Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. 28 of 29 denk ik inmiddels
.. marocje98 schreef:@PandorJ: haha, je noemt nu wel heeel erg verschillende paarden op! Ze zijn allemaal erg leuk, alleen Jobje loopt niet meer mee met te trektocht (te oud). Eigenlijk kun je daar pas echt een keuze maken. Dan kun je ze ook uitproberen en geloof mij, er zit voor iedereen wel een geschikt paardje tussen!
..
ik heb net de inschrijf formulier opgestuurd:D heb er echt heel erg zin in !!!!!! wie gaan er nog meer van 8 juli tot 14 juli? das de 2de week ben wel benieuwd
loves_sam schreef:Ik heb lang moeten wachten op alle geboekte vakantie's .. maar nu ik eindelijk weet wanneer ik naar Spanje ga kan ik ook myn kampje boeken , ben benieuwd of er dan ook andere gaan !

Dan ga ik koken
ik ga in de week van 05-08 - 11-08
Snoekiej schreef:ik ben er ook zeer wss in week 4 ^^ als extra
jij kan dus ook
naar iedreen:D alweer ^^
?
HELder schreef:@ Ktink: Katinka! Je gaat me nu toch niet vertellen dat je van de zomer maar 1 week komt?? Dat is wel even wat anders na vorig jaar!

Je gaat over ''niet normale''hindernissen springen, tijdens de toch hebben ze me verteld dat ze ook echt hard gaa!. De paarden laten zich zelf echt gaan.
Ik heb er echt zin in, duurt nog 7 maanden