Gisteren is hij 4 keer uit zijn stal ontsnapt, maakt met z'n 2 jaar gewoon deuren open, de scheet.
toch maar een pinnetje onder in de deur gedaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sanniiy16 schreef:hahaha nee de mijne is geen ontsnapper hoor
nou jah als hij vast staat kan hij soms nog wel zich zelf los maken
verder niets

lotttttttt schreef:Citaat:Ebene
Tjee wij hebben bijna precies het zelfde gedaan.
Ik heb ook het Cluisius gedaan in Alkmaar BBl.
Ik heb eerst in Zunderdorp gewerkt op de manege, erg leuk.
En toen heb ik bij Stal Maarsse gewerkt, overal Plato is geweldig.
Ik morgen ook naar Veldt ik mag Nina(haflinger) bijrijden en verzorgen
Bij stal maarse heb ik best nog wel wat geleerd.. Doordat het toch wel veel met hengsten werken was, heb ik daar ook wel een beetje mee leren omgaanHeb er niet erg lang stage gelopen helaas,..
Wat voor dingen moest jij allemaal doen bij stal maarse?
l0rdJ schreef:haha ja met een bezem, grardus heeft 10 minuten voor die stal gestaan en toen was hij het zat en ging het er iets harder aan toe, maar toen ging ze er wel in:)
Maare ZeFaNa, ga is gouw leren dan, haha dit valt niet onder leren natuurlijk he bokken!
Enne ja een trainingsstal zou goed zijn, ik en sanne hebben ons best gedaan maar volgens die vader doe je een hoop njiet goed hij heeft er ook geen verstand van dus ik betwijfel het dat ze lang blijft. Het waren 2 goede vriendinnen van me maar dat hebben ze zelf verpest. Ik denk alleen niet dat ze het geld ervoor hebben om haar naar een trainingsstal te brengen ze betalen als zelf. Ze hebben er zelf nog maar een paar keer op gestapt, en de een een stuk vaker als de ander de oudste geloof ik een stuk of 3 keer. En daar koop je een paard voor hhihi. Ik hoop dat het nu dat meisje ebene? sorrie even naam kwijt haar gaat doen het beter gaat, en dat het paardje wat meer mag bewegen ik redde het echt niet met tijd etc.
sjorsie schreef:Meiden laten we het even gezellig houden, die 2 meiden van Nina zitten niet op deze site en kunnen zich nu niet verdedigen.
En laten we eerlijk wezen veel mensen kopen zo ineens een paard en dan vaak erg jong, want dan gaat ie jaren mee denken ze.
Er zijn er vast een aantal onder jullie die hun paardje hebben gekocht omdat ie zo'n lief hoofd had en niet naar bv beenproblemen hebben gekeken of wat je er precies mee wilt doen, dus kijk ajb eerst naar jezelf.
)
. sjorsie schreef:@Naadje: klopt helemaal, maar zoals je het nu zegt komt het wel even anders over als op de eerdere pagina's, over die beenproblemen was overigens niet jou richting uit bedoeld ik weet dat je pas een paardje hebt verloren
En ja hun gewicht kan een probleem zijn, aangezien ze de souplesse en de ritme van het rijden nog missen.
Sanniiy16 schreef:Wat was er dan??
, wat erg! Ik hoop dat het goed komt met haar been
.. Pff wat een gigantische pech heb je dan ..... l0rdJ schreef:
Sjorsie, Zo dat is even schrikken! Nick zal zich ook vast zwaar *** voelen! ik hoop voor haar dat het allemaal weer goed komt, een verbrijzeld been is niet niks! Misschien vanaf de hele manege een kaartje sturen?
lotttttttt schreef:Hoe heet ze nou, dat meisje?
ZeFaNa schreef:Aahhh wat erg! Ik weet even zo snel niet wie het is maar wat erg zeg![]()
Ik vraag me af hoe het nu met haar gaat.
Een kaartje is inderdaad wel een goed idee.
Bokt is wel vaag geworden trouwens