Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimH schreef:Egmond a/d hoef wordt a.s weekend de eerste F13 proef gereden. Ik ben wel benieuwd
Ik weet niet of dat bij jou in de buurt is Flurk?
) geen idee welke pony ik zal nemen .. de afgelopen keer ging het niet goed maar dat kwam omdat ik zenuwachtig was (ben ik normaal nooit ik wist niet wat ik had) en met het paard waar ik normaal mee rij haal ik ook geen hoge punten dus ik denk dat ik luna nog maar een keer probeer .. deze keer komt het hele proefje op film dus tegen die tijd komt hij erop
KimH schreef:Stel nou he... en nu denk ik wel heeeeel erg voor uit aangezien ik nog maar F7 rijd. Nu de F13 tot F20 er net zijn.. Dat iemand klaar is met de F20 dat is gelijk aan M toch? Als iemand verder wilt maar geen mogelijkheid tot eigen paard heeft zullen er dan ook nog hogere proeven komen? Dat lijkt mij erg lastig om dat nier iedere manege een Z bak heeft. ( het schoor even door mijn hoogf vandaar dat ik dit plaats haha)

f5 2x (ik dacht dat ik die al had maar goed ze vinden van niet dus rij ik m nog wel een x
(1x vergeten stempel te laten zetten
)) Yannuh schreef:Succes morgen! Moet je ook theorie doen?

Maar dat was dit topic
! 
..
. Had zelf de cijfers voor de eerste een 2 gegeven (want tja had hem eigenlijk niet laten zien) en die laatste keer een 5. Maar goed ik ben geen Jury.
202 punten, me paardje liep niet helemaal nagevelijk, en dus telkens minder punten.. en het ging ook niet helemaal super.. maarja andere keer beter

??