stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:02

eindelijk word ons team versterkt.. Haha!
Ik denk dat zo een beetje iedereen van taams nu hier is.
Pauline niet, maar weet ook niet of die laatste tijd nog op bokt is geweest.

Voorderest weet ik niet zo snel iemand die ook nog op bokt zit van stal.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 09:03

pauline is net terug van vakantie toch dus die is een tijdtje niet geweest Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 09:04

ik ga even naar de diatiste en dan naarstal even me paardtjes buitenzetten tussen de buien door
tot vanmiddag Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:07

Mogguh mensen! Ik ga ook zo naar stal. Bella en Raisa doen. Vanavond doet Irmgard ze dan weer, goed geregeld Haha! Haha!

Baaaalen Annemiek!! Dit vind ik heel vervelend voor jou, en Omar natuurlijk... arm beessie! Ach gut

Ik heb trouwens Rachel van Tanya over bokt verteld, en hoe ik op haar site terecht gekomen was (via de profiel van Esther) Haha!
Dus wie weet komt zij ook nog wel eens kijken! hahaha

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:28

Ik ben nu lekker aan het oppassen. Ga vanavond heen.
Moet fury en San doen. Weet nog niet welke in ga springen. Heb zondag wedstrijd, en denk dat mijn moeder liever heeft dat ik San rijd. (dat doe ik dan ook maar Tong uitsteken) in dat geval spring ik met Fury. En denk dat ik Allano ook nog even rijd.

Heb heerlijk chocolade croissantjes hier nu Haha! hmm..

brenda; klopt, maar ze is er nu ongeveer wel weer n weekje.

ellen; inderdaad goed geregeld. Altijd fijn als je elkaar zo kan helpen.
Toen ik moest wandelen, waren er ook n aantal mensen die overdag voor me wilde wandelen alvast. ook al was t maar 5 minuten. Vond het toch erg lief, en fijn dat hij er overdag dus ook even uit kwam.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:49

Gezellig cluppie zo iedereen bij elkaar Haha!

Heb net mijn veearts gesproken en Omar moet meteen weer op het medicijn voor zijn nieren. Ik mag daar niet mee wachten. Mijn moeder is het nu aan het halen.

Omar mag absoluut helemaal nooit meer kuil of hooi van de rol en hij mag deze zomer ook nog maar een paar uurtjes op het land Verdrietig maar dan wel blijven bewegen en door trainen. Bult was niet zo erg zei hij, ik had gewoon door moeten rijden. Dit is een combinatie van gras/kuil en gestopt met rijden... hij zei het al voordat ik eigenlijk echt begonnen was met mijn verhaal. Had gelukkig hemzelf aan de telefoon en niet zijn vrouw.. die heeft altijd haast Scheve mond beetje naar praten met haar maar hij is wel okay. Ik moet weer hetzelfde doen als vorig jaar en eigen hooi gaan voeren. Hij is nu verzuurd zei hij vandaar dat ook zijn spieren trilden Bren! Dat had ik ook gezegd.

Nou ja we gaan weer positief aan de slag. Wel alvast mijn endurance afgezegd voor de 27e. Ik ga nu voor Katwijk 7 oktober en anders volgend jaar een nieuwe start Tong uitsteken

Ik kom dus gewoon naar de BBQ Haha!

Komt wel weer goed met Omar daar ben ik nu van overtuigd want vorige keer is het ook helemaal goedgekomen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:49

We gaan al hard! pagina 13 al weer Clown

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:56

tuurlijk komt het goed!

Het is alleen beetje vervelend dat je dus niet wist wat je moest doen nadat je bij de DA geweest was.
Dat hoorde ik je gister ook zeggen tegen je moeder.
Jij kon natuurlijk ook niet weten dat je gewoon door had moeten rijden.

Maar hij stond voorheen toch ook hele dag op t land terwijl hij 's avonds beweging kreeg?
Waarom mag dat nu niet meer?
Arme omar.. Verdrietig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:57

Mijn lieve mams heeft de medicijne net al opgehaald. Ze beldde me net Haha! Als ik mijn moeder niet had!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:01

danifur schreef:
tuurlijk komt het goed!

Het is alleen beetje vervelend dat je dus niet wist wat je moest doen nadat je bij de DA geweest was.
Dat hoorde ik je gister ook zeggen tegen je moeder.
Jij kon natuurlijk ook niet weten dat je gewoon door had moeten rijden.

Maar hij stond voorheen toch ook hele dag op t land terwijl hij 's avonds beweging kreeg?
Waarom mag dat nu niet meer?
Arme omar.. Verdrietig

Omdat het nu fout is gegaan. Volgende jaar wel weer denk ik. Nu even niet omdat hij nu weer verzuurd is. Ja, ik wist niet wat ik moest doen met die bult omdat het allemaal zo gehaast ging door zijn vrouw de vorige keer. Ik heb toen zelf besloten het even rustig aan te doen en dat kon dus niet voor zijn nieren Verdrietig nou ja... komt wel weer goed daar heb ik vertrouwen in. Met medicijnen en beweging en geen kuil meer. Volgende keer laat ik me niet meer door zijn vrouwe afschrikken en zeik gewoon door tot ik antwoord op mijn vragen heb Knipoog even klote allemaal.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:14

ohw oke.

Ja, het komt gerust wel allemaal goed. Aleen inderdaad gewoon vervelend dat je dus zelf moest beslissen of je nou toch beetje beweging ging geven of dat je rustig aan ging doen.
Ik zou me volgende keer ook niet meer laten afschrikken Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:20

Ga even hard aan het werk hier want moet ook al om 15.00 uur weg. Veel te doen op het werk...

Tot later! Kus voor Thimo Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:30

Ik kan me echt niet concentreren vandaag.

Had je je verslapen Shir Verward Haha!

Ik was gelukkig wel op tijd maar helemaal brak omdat ik pas rond 1 uur ging slapen vannacht Gaaaap

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:11

AnneOmie schreef:
Ik kan me echt niet concentreren vandaag.

Had je je verslapen Shir Verward Haha!

Ik was gelukkig wel op tijd maar helemaal brak omdat ik pas rond 1 uur ging slapen vannacht Gaaaap

Hahaha Ja, had de verkeerde knop op de wekker n dreun gegeven...... Was 08.40 wakker en was voor 10.00 in Hoofdorp, goed he!?

Anky zoals ik gister al zei: het komt wel goed hoor! Het was maar heel even dat Omar zo deed en dus zal t wel heel licht zijn! We gaan er gewoon v uit dat t snel over is!!!
Wie wil er ook goudvissen? Zijn nooit kreupel, bevangen, geen kissing spines, hoefkatrol ontst, nek problemen, ruime kniebanden etc. Ik neem er 2! Snip en Snap hahahahahahaah

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:18

Ik denk dat ik ook voor de goudvissen ga Ja Kun je daar ook op rijden Verward Haha!

Paarden... zucht.. zo sterk als een paard zeggen ze... nou Nagelbijten / Gniffelen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:19

Ik geloof dat je nog beter 10 kinderen kunt nemen Verward

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:39

AnneOmie schreef:
Ik denk dat ik ook voor de goudvissen ga Ja Kun je daar ook op rijden Verward Haha!

Paarden... zucht.. zo sterk als een paard zeggen ze... nou Nagelbijten / Gniffelen

Nee maar je kan er heerlijk ontspannen van worden schijnt t als je er naar kijkt! Dat lijkt me geweldig!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:40

AnneOmie schreef:
Ik geloof dat je nog beter 10 kinderen kunt nemen Verward

Mijn hemel! Ik moet er niet aan denken dat Thimo ziek wordt!!! Dan vergeet ik al mijn beesten plots....
Er was t weekend n kindje op stal met leukemi...... dan maar n bevangen paard....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:30

Oh wat erg zeg, zo jong en dan al zo ziek.

Ik heb zelf geen kinderen dus voor mij is mijn paard een beetje mijn kind.

Zo net terug van lunch.. nog 1,5 uur werken en ik mag weg.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 12:52

hey shirmissie staat naast pascha en bo
omdatze de stallen aan het reinigen zijn
ikhelemaal in paniek ik dacht ku t er lag nog kuilin stal dus ik rennen maar gelukkig wasde kuil er al uit.

pffff rot toetsenbord doet het soms niet Boos! de spatie doet het soms niet.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:18

jaah eindelijk ons straatje ook schoon! Bella staat nu gezellig ff naast Shania, vinden ze ook wel gezellie.

Daar rende je zo hard naartoe Bren.. Missie! Dat had ik ff niet begrepen... hahaha
Foto's komen later wel hoor, ik heb het nu ff heeeeel druk met mijn 'handel' hihi

We hadden vanmorgen Bella bij pascha en Bo in de paddock gezet, leuk hahaha
Bella kwam er wel met een kras op haar kont uit, op een vreemde plek, in een vreemde vorm... dus wat ze nu weer hebben uitgespookt? Loop je ff half uurtje weg he haha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:19

Mijn straatje was al schoon Tong uitsteken

Inmiddels al weer vies Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:30

Hey Anky! Balen zeg van Omar. Jullie hebben dit jaar echt wel pech gehad. Het zal vast en zeker goed komen.

Op 1 september komt zijn vriendje Gilles weer terug. Zeg het Omar maar alvast. Kan hij weer bij Giel komen buurten!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:35

pascha7 schreef:
hey shirmissie staat naast pascha en bo
omdatze de stallen aan het reinigen zijn
ikhelemaal in paniek ik dacht ku t er lag nog kuilin stal dus ik rennen maar gelukkig wasde kuil er al uit.

pffff rot toetsenbord doet het soms niet Boos! de spatie doet het soms niet.

Lekker dan!!!! Wie zegt dat hij dat mag lopen al?????? Voor t zelfde geld mag hij nog helemaal niet uit zijn stal..... ze doen maar wat met die beesten zeg! Even bellen of t kan met Mis lijkt me in dit geval wel fijn!!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:36

Wel top v je Bren dat je metten aan t kuil dacht!!!!! KUS! Waar staan Ilion nu?