Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha.. ik had net ook al een PB gestuurd!

ijslanderfan schreef:Já, ik heb écht de goede gezien. Ik ken die boerderij daar, de dierenbescherming is er zelfs al is geweest. Paarden stonden tot de knieeen in de modder. Hier in de buurt weet iedereen wel beter als ''die leuke ponykampen''
en dat is het Peerdespul in iedergeval niet, daar is leven in de brouwerij en mag het eens een keertje zanderig en modderig zijn, als je maar lol hebt. Tja, de DB? Onzin die lui!!
Citaat:En dat van de DB klopt, alleen kon geen harde bewijzen vinden.
Frosti schreef:Citaat:En dat van de DB klopt, alleen kon geen harde bewijzen vinden.
Nou, en dat bedoel ik maar. Ze komen gewoon een bezoekje brengen en hebben geen barre verstand ervan. De reden dat ze dus op de stoep staan bij het t'peerdespul is dus omdat de bewoners in de buurt zo moeilijk doen, ja logisch dat de DB een kijkje gaat nemen dan hebben ze in iedergeval hun plicht gedaan en weg zijn ze weer, dus er is niks aan de hand. Tegenwoordig hebben buitenstaanders zo'n grote mond in hoe een ander zijn zaakjes regelt, moe wordt je ervan.

_fjordjuhs_ schreef:ja zo vaak, niet gereden, maar wel eens met iemand mee.
En die fjorden van je staan wel eens in het dwingelderveld
Hoe oud zijn die fjordjes? zien er behoorlijk oud uit namelijk
_fjordjuhs_ schreef:Mensen jullie moesten eens weten hoe het er uit ziet, ik heb niks tegen op de mensen die daar werken, maar ik vind het vooral sneu voor die ijslanders.
Misschien zijn het geen grote fouten, maar in mijn ogen zijn de dingen die ze doen niet goed.
En dat van de DB klopt, alleen kon geen harde bewijzen vinden.
jackgirl schreef:als je je een beetje indenkt snap je haar doel toch ook wel ?
Je wilt toch niet zeggen dat alles er zo perfect is ..
Het is misschien knus , ze kunnen zo'n ponykamp leuk in elkaar zetten .. tuurlijk komen mensen dan wel terug..
Maar als ik kijk naar een van hun weides , denk ik toch goh omheining mag toch wel eens nagekenen worden ( prikkeldraad wat "los "hangt als voorbeeld ) ... beetje zorgen dat je onkruid bestrijd ( st. jacobskr. )
Merrie's op tijd bijvoeren wanneer het nodig is ... op tijd daar een hoefsmid voor laten komen ..
Die dingen zouden niet verkeerd zijn.
Het is niet zo dat ze helemaal niets goed doen...en om ze de grond in te boren.
maar wat meer "opletten " zou zeker geen kwaad kunnen.
Of is het in die korte tijd veranderd en doet oude Mevrouw nu alles alleen? Dan moet het dus zo te horen wel erg achteruit gegaan zijn.