rij nog altijd op mandy's hoeve (gelukkig ) en mirjam en ik zijn idd een jaar of 8 beste vriendinnen geweest .. rijd overigens nog altijd bij Mir in de les
Oke dan! Ik ben geloof ik 2 x met Mir meegeweest, ze reed altijd graag op Natrick als ik het me goed herinner, maar die zou weggaan of iets. Dat witte minipaardje was cool, Lummel meen ik? Echt een grappig ding! Maarja, toen zag ik jou dus ook
dat kan best.. is alweer een tijdje terug dan! Natrick staat al zeker meer dan een jaar op het land dik te worden (erg zonde als je het mij vraagt maargoed..)
kan wel kloppen dat je me dan ook gezien hebt.. ik rij al jáááren met mirjam samen in de les (ook 3 of 4 jaar samen caroussel gedaan dus )
wiejjjjjjj ow wiejjjjjjjjj doet er weer mee met fnrs .. ik natuurlijk wiej nog meer?? ik ga nu f5 2x rijden en mijn paardjes: luna , dunga , chica.. mupp mag niet (geen id wrm) en ik had een super "merries zijn lieff" bui
bij ons is het ook maar 3/4 keer per jaar... altijd met kerst, hemelvaart, en vaak in de meivakantie.. en dat was het wel..
maar al denk je dat je het aankan, mag je ook op een andere manege (wel FNRS) je proef rijden hoor.. je kan bijvoorbeeld ook bij mandy's hoeve komen.. (denk alleen niet dat het echt geslaagd is, als je de paarden niet kent maargoed )
Net naar kampreunie geweest! volgnede kamp kost €355,- ,, Kmag wel mee .. Maar ik wil ook al op dansen .. Dus ik ga heel mis mee doen met fnrs! als ik het geld heb
jezus..! (excuses) 355 euro voor een kamp?!?!?! ... en je ouders zijn nog zo gek om dat te betalen ook?! wat doen jullie in godsnaam op zo'n kamp? opgeleidt tot Grand Prix ruiters? (moet wel voor dat geld!) sorry... kan daar echt niet over uit...
maar dat je op dansen wil, wat heeft dat met de fnrs te maken als ik vragen mag? kan de link niet leggen
wat betaal je in hemelsnaam bij jullie voor die proeven? ik weet het niet zeker, maar volgens mij betalen wij iig geen 10 euro, dacht dat het de laatste keer 8 euro was.. maar goed..
neej je mag het zelf blijven kieze ik vind het wel een idee om ook op een andere manege te rijden.. je kent het paard snel zat!! mare ik ga waarschijnlijk met mn vp wedstrijden rijden en stop op manege's dus ik weet het nog niet helemaal!