Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nou iedereen maak maar veel leuke, knallende en vooral enge spandoeken als je thirz door de bak wil zien vliegen!
Dus denk dat t toch de buitenbak wordt. En ben erg benieuwd naar de spandoeken hoor!
)
arm paardje!
ze doet nooit wat 
we natuurlijk nooit door de 13e pagina!)
(als ze kan trapt ze helemaal tot moes in een hoekje van de bak)
thirz dat gaan we ook proberen! als t waar is wat cis (en de weerman) zeggen is t waarschijnlijk te nat in de buitenbak om te longeren, misschien dat we dan zaterdag wel een spookbak voor luna kunnen maken.. ow gaaf! toppie bianz
Dus nu zitten we weer enige tijd zonder keuken, erg handig, wordt weer de hele week friet eten ofzo...
En toen stonden Myra en een haf (Wembley dacht ik, naja een donkere iig) in de bak. En ging er net een groep naar buiten

wie wel?

maarja dat mag dan, als je zo lief bent! 
Ik miste hem al op de foto's! Hij is zo schattig en ik weet zeker dat hij liever kijkt dan Vincent, want geen enkel paard kan liever kijken...
Hij was zeker altijd heel berekenbaar en braaf, behalve op het strand, dan had hij er zin in! Weten jullie nog dat Maureen er vaak af viel op het strand? Hoorde ik vaak! Tsja... je kan kameelrijden of je kan het niet he...