Ik denk dat zo een beetje iedereen van taams nu hier is.
Pauline niet, maar weet ook niet of die laatste tijd nog op bokt is geweest.
Voorderest weet ik niet zo snel iemand die ook nog op bokt zit van stal.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) in dat geval spring ik met Fury. En denk dat ik Allano ook nog even rijd.
hmm..
maar dan wel blijven bewegen en door trainen. Bult was niet zo erg zei hij, ik had gewoon door moeten rijden. Dit is een combinatie van gras/kuil en gestopt met rijden... hij zei het al voordat ik eigenlijk echt begonnen was met mijn verhaal. Had gelukkig hemzelf aan de telefoon en niet zijn vrouw.. die heeft altijd haast
beetje naar praten met haar maar hij is wel okay. Ik moet weer hetzelfde doen als vorig jaar en eigen hooi gaan voeren. Hij is nu verzuurd zei hij vandaar dat ook zijn spieren trilden Bren! Dat had ik ook gezegd.
Als ik mijn moeder niet had!! danifur schreef:tuurlijk komt het goed!
Het is alleen beetje vervelend dat je dus niet wist wat je moest doen nadat je bij de DA geweest was.
Dat hoorde ik je gister ook zeggen tegen je moeder.
Jij kon natuurlijk ook niet weten dat je gewoon door had moeten rijden.
Maar hij stond voorheen toch ook hele dag op t land terwijl hij 's avonds beweging kreeg?
Waarom mag dat nu niet meer?
Arme omar..
nou ja... komt wel weer goed daar heb ik vertrouwen in. Met medicijnen en beweging en geen kuil meer. Volgende keer laat ik me niet meer door zijn vrouwe afschrikken en zeik gewoon door tot ik antwoord op mijn vragen heb
even klote allemaal.
AnneOmie schreef:Ik kan me echt niet concentreren vandaag.
Had je je verslapen Shir![]()
![]()
Ik was gelukkig wel op tijd maar helemaal brak omdat ik pas rond 1 uur ging slapen vannacht
Kun je daar ook op rijden
AnneOmie schreef:Ik denk dat ik ook voor de goudvissen gaKun je daar ook op rijden
![]()
![]()
Paarden... zucht.. zo sterk als een paard zeggen ze... nou
AnneOmie schreef:Ik geloof dat je nog beter 10 kinderen kunt nemen
de spatie doet het soms niet.
pascha7 schreef:hey shirmissie staat naast pascha en bo
omdatze de stallen aan het reinigen zijn
ikhelemaal in paniek ik dacht ku t er lag nog kuilin stal dus ik rennen maar gelukkig wasde kuil er al uit.
pffff rot toetsenbord doet het soms nietde spatie doet het soms niet.