Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:36

manic wat voor rugklachten heb je als ik vragen mag? ben zelf herstellende van een verrotte rug

heeee vik!! hoe is het met jou?

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:38

hihi ja dat ken ik.. heb 2 jaar les van hem gehad toen maar vond het nou niet echt 'je van het' zegmaar
waar heb je de volgende wedstrijd manic?
is inderdaad wel een mooie tijd toch? zit je er niet de hele dag tegen aan te hikken..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:40

Echt niet... ben tegenwoordig *hooked* on World of Warcraft... dus dat is echt /veel/ te vroeg. Dan zijn Solon en ik echt nog niet wakker. Kan me nog een keer herinneren dat we om 9 uur 's ochtends moesten... *gaap*. Heb wel erg gelachen maar er was geen land te bezeilen met het aapje Het is overigens bij Wennekers... lekker dichtbij maar dan moet ik zaterdag al vlechten en weetikwat... Nee hoor, ik vind het niets, veel te vroeg :-P En eigenlijk wil ik nu wel L2 starten

Rugklachten... Geen idee. Schoot er eigenlijk een paar weken terug in, wat een beetje op een beknelde zenuw of zo leek. Straalde uit naar mijn benen enzo. Ik heb het vermoeden dat dat wel iets beter gaat, maar dat ik in die tijd zo krm gelopen heb dat de rest nu ook overbelast is. Sta nu zo krom als een hoepeltje... Uitmesten is een hele uitdaging

Vanochtend naar de fysio geweest. Die constateerde dat ik inderdaad nogal krom sta, maar dat dit waarschijnlijk al mijn hele leven zo is. Volgende week afspraak met de manueel therapeut om te kijken of die er iets mee kan... Dan zien we weer verder.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:42

hmm dat is minder.. weet er alles van heb zelf een erg slechte rug.. misschien is uitmesten niet zo'n goed plan met rugklachten.. of ben jij net als ik eigenwijs en lekker toch doen? haha
Wennekers dat kan je lopen!! ben je meteen al ingestap haha scheelt je ook weer tijd, en s'avonds invlechten en trutten is toch ook wel lekker? hoef je iig niet te haasten s'ochtends vroeg.. en je bent er dan toch al

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:46

Lekker toch doen inderdaad... Kan mijn poooony moeilijk in een smerige stal laten staan...

Rijd er inderdaad onder het zadel heen... Of eerlijk gezegd, kangaroo hoppen over de weg heen... "OOooOOOH shetlander! ENG!" "Lantaarnpaal!" *ogen op steeltjes*

Om maar over die bak te zwijgen... Bij Wennekers starten is niet representatief voor ons kunnen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:48

hihihi zie het al helemaal voor me.. :p
L1 ga je starten? dan ben ik er denk ik nog nét niet.. vriendin zal waarschijnlijk ook wel moeten starten bij wennekers daar maar die moet M1..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 15:19

Tsja, liever in de L2... maar wordt dan de eerste keer...

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 19:09

@ Manic: Jij ook aan de ''WOW'' ... Mijn schoonzusje is ook super hooked. Ik geloof dat zij samen met haar hubbie de beste van NL zijn ... Dat moet ook bijna wel, als het je ''full time'' baan is. Niet te geloven hoe lang zij achter hun pc'tjes zitten ... Ik geloof wel meer dan 50 uur per week ...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:48

mn zusje was er ook verslaafd aan.

Manic, je staat niet toevallig bij de jong? (gezien je zegt dat het dichtbij wennekers is..)

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 20:51

ohnee, dat kan je natuurlijk niet zeggen v.w de droes.. sorry..

Wat ik wilde weten: Ken je heel toevallig een ene Nico en Ann met hun andalusier Mimbre?

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:02

Dan meld ik me ook maar
Ik heb leren rijden op de Hollandse (ca 10-12 jaar geleden ) en het Landje (Rembrandtpark) en nu dus een eigen paardje. Heb eerst in bij Spaarnwoude gestaan, toen een tijdje op een dressuurstal in Langerak om Fleur in te rijden en nu bij stal Braam aan de Amstel.
Helaas loop ik zelf zelden door de polder, maar een stalgenootje is druk bezig mijn meisje een beetje verkeersmak te maken, dus hopelijk kunnen we van de zomer lekker buitenrijden.

vikki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 08:25

MissArianne schreef:
manic wat voor rugklachten heb je als ik vragen mag? ben zelf herstellende van een verrotte rug

heeee vik!! hoe is het met jou?

Goed hoor, op het feit na dan dat Escala nu met een peesblessure op stal staat en de komende weken rust moet houden... en dat allemaal dankzij een of andere onverlaat die de enorme lap plastic van een baal kuilgras had laten slingeren en die maandag precies om mijn meis d'r benen waaiden waardoor ze er in paniek vandoor ging... en het ging net zo lekker na zo'n beetje heel 2005 gerevalideerd te hebben na Scaaltje's ongeluk... Kunnen jullie merken dat ik echt baal als een stekker?

Manic; ga je nou toch maar om 09:48 starten? Zo ja, dan zorg ik dat ik er toch echt eens ben om te kijken...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 09:30

@ Schimmelig: Ik ook aan de WoW inderdaad... Best grappig. Moet nog even kijken of ik het geduld ervoor heb...

@ muiszje, daar sta ik inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat paard echt niet ken...

@ batje: Welkom!

@ vikki: Geen idee... Ik heb ze gemaild om te vragen of ik in de L2 gezet kan worden, maar Niels heeft nog niet terug gemaild. Bovendien weet ik niet of het een goed plan is om naar jullie toe te komen, ivm die droes enzo... Balen van Escala :-/ Je hebt ook geen mazzel met haar he?

Gister heeft mijn lesgeefmens (Crista) op Sootje gereden... daar was hij het even niet zo erg mee eens. Het was net een konijn... Hup, met alle beentjes de lucht in. Hij ging daarna wel heeeel knap sjouwen, was erg leuk om te zien

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:55

Jeeej!

Mijn pin is er vandaag! 2 weken eerder dan verwacht! uitgehaald
(fijn dat ze dat niet van tevoren lieten weten , ik was met de fiets naar het ziekenhuis want er zouden alleen hechtingen uit worden gehaald, mocht ik 'm omdat m'n voet slap is na 4 weken pin niet meer belasten en mocht ik dus niet meer fietsen, sta ik daar bij het ziekenhuis, zonder geld voor taxi, zonder ouders in de buurt om je op te halen.. pfff.. gelukkig was er een jonge knaap die mij wel even naar huis wilde brengen, dan maar ff met n vreemde mee hoor, ik leef nog! )

Maare, nu weer ff 2/3 dagen op krukken/oefenen met m'n voet en dan kan ik weer rijden!!

kan niet wachten!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:12

Joepie! Dan kunnen we mischien binnenkort ons ritje al een keer plannen Nu het 's avonds weer langer licht is kunnen we het dan ook mischien wel een keer doen..

biep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:23

manic schreef:
Joepie! Dan kunnen we mischien binnenkort ons ritje al een keer plannen Nu het 's avonds weer langer licht is kunnen we het dan ook mischien wel een keer doen..

ja inderdaad!

12 april verhuist ze naar de Amsterdamse kan niet wachten!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:27

Ben benieuwd! Het is een erg knappe palomino die van jou Mooie goudkleur... Heb ik ook gelijk een excuus om weer eens naar de Amsterdamse toe te gaan... Ben er echt al jaren niet meer geweest

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:44

manic schreef:
@ Schimmelig: Ik ook aan de WoW inderdaad... Best grappig. Moet nog even kijken of ik het geduld ervoor heb...

@ muiszje, daar sta ik inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat paard echt niet ken...

@ batje: Welkom!

@ vikki: Geen idee... Ik heb ze gemaild om te vragen of ik in de L2 gezet kan worden, maar Niels heeft nog niet terug gemaild. Bovendien weet ik niet of het een goed plan is om naar jullie toe te komen, ivm die droes enzo... Balen van Escala :-/ Je hebt ook geen mazzel met haar he?

Gister heeft mijn lesgeefmens (Crista) op Sootje gereden... daar was hij het even niet zo erg mee eens. Het was net een konijn... Hup, met alle beentjes de lucht in. Hij ging daarna wel heeeel knap sjouwen, was erg leuk om te zien

Nee, die staan om wennekers..(had me even vergist)
Als je op de Jongh staat ken je vast onze oude stagenoot Gerard wel, met Wingfoot (prachtpaard, zwart/bruin engelsvolbloed..) (alleen jammer dat de eigenaar zo vaag is..) (hij staat .. als je het terrein op komt heb je toch rechts een aantal boxen die in u vorm geplaatst zijn? hij staat dan tegen de "eigenlijke" kantine aan, naast een bond paard.)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:49

Muiszje, is Nico een beetje een lange, slanke man met een tintje en een beetje peper&zout/grijzig haar? Dan weet ik iig wel wie hij is...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:51

ja.. en hij heeft altijd een zwarte spijkerbroek aan met van die spaanse beige/bruine laarzen eronder.
Ik heb vroeger Mimbre verzorgd, en beetje bijgereden. Hoe gaat het met Mim nico en ann? als je hem ziet, wil je dan de groetjes doen van Muis, en vragen of ik weer eens een keer mag langskomen?

biep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:52

manic schreef:
Ben benieuwd! Het is een erg knappe palomino die van jou Mooie goudkleur... Heb ik ook gelijk een excuus om weer eens naar de Amsterdamse toe te gaan... Ben er echt al jaren niet meer geweest

Dankje

Ze is op dit moment lichter (in de winter is ze namelijk bijna wit) maar haar hoofd heeft iig alweer de zomer kleur (nu de rest nog! van de zomer hebben we namelijk een keuring in Belgie van het Royal Belgian Palomino Stamboek en dan zou het goed staan als ze weer die kleur heeft! )

En dat buikige rijd ik er buiten wel af, heb zo'n zin in om weer lekker naar buiten te gaan! Ik hoorde ook wat over een waterbak etc? }>

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:15

Ja, in het bos is een "waterbak", erg leuk, die zul je vast wel gaan checken als je bij de amsterdamse staat!

Ik ken trouwens ook nog wel wat mensen bij de jongh, haha:
- fleur met e-mia, haar bijrijdster daisy(op vrijdag) en haar moeder danny. e-mia is een klein bruin paardje, leuk dier, alleen mankeert ze vaak wat.(stond eerst op de ruif)
- daniële en miranda hebben nog niet zo lang een klein paardje daar staan, paardje ken ik verder niet., maar daniële had eerst een ander paard bij de ruif (die is overleden)
- een pony die nadine heet, meisje heet samantha, haar moeder is er ook vaak bij hoe die heet weet ik niet..pony is een beetje grijs.
- eerst stond annemarie er met prestor, een fjord die (geloof ik) M liep,echt een geweldig beest!!!!!heeft ook een tijdje op de ruif gestaan, was en ben er nog steeds helemaal verliefd op.

vikki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 13:29

muiszje schreef:
ja.. en hij heeft altijd een zwarte spijkerbroek aan met van die spaanse beige/bruine laarzen eronder.
Ik heb vroeger Mimbre verzorgd, en beetje bijgereden. Hoe gaat het met Mim nico en ann? als je hem ziet, wil je dan de groetjes doen van Muis, en vragen of ik weer eens een keer mag langskomen?

Ann ken ik niet, maar Nico kan ik wel de groeten doen... en als ik van Muis zeg dan weet hij over wie ik het heb? Je mag natuurlijk altijd op Wennekers langs komen... kom je naar de wedstrijd van Manic kijken... of mij meeten...hihihi... en dan kan je gelijk Nico en Mimbre even opzoeken . Ik heb dan iig de goede voor ogen; geloof dat ik hem idd nooit met iets anders dan een zwarte spijkerbroek heb gezien . Hele rustige, relaxte vent .

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:17

Tsja, de doorwaadbare... Dat is dus het enige waar ik mijn paard dus /echt/ niet doorheen krijg. Niet dat hij bang is voor water of zo... maar wel /dat/ water. Het is echt een watje... Slechts een keer met hem door heen geweest en dat was achter 2 paarden aan die er wel in een keer doorheen gingen. Dus daar kan ik je helaas niet bij helpen... Ik ben er eerlijk gezegd ook niet echt kapot van, het is nl stilstaand water. Door de zee gaat mijn paard wel! (als hij zich eenmaal over het idee van EEEEK GOLVEN heen heeft gezet).

@ muiszje: Gerard "ken" ik idd wel... Springt ook wel eens met ons klasje mee. Leuk paardje wel, erg eerlijk, maar ik vind hem zelf iets aan de magere kant...

Dat bonte paardje is stoer

Prestor staat inmiddels niet meer bij ons.

Die eerste ken ik denk ik alleen van zien, is vrij recent volgens mij.

Tweede is volgens mij een haflo achtig type? Die is in ieder geval ook vrij recent... maar kan een ander zijn. Die grijzige pony ken ik ook inderdaad wel.

Hoe komt het dat er ineens zoveel mensen bij de Ruif weggaan dan?

Ennu, niet naar mij komen kijken... Weet nog niets eens of ik wel meedoe :-/

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 14:22

Ooit doe je toch wel mee op Wennekers Manic...