Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:@ Mandy: Ja een kleine pony, ze heeft nog geen naam maar is echt een scheetje...Ze staat achterin bij de kapschuur helemaal nog die tweede hoek om...ong. 145 hoog
Ze is bruin met een grote kol en ze heeft hele piekerige manen door zomereqzeem...
Ze heeft nauwelijks nog conditie maar doet wel gigantisch dr best:)
nicolina schreef:hallo allemaal, ik heb op deze manege elke dinsdag praktijkles van mn school. is erg leuk, alleen we kennen de paarden/ponys niet goed. weet er iemand nog leuke verhalen te vertellen?
manniejJ schreef:Jolien87 schreef:Sorry maar waar is die kaPschuur? Is dat die naast de springtuin zal ik maar zeggen, daar staat toch meeste eigenpaarden?@ Mandy: Ja een kleine pony, ze heeft nog geen naam maar is echt een scheetje...Ze staat achterin bij de kapschuur helemaal nog die tweede hoek om...ong. 145 hoog
Ze is bruin met een grote kol en ze heeft hele piekerige manen door zomereqzeem...
Ze heeft nauwelijks nog conditie maar doet wel gigantisch dr best:)
Jolien87 schreef:Hihi ik heb op 'nieuwe pony' gereden wat een schatje zeg! Is wel jaren terug dat ik zo laag bij de grond zat maar het was echt leuk, en Annelotte maar lachen;)
Ging bij jou en Target ook wel goed he:)
daantjuhhh schreef:Kent ook iemand Ginger Ale??
Die heeft als het goed is in pension gestaan.
Rood schimmel met grijze manen! (Grote D pony)
Miss_Blimm schreef:daantjuhhh schreef:Kent ook iemand Ginger Ale??
Die heeft als het goed is in pension gestaan.
Rood schimmel met grijze manen! (Grote D pony)
Zegt me wel iets, stevig dier? Heb je een foto?
daantjuhhh schreef:
ja wel iets steviger dan gemiddeld
wij hadden het vermoeden dat er een welshcob door gefokt zat.
Ginger had zeer sterk een eigen willetje. (was vroeger mishandeld)
en kon mega springen! (liep toen ik kwam kijken geloof ik M)
Jolien87 schreef:hihi ik houd ook mijn mond dicht, *heeft lol* ofniet Annelotte;)
Gaat het trouwens nog lukken morgenavond met je pa en de trailer?
Maarre mensen, Katja staat nu ook bij Linda he, enne wie zegt dat het paardje van Linda is