heeee vik!! hoe is het met jou?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Het is overigens bij Wennekers... lekker dichtbij maar dan moet ik zaterdag al vlechten en weetikwat... Nee hoor, ik vind het niets, veel te vroeg :-P En eigenlijk wil ik nu wel L2 starten 

haha

) en het Landje (Rembrandtpark) en nu dus een eigen paardje. Heb eerst in bij Spaarnwoude gestaan, toen een tijdje op een dressuurstal in Langerak om Fleur in te rijden en nu bij stal Braam aan de Amstel.
MissArianne schreef:manic wat voor rugklachten heb je als ik vragen mag? ben zelf herstellende van een verrotte rug
heeee vik!! hoe is het met jou?
, ik was met de fiets naar het ziekenhuis want er zouden alleen hechtingen uit worden gehaald, mocht ik 'm omdat m'n voet slap is na 4 weken pin niet meer belasten en mocht ik dus niet meer fietsen, sta ik daar bij het ziekenhuis, zonder geld voor taxi, zonder ouders in de buurt om je op te halen.. pfff.. gelukkig was er een jonge knaap die mij wel even naar huis wilde brengen, dan maar ff met n vreemde mee hoor, ik leef nog!
)
Nu het 's avonds weer langer licht is kunnen we het dan ook mischien wel een keer doen.. manic schreef:Joepie! Dan kunnen we mischien binnenkort ons ritje al een keer plannenNu het 's avonds weer langer licht is kunnen we het dan ook mischien wel een keer doen..
kan niet wachten!
Mooie goudkleur... Heb ik ook gelijk een excuus om weer eens naar de Amsterdamse toe te gaan... Ben er echt al jaren niet meer geweest
manic schreef:@ Schimmelig: Ik ook aan de WoW inderdaad... Best grappig. Moet nog even kijken of ik het geduld ervoor heb...
@ muiszje, daar sta ik inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat paard echt niet ken...
@ batje: Welkom!
@ vikki: Geen idee... Ik heb ze gemaild om te vragen of ik in de L2 gezet kan worden, maar Niels heeft nog niet terug gemaild. Bovendien weet ik niet of het een goed plan is om naar jullie toe te komen, ivm die droes enzo... Balen van Escala :-/ Je hebt ook geen mazzel met haar he?
Gister heeft mijn lesgeefmens (Crista) op Sootje gereden... daar was hij het even niet zo erg mee eens. Het was net een konijn... Hup, met alle beentjes de lucht in. Hij ging daarna wel heeeel knap sjouwen, was erg leuk om te zien
manic schreef:Ben benieuwd! Het is een erg knappe palomino die van jouMooie goudkleur... Heb ik ook gelijk een excuus om weer eens naar de Amsterdamse toe te gaan... Ben er echt al jaren niet meer geweest
)muiszje schreef:ja.. en hij heeft altijd een zwarte spijkerbroek aan met van die spaanse beige/bruine laarzen eronder.
Ik heb vroeger Mimbre verzorgd, en beetje bijgereden. Hoe gaat het met Mim nico en ann? als je hem ziet, wil je dan de groetjes doen van Muis, en vragen of ik weer eens een keer mag langskomen?
. Ik heb dan iig de goede voor ogen; geloof dat ik hem idd nooit met iets anders dan een zwarte spijkerbroek heb gezien
. Hele rustige, relaxte vent
.