Aster jaaaa, dat was ik, kan niet missen, met zo'n bonte haha

Enneuh, ik ben lief... Maar heeeeeell soms ook neit...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxxiejj schreef:O mijn hemel, heb jij de moderators erbij geroepen? Dat is zielig
Roxxiejj schreef:Zullen we niet zo onder de 18 gaan doen? Staat zo kinderachtig..
Jamiylovertje, weet je al wanneer je op kamp gaat? Ben wel benieuwd of ik je heb overtuigd
Roxxiejj schreef:Neeeeee nee, ik ben al 18, dus das nix voor mij...
Owja, ik bedoelde Jaimyliefje, ik heb nogal een geheugen als een vergiet, denk ik
Roxxiejj schreef:Als je nou eens stopt met zo te reageren, komt het topic ook niet vol met onzin. Ik en OT zijn al lang gestopt (en dat ging nog over Meenderinkboer ook nog!)
Ik heb er iig eentje van overtuigd dat ponykamp op Erve Meenderinkboer geweldig is.
Roxxiejj schreef:Ik kan wel voor je regelen offie in de wei kan, misschien kan mijn merrie er dan wel naast (die meot ook niet bij iemand in, want die gaat alleen maar rennen en dat moet niet met der beentjes)
Roxxiejj schreef:Hoewel ik wel alles bij elkaar wil vloeken, doe ik dit niet, ik gedraag me netjes, hou me in en ga niet tegen je in. Als je vind dat ik betwterig doet, meot je dat vooral denken, maar ik en vast nog wel 10 anderen denken daar wel anders over.
Maaaaar zoals ik al zei, laten we het leuk houden, anders gooi ik zo me laptop van kwaadheid uit het raam...
Jaimyliefje schreef:joepie de reacties in mijn topic worden al beter
Fritsiej schreef:Maxielover: Vladimir en Baltazar is een groot verschijnsel die plaats vind in de laatste nacht. Zodat iedereen zich ontzettend dood lacht en zeker niet kan slapen! Heel gezellig dus.
Maar over de leiding, Evelyn is echt een heel gezellige mens! En Femke is ook wel aardigMaar ja, zoals je zei, Hens is top, maar Miranda het allerbest
!!!