ik ben lief... Maar heeeeeell soms ook neit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig

Roxxiejj schreef:Zullen we niet zo onder de 18 gaan doen? Staat zo kinderachtig..
Jamiylovertje, weet je al wanneer je op kamp gaat? Ben wel benieuwd of ik je heb overtuigd

Roxxiejj schreef:Neeeeee nee, ik ben al 18, dus das nix voor mij...
Owja, ik bedoelde Jaimyliefje, ik heb nogal een geheugen als een vergiet, denk ik
Hier schieten we toch niks mee op !!!

Roxxiejj schreef:Als je nou eens stopt met zo te reageren, komt het topic ook niet vol met onzin. Ik en OT zijn al lang gestopt (en dat ging nog over Meenderinkboer ook nog!)
Ik heb er iig eentje van overtuigd dat ponykamp op Erve Meenderinkboer geweldig is.
Je weet best waarom ik kwaad word als jij zo onaardig tegen mij doet, dat betweterige, arrogante en bazige gedoe van jou en Odette ben ik meer dan zat !!!!
Ik weet dat je daar nu mee gestopt bent, maar dan moet je mij er ook niet van beschuldigen dat ik raar doe of wat dan ook terwijl dat niet zo is.
Maar als jij normaal kunt doen doe ik dat ook, anders niet.
)
haha weetje hoe gaaf zon topci over de mooiste plek op d hele wereld
haha ik kom er deze zomer voor 6e jaar ofzoo haha en nog steeds helemaal super
ik ken ook best veel mensen die hier hebebn gepost van gezicht enzoo wel is mee op kamp geweest en aangezien ik ook een aantal keer men naam had zien vallen.. en andere leuke/minderleuke namen had zien vallen.. heb ik m ook maar even aangemeld:D
en toen is de echte mooie tijd pas begonnen. ik was er in de herfst.. met die hard.. in t voorjaar paar dagen.,.echt heerlijk.. ben er deze zomer ook weer:Dga deze week nog beslissen wanneer:Phaha (mooi op tijd
) nou en verder weet ik t eigenlijk niet maar ja als er nog mensen zijn waarbij bij mijn naam eenlampje gaat branden meld maar even wanneer j op kamp gaat;) want hoe meer zielen hoe meer vreugd en OPNAAR EEN MOOIE ZOMER:D Roxxiejj schreef:Ik kan wel voor je regelen offie in de wei kan, misschien kan mijn merrie er dan wel naast (die meot ook niet bij iemand in, want die gaat alleen maar rennen en dat moet niet met der beentjes)
denk ik wel leuk vinden
) 

Roxxiejj schreef:Hoewel ik wel alles bij elkaar wil vloeken, doe ik dit niet, ik gedraag me netjes, hou me in en ga niet tegen je in. Als je vind dat ik betwterig doet, meot je dat vooral denken, maar ik en vast nog wel 10 anderen denken daar wel anders over.
Maaaaar zoals ik al zei, laten we het leuk houden, anders gooi ik zo me laptop van kwaadheid uit het raam...
Dit klinkt in ieder geval al een stuk vriendelijker !!!

Jaimyliefje schreef:joepie de reacties in mijn topic worden al beter
Ik heb het ook gelezen en gereageerd, dat over die volle bak met les enzo is onzin.
Fritsiej schreef:Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.
Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardigMaar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest
!!!
haha dat was echt grappig