danique vn zwol fzo iets is toch die dochter vd eigenaar vant groenhof e?? ikk heb daar nog dressuurwedstrijden tegen gereden (nu ben ik even gestopt met dressuur wedstrijden rijden , nu springen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naima schreef:Lang geleden (+- 13j) reed ik in Puurs op Manege Hippos.
Daarna een paar jaartjes bij Anita (privebedoeling, niet echt een manege), ook in Puurs.
Dan naar de Hoefslag in Opstal (Buggenhout)...
Vorig jaar heb ik enkele maanden in Hamme gereden op 't Paerdenhof..
En nu sta ik op La Rosteehoeve met mn twee paardjes, een privépensionstal.
kiekpjot schreef:aah en waar ligt het nu?? kunnen we er heen fietsen ?
Maar wie is dat paard dat niet danst ?
Okee Lau we gaan weer ontopic want ..
ilovequinten schreef:woowPROFICIAT
danique vn zwol fzo iets is toch die dochter vd eigenaar vant groenhof e?? ikk heb daar nog dressuurwedstrijden tegen gereden (nu ben ik even gestopt met dressuur wedstrijden rijden , nu springen)
Mallory schreef:
@Mysterike: Waarom vindt/vond je De Zijpe een slechte manege?? Gewoon even om te weten, want ik vind het er persoonlijk wel ok. Een beetje weinig georganiseerd soms, dat wel, maar op zich vind ik de lessen zeker niet slecht!
jappielover schreef:@memuska: het eikenhof heeft geen binnenpiste , maar wel een dressuurpiste en een springpiste (buiten) en in zomer kunnen ze ook op de wei dacht ik
Jillyken schreef:@ memuska: is de manège in pulderbos (waar passim enzo staan e, ben de naam ff kwijt) is da geen optie?
LauEef schreef:Zijn dr eigenlijk ook mensen hier die bij de Berggard (ofzo) rijden?