waaraan en wanneer vlo precies overleden is weet ik niet. maar ik zal het even voor je navragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia schreef:Ik denk dat er op elke manege ook wel wat is hoor.. Maar goed, verder ga ik me niet in deze discussie bemoeien over hoe het nou is op de Voortstede, want smaken verschillen..
kim_kariq schreef:nou halina let maar op dadelijk als je halina om de een of andere manier niet meer heb. Dan kijken ze niet een snaar je om .geloof me nou maar .
Maris89 schreef:Waarom rijd/sta je er dan nog als je het niet naar je zin hebt daarzo? Dan ga je toch lekker op een andere manege rijden. Ik heb het vroeger reuze naar mijn zin gehad, altijd dikke lol! Er was ook altijd wel wat te doen; helpen in de les (lekker meerennen). Maarja ik praat ook over 3 a 4 jaar geleden, misschien is het nu wel veranderd.
desty schreef:heeey,
goldflower. sta jij toevallig sinds een paar dagen op stal de krekel? want dan heb ik jou vanmiddag gezien. (was met megan mee, en ben zelf sins 3 dagen weg daar op stal)
en ik wilde nog meer vragen of zeggen. maar ik moest zoveel bijlezen dat ik het weer vergeten ben
desty schreef:leuk voor je![]()
wil je in het vervolg wel gewoon normaal typen
dravergekkie schreef:hoorde dat arno en lambiek worden geslacht wegens kanker?
is dit echt waar?
zonde want lambiek was best leuk paardje....