Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Ponykamp Erve Meenderinkboer !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 10:59

Ik denk wel dat het kan hoor, eigenaren daar vinden eigenlijk alles wel goed Lachen

Aster jaaaa, dat was ik, kan niet missen, met zo'n bonte haha Koe

Enneuh, ik ben lief... Maar heeeeeell soms ook neit... Bloos

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:10

Roxxiejj schreef:
O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig Vork

Ik vind jouw k*tgedrag eerder zielig, je lokt het zelf uit dat ik de moderators erbij roep !!!!! Dus wie is er hier nou zielig ? Gestoord

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:12

Zullen we niet zo onder de 18 gaan doen? Staat zo kinderachtig..

Jamiylovertje, weet je al wanneer je op kamp gaat? Ben wel benieuwd of ik je heb overtuigd Bloos

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:14

Roxxiejj schreef:
Zullen we niet zo onder de 18 gaan doen? Staat zo kinderachtig..

Jamiylovertje, weet je al wanneer je op kamp gaat? Ben wel benieuwd of ik je heb overtuigd Bloos

Daar mag je dan zelf weleens mee beginnen !!! Vork

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:16

Neeeeee nee, ik ben al 18, dus das nix voor mij...

Owja, ik bedoelde Jaimyliefje, ik heb nogal een geheugen als een vergiet, denk ik Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:20

Roxxiejj schreef:
Neeeeee nee, ik ben al 18, dus das nix voor mij...

Owja, ik bedoelde Jaimyliefje, ik heb nogal een geheugen als een vergiet, denk ik Haha!

Je weet heus wel wat ik bedoel, dus gedraag je dan ook gewoon als een 18-jarige en hopelijk werkt Odette ook een beetje mee. Pling Hier schieten we toch niks mee op !!! Knipoog

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:26

Als je nou eens stopt met zo te reageren, komt het topic ook niet vol met onzin. Ik en OT zijn al lang gestopt (en dat ging nog over Meenderinkboer ook nog!)

Ik heb er iig eentje van overtuigd dat ponykamp op Erve Meenderinkboer geweldig is. Vork

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 18:32

Roxxiejj schreef:
Als je nou eens stopt met zo te reageren, komt het topic ook niet vol met onzin. Ik en OT zijn al lang gestopt (en dat ging nog over Meenderinkboer ook nog!)

Ik heb er iig eentje van overtuigd dat ponykamp op Erve Meenderinkboer geweldig is. Vork

Ik reageer heel normaal hoor, dus waarom zou ik ermee stoppen ? Verward Je weet best waarom ik kwaad word als jij zo onaardig tegen mij doet, dat betweterige, arrogante en bazige gedoe van jou en Odette ben ik meer dan zat !!!! Boos! Ik weet dat je daar nu mee gestopt bent, maar dan moet je mij er ook niet van beschuldigen dat ik raar doe of wat dan ook terwijl dat niet zo is. Knipoog Maar als jij normaal kunt doen doe ik dat ook, anders niet. Vork

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:38

Hoewel ik wel alles bij elkaar wil vloeken, doe ik dit niet, ik gedraag me netjes, hou me in en ga niet tegen je in. Als je vind dat ik betwterig doet, meot je dat vooral denken, maar ik en vast nog wel 10 anderen denken daar wel anders over.

Maaaaar zoals ik al zei, laten we het leuk houden, anders gooi ik zo me laptop van kwaadheid uit het raam... Bloos

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:57

haha jamiylovertje.. melig Tong uitsteken
maareh.. roxxiejj, probeer maarvoor mij te regelen..
ze hoeft niet persé met anderen op wei, omdat dat dan waarschijnlijk een weekje rang uitvechten en buitensluiten wordt omdat ze nieuw is.. het liefst wel naast andere paarden want ze moet nog wel wat andere beessies kunnen zien natuurlijk..

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:59

Ik kan wel voor je regelen offie in de wei kan, misschien kan mijn merrie er dan wel naast (die meot ook niet bij iemand in, want die gaat alleen maar rennen en dat moet niet met der beentjes Bloos )

Elsjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:03

als je de RAMP compleet wil hebben:p DAAR IS ELS!! YEEEH Haha! haha weetje hoe gaaf zon topci over de mooiste plek op d hele wereld Haha! haha ik kom er deze zomer voor 6e jaar ofzoo haha en nog steeds helemaal super Haha! ik ken ook best veel mensen die hier hebebn gepost van gezicht enzoo wel is mee op kamp geweest en aangezien ik ook een aantal keer men naam had zien vallen.. en andere leuke/minderleuke namen had zien vallen.. heb ik m ook maar even aangemeld:D
Ik vind meenderinkboer echt t beste kamp waa rik ooit geweest ben de paarden/pony's zijn er super de omgeving is geweldig.. t programma is precies genoeg gevuld...En toen ... na 5 jaar vroeg hens of ik een weekje in de stal wilde helpen en daarna een weekje in de stal.. en ben ik er deze zomer dus een maand geweest.. heerlijk.... Haha! en toen is de echte mooie tijd pas begonnen. ik was er in de herfst.. met die hard.. in t voorjaar paar dagen.,.echt heerlijk.. ben er deze zomer ook weer:Dga deze week nog beslissen wanneer:Phaha (mooi op tijd Knipoog ) nou en verder weet ik t eigenlijk niet maar ja als er nog mensen zijn waarbij bij mijn naam eenlampje gaat branden meld maar even wanneer j op kamp gaat;) want hoe meer zielen hoe meer vreugd en OPNAAR EEN MOOIE ZOMER:D

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:09

Roxxiejj schreef:
Ik kan wel voor je regelen offie in de wei kan, misschien kan mijn merrie er dan wel naast (die meot ook niet bij iemand in, want die gaat alleen maar rennen en dat moet niet met der beentjes Bloos )

hmm, met die van mij gaattie niet zo heel lang rennen hoor.. ff kijken of ze het een beetje kunnen vinden dan kunnen ze wie weet samen Lachen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:11

Dat gaat mijn koej Koe denk ik wel leuk vinden Haha!

Jaimyliefje

miss kunnen jullie een hk topic beginnnen op de manege huiskamer? jullie kennen mekaar enzo is miss wel leuk voor jullie? (en dan kom ik me na deze zomer natuurlijk ook ff melden Lachen )

Jaimyliefje

Roxx je hebt een PB Haha!
enne, in welke week zal ik komen? moet snel gaan boeken anders zit het dadelijk vol!
enne, als ik kom komt Roxxiejj ook, dat hebben we afgesproken Clown

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:24

kunnen jullie dan alsjeblieft dit ff uitleggen?

viewtopic.php?f=163&t=731713&hilit=

had eigenlijk net hélémáál beslist dat ik hierzo naartoe wilde (erve meenderinkboer) maar nu begin ik toch wel te twijfelen...

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:08

Roxxiejj schreef:
Hoewel ik wel alles bij elkaar wil vloeken, doe ik dit niet, ik gedraag me netjes, hou me in en ga niet tegen je in. Als je vind dat ik betwterig doet, meot je dat vooral denken, maar ik en vast nog wel 10 anderen denken daar wel anders over.

Maaaaar zoals ik al zei, laten we het leuk houden, anders gooi ik zo me laptop van kwaadheid uit het raam... Bloos

Mij best, maak ik me niet druk om hoor. Vork Dit klinkt in ieder geval al een stuk vriendelijker !!! Pling

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:58

joepie de reacties in mijn topic worden al beter Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 14:00

Jaimyliefje schreef:
joepie de reacties in mijn topic worden al beter Haha!

Haha, gelukkig !!! Haha! Ik heb het ook gelezen en gereageerd, dat over die volle bak met les enzo is onzin. Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:05

wat zeggen jullie? met eigen pony komen daarnaartoe of niet (Roxxiejj gaat voor mij proberen te regelen dat ze op wei kan..) en wat staat er bijv. allemaal op het programma? als we niet constant spelletjes doen heb ik daar echt geen last van.. ik ben liever een beetje bezig met paarden poetsen en een beetje gezelligheid hebben met andere kinderen!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:44

Je mag met alles zelf kiezen wat je doet met spelletjes. Elke avond doen we een spel, niet kinderachtig of zo, gewoon egt leuk. Maar als je daar niet aan mee wilt doen, niemand dwingt je ergens toe, je mag gewoon helemaal zelf kiezen, dat vond ik eigenlijk het leukste aan dit kamp.
Net als dat je een keer geen zin hebt om te rijden, dan zeg je dat ff tegen de leiding en dan hoef je neit mee te rijden. Er wordt geen big deal van gemaakt of zo.

Lachen

_Miranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:13

Fritsiej schreef:
Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.

Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardig Lachen Maar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest Haha!!!!

ik ben baltazar Cool haha dat was echt grappig Sigaar
ik reed op romeo,was heel leuk
maja ik bn gewoon miranda Vork

Elsjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:47

Jupzz heelmaal mee eens.. en over eigen paard ofniet.. kijk je moet ff kijken of je kan nagaan hoe je paardje reageert op vreemde omgevingen..
als je weet dat tie super druk wordt en de hele boel bij elkaar gaat stressen.. is het mischien beter om m niet mee te nemen omdat t dan onwijs niet ontspannen rijden voor je wordt en soms ( en dat heb ik al een paar keer gezien) je paard ook wel is niet ten goede kan komen zeg maar:P haha maar ja als je een paardje hebt wat buiten onwijsss relaxed is enzoo zeker meenemen want ik weeet zekert dat tie t er heerlijk vind.. er wordt goed voro gezorgd.. komt in nette stal enzooo dus;)
Maar als je besluit om m niet mee te nemen de paarden die ze er hebben zijn ook echt super fijn:D

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 23:14

nou onwijs druk en heet zal ze zeker niet worden.. als ze maar in een beetje een mooie lichte stal komt en af en toe op wei kan (daar bedoel ik dus mee... ZO VAAK MOGELIJK OP WEI!!... gaat Roxxiejj voor mij proberen te regelen... )

maarehh... wat als ik nou op het laatste moment wil beslissen of ze wel of niet mee kan (1 maandje van te voren ofzo..) zou dat dan kunnen denken jullie?