Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:00

Ja Chrissy had nog gevraagd of ik ook meeging naar de manege maar ik kon niet want ik moest werken.

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:36

Ja idd, mij had ze ook gebeld maar ik moest perse naar oma want die was jarig.. Tja..
Maar het is wel erg sneu voor Chrissy, het is alleen zoveel beter en het is fijn dat ze dat iig met eigen ogen heeft kunnen zien en tijd heeft gehad om afscheid te kunnen nemen.

Neemt niet weg dat het een raar gezicht is om Salvador in 'Lou lou's ' stal te zien staan, maar voor hem zal het wel fijn zijn

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:09

Ja arme Chrissy, gelukkig heeft ze Manirma nog.
En wie weet over een klein jaartje nog een klein Manirmaatje erbij (ze is gedekt nu nog even afwachten of ze drachtig is)
Duimen dus.....

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:20

Ja echt heeel erg voor Chrissy, ik hoop maar dat ze wat troost vindt bij Manirma. Maar volgens mij is Manirma daar wel goed in, het is zo'n lief dier, die kan nu ook niet meer met Lou op de wei. Zou ze dat doorhebben? En nu maar hopen dat het veulen (als ie er nu al inzit) uitgroeit tot een kleine Tanirma.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:46

Idd.. dat hoop ik ook naar deze tegenslag..
Mensen ik moet dinsdag om 8 uur.. als hij net zo liep als gister mag ik niks klagen.. zo nog even kijken hoe hij loopt

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:47

Ik ben dinsdag om 18.00 uur als eerste aan de beurt.
Als hij zo loopt als vandaag dan wordt het helemaal niets, jesses hij was me toch tegendraads, ben dan ook binnen gebleven, want als hij zo is dan ben ik niet blij buiten

Maar goed, hoe het dan ook mag gaan, we hebben weer een keertje gestart en nu maar hopen dat het droog blijft. dus.....

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:20

Ik ga kijken of ik dinsdag op tijd op de manege kan zijn en of er ook nog iemand meegaat. Alleen is ook zo saai he.
Ik zal voor jullie duimen.

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:51

Ik zal ook kijken of ik er kan zijn. Heb donderdag mijn eerste examen dus daar hangt het een beetje vanaf.

Ik moet trouwens even zeggen dat ik vandaag heeeeerlijk gereden heb op Generaal. Hij volgde m'n hand echt heerlijk, verruimen en terugkomen pakte ie goed op en hij is weer veeeeel minder stijf. Ook eventjes een changementje gedaan haha
Ja ben echt blij dat het weer zo goed gaat!

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:24

Ik had vrijdag even ge-exercised op paco Complete workout gehad maar toen liep ie ook goed voor zijn doen. En hennie maar raar kijken toen bleek dat ik er echt zelf voor gekozen had om op paac te rijden . Ik had t zelfs aangevraagd
Na de les bleek dat kelsey van haar paard geketst was en dat de ambulance haar op kwam halen omdat ze last had van haar schouder en rug. Weet iemand al meer over hoe het met haar gaat nu, en wat ze heeft?

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:10

He Kelsey eraf gevallen, wat vervelend zeg.
Ik heb er nog niets van gehoord.
Hoop maar dat het meevalt

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 23:22

Ja klopt en ik-noem-geen-naam had weer heeeeele verhalen daarover, maarja dat zijn we van haar gewend. Wat ik gehoord heb had Kelsey haar rug gekneusd, maar heb d'r zaterdag wel op de manege zien lopen, dus ik denk dat het wel mee valt. Tenzij ze onder de zware pijnstillers zit maarja dan is het ook niet echt slim om veel te gaan doen want dan overbelast je alles weer. Maarja..

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:38

Ze heeft inderdaad haar rug gekneusd, en heeft daarvoor zware pijnstillers. Hoop voor haar dat ze snel weer de oude is.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 09:43

Vervelend zeg, net een nieuw paardje en dan dit.
Ik hoop maar dat het allemaal mee gaat vallen voor haar.

mleentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 10:10

MENSEN KIJK FF OP WWW.EDWARDGAL.NL WANT ONZE BECKHAM STAAT OP ZIJN SITE:D:D JAJA HIJ WORDT NU AL BEROEMD

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 15:42

Ja idd heel vervelend voor kelsey, maar op dit moment weet ze nog niet wat ze met dat paard gaat doen ofwel?
En dan met longeren springt ie zo ineens de wei in vanuit stilstand, vreemd hoor

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:02

Haha Marleen jong geleerd is oud gedaan! Hij staat er wel mooi op hoor!

Ben benieuwd wat ze met het paard gaat doen, als ik dit zo hoor allemaal goh vanuit stilstand de wei in, hij wil zeker alvast een springcarrière beginnen anders voelt ie zich in achterstand op Beckham haha

Jajaja ik ga alweer leren, voordat ik op mn kop krijgen van bepaalde mensen hier

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 23:45

Merel heeft er vanavond op gereden en dat ging behoorlijk goed (wat ik van oma wubben gehoord heb) Maar kelsey is hier toch zelf aangemeld, dus misschien zal ze binnenkort zelf reageren

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 09:31

merel had hem eerst helemaal zeiknat gelongeerd... hij deed nog wel pogingen om bij ons via het groene hek in de wei te komen maar hield hem goed in de gaten. En binnen had ie ook geprobeerd om bij de grote deuren naar buiten te gaan (echt springpaard)

die achterstand op beck's haalt ie niej meer in hoor :P

vanmiddag ff 2 paardjes vlechte onze grote vriend salvador en grote vriendin revanche want beide baasjes moeste werke en 's avonds joyce groome en leze komt helemaal goed!

wie kwam er vanavond nou nog meer kijken??

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 09:53

Hoelaat begint het , dan kan ik evt wel even komen kyken ?

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 10:36

om 6 uur en dan moet annemarie als eerste starten..
linda en tess hebben voor de b afgemeld en in het m hadden er ook 2 afgemeld..
en leentje is supergroom

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:39

Ik moet nog steeds bekijken of ik het ga halen met mijn schoolwerk. En ik moet ook alleen komen dus dat is best saai.
Maar mocht ik niet komen heel veel succes en de resultaten komen vast wel hier te staan.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:15

nou mijn eerste resultaten zijn niet zo goed, maarja 1e keer he
167 en 169 en ik was tevreden hij is IN de ring gebleven maar had erg last van de beesten..2e proef werd hij loperig..
losrijden ging eigenlijk goed. Maar zondag hopelijk iets beter..
heb vanaf morgen 1x in de weer privé les dus dan moet het goed komen..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 23:00

Ik had een matige eerste proef, met name het rechtergalop gedeelte,
na de eerste proef bleek dat mijn neusriem niet goed zat aan de rechterkant, ik had hem over het bit zitten .

Voor de 2e proef snel de fout hersteld en eigenlijk een heerlijke proef gereden. Tot mijn verbazing had ik de eerste proef 175 punten en de 2e proef 170. Tja het kan raar lopen.

Maar het gevoel was goed dus daar houden we het maar op.

Op naar de volgende wedstrijd (en hopelijk niet naar de volgende teleurstelling)....

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 18:50

Sorry maar ik kon echt niet meer komen. Ben alles bij elkaar dan 2 uur onderweg en moest nog heel veel doen voor school.
Maar ja als jullie er allebei zelf maar een goed gevoel over hebben. En wie weet wat de volgende keer brengt.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:08

Inderdaad het komend weekend mogen we weer. Ik op zaterdag en Joyce op zondag. Zo hebben we het eerlijk verdeeld.

Duimen dus...