manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:16

Haha, zie t al voor me: staat iedereen daar met spandoeken! Ja, dan zou Luna wel flink gaan rennen! Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 16:49

hahaha idee! Pling nou iedereen maak maar veel leuke, knallende en vooral enge spandoeken als je thirz door de bak wil zien vliegen! Hyper!

maarre thirz als we nou gwoon in de binnebak gaan longeren, is dat nie genoeg voor luna om te gaan rennen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:17

Wanneer wilde je dan in de binnenbak gaan longeren? Als er buitenritjes worden gedaan kan t wel, maar meestal gaan ze t 3e lesje niet naar buiten! En tussen de ruiters en paarden door longeren is ook zo onhandig he! Tong uitsteken Dus denk dat t toch de buitenbak wordt. En ben erg benieuwd naar de spandoeken hoor! Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 20:43

ja das idd een klein probleempje.. al vind ik t ook wel een leuk idee om tussen de ruiters door te gaan longeren (vorige week liep ik daar met myra (zonder zadel en zonder hoofdstel) ook door die bak, was ook nie egt de bedoeling! hoop commentaar dat ik tog wel wat dingetjes vergeten was Pling )
dus ja dat word dus in de buitenbak met spandoeken! nou denice zet um op! maak samen met joyce ff een leuk spandoek! OK dan!
hoop egt dat myra zaterdag al beter is!! Ach gut arm paardje!
ze is zelf altijd zo lief tegen andere paardjes, waarom moeten ze haar dan trappen Verdrietig ze doet nooit wat Vork

trouwens thirz.. we zijn wel een beetje allenig zo met zn tweeen, waar is de rest? (zo VLIEGEN Hyper! we natuurlijk nooit door de 13e pagina!)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:59

Ja nou ben ik hier... waar zijn júllie dan!! Huilen
O ja Thirz, nog een tip: toen ik Ureka ging longeren vond ze t ook altijd errug leuk om ook te oefenen met het lopen over vuilniszakken, vrij over balkjes scheuren etc.: misschien vind Luna dat ook wel leuk?
Toedels!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:05

nou volgens het weer wordt het van het weekend beestenweer....misschien dat het meevalt maar we moeten er rekening mee houden dat het weer zwemmen gaat worden in de buitenbak haha
oh...dan moeten we weer binnenrijden Huilen
we shall see
oja annemijn das waar: myra is zo'n schatje die durft nog niet eens naar de andere paardjes te kijken he Tong uitsteken (als ze kan trapt ze helemaal tot moes in een hoekje van de bak)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 21:38

hé bianz! das idd een leuk idee! Pling thirz dat gaan we ook proberen! als t waar is wat cis (en de weerman) zeggen is t waarschijnlijk te nat in de buitenbak om te longeren, misschien dat we dan zaterdag wel een spookbak voor luna kunnen maken.. ow gaaf! toppie bianz OK dan!

en cis, myra valt wel mee hoor.. (alleen zo nu en dan een bitch! maar dat mag tog? je moet van je af bijten)
hahaha zelfs stud vliegt naar de hoek van zn stal als myra ff meekomt eten (van ZIJN biks uit ZIJN etensbak!)
ik zal maar nix over lady zeggen huh! de altijd vrolijke en lieve lady Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:15

Heej mensen, hier ben ik dan!! Ik vind het echt een heel leuk idee, denk alleen niet dat we t in uitvoering kunnen brengen, binnenbak is steeds bezet denk ik, want Conny en Marco moeten ook nog rijden.... Maar dat kunnen we dan altijd nog een andere keer doen toch?
Enne, heb nog geen cake kunnen bakken voor de manege, dus komt wel n andere keer, heb nogal een hectische week achter de rug met al die toetsen en die stomme presentatie! Slim
Enne, nog erg leuk nieuws, de man van de keuken kwam voor de afwerking en toen bleek dat de keuken niet goed was gezet, nu moet heel de keuken er weer uit en weer opnieuw gezet worden, zou je toch gek van worden? Boos! Dus nu zitten we weer enige tijd zonder keuken, erg handig, wordt weer de hele week friet eten ofzo... Clown
Nou, tot de volgende keer maar weer (en de rest zie ik zaterdag op de manege) Doei!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:43

Ik reed net nog langs paardoes op de fiets Tong uitsteken En toen stonden Myra en een haf (Wembley dacht ik, naja een donkere iig) in de bak. En ging er net een groep naar buiten Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 16:25

maarre thirz, kunnen we nie in de buitenbak een spookbak maken? t zal zaterdag tog nie de hele dag regenen! nouja dat hoop ik nie iig!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:42

He nee, je moet die dingen niet in de buitenbak doen. Ze moet wel geconcentreerd zijn en niet al constant weg willen lopen. Ureek vond het in het begin ook hardstikke eng en moest me ook echt eerst leren vertrouwen, dus dan schiet het niet op als er nog bergen anders mensen staan te kijken en roepen of andere paarden die heen en weer lopen door de wei enzo. Dus anders moet je het gewoon een keertje van de zomer pas proberen als de bak leeg is. Heb nog wel een leuke foto van toen ik dat de eerste keer met Ureekje deed; kijkt ze niet zo vrolijk op als altijd hahaha! Enneh... balkjes draven kan je natuurlijk altijd met Luna doen toch, daar wordt ze alleen maar sterk van in d'r benen! Leuk hoor, heb nog genoeg ideeën! Kom snel kijken als je het met Luna gaat oefenen Thirz!
O ja, echt megazuur van die keuken; die sukkel moet ook gewoon niet ouwehoeren en zichzelf uitnodigen voor allerlei dingen en het drinken onder je neus vandaan pakken, maar gewoon z'n werk goed doen! Maar 1 conclusie dus: het is GEEN TOF TYPE!!! Hahaha, hopen dat er een ander komt!
En Bar, is je stage leuk? Waar loop je stage?
Nou tot de volgende keer!
X Bianz

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 19:46

Hier zijn dan ein-de-lijk de foto's die ik aan Annemijn beloofd had Haha!

Ze zijn echt bagger, maar er is iets mis met m'n digi en als hij z'n flits moet gebruiken lijken alle foto's bewogen...

Ik beloof om ze nog een keertje te scannen, maar ik heb het momenteel nogal druk met van alles en nog wat!

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5dc36b3127cce900c878e283000000016108AZuXLhy5Ztk[/img

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn dus foto's van foto's, dus vandaar de kwaliteit Knipoog

En ze zijn van een jaar of 5 a 6 geleden Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 14:07

hahaha de foto's zijn wel leuk hoor. ik vind t wel een grappie effect zo!(de meeste paardjes ken ik wel, maar sundance en djamar niet <ja, wel van de vele verhalen maar verder nie>)
ik dacht dat er toen veel meer paarden op pdoes stonden.. maar dat zal ik dan wel verkeerd hebben (ik werkte er toen nog nie, duz ja zo precies weet ik t nie)
eigenlijk wil ik ook nog wel een foto van el pasha op de site.. kan ik die foto's ook een keeer zien. el pasha was egt een lief paardje, maarja daar heb ik geen foto's van... Verdrietig wie wel?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:22

Hey bianz, ik loop stage in goes, bij groepspraktijk "de Clavers", das in de herenisseweg... kweeniej of je t kent, mn stagebegleider heet marcel van de poel, tis wel leuk daar hoor... ik ben daar 2 halve dagen in de week, dinsdag en donderdag ochtend.. is wel fijn kan ik s middags op mn paardje hobbelen.

Een paardje is echt heel zielig... hij staat helemaal onderaan de rang en wordt door een welshje van bijna 2 helemaal ingemaakt... Eerst zijn ze aan t spelen en daarna bijt die welsh hm in zn nek, eerst had ie alleen een beetje kale plekken maar nu zijn t al kleine wondjes... overdag staan ze niet samen maar s nachts wel, kan niet anders... zielug he? Maar volgens mij doet t m niej echt pijn, want hij reageert niej als je eraan zit... in ieder geval als je hem te pakken krijgt want tis echt de schijtluis van de kudde.

Tlijkt me echt leuk om de reactie te zien van luna met al die dingen om dr heen, dan zit ze daar zo naar te kijken dat ze niej op dr benen let en ondertussen op dr bek gaat... ik zie t echt al voor me... ze heeft nog echt van die zwabberbenen! Maarja ze is ook jong en vind je t gek als ze heel de tijd op stal staat, ze krijgt ook niet de kans om haar spieren te ontwikkelen!

Nou ik ga maar weer eens verder met mijn huiswerk... want ik heb echt nog veel te doen!
Tot morgen allemaal!

Kusjes van Bar & Shaar

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:39

Heb geen foto's van El Pasha, kende hem wel, was wel een lieve pony Lachen
Op die foto's was Ureka nog wel érg jong zo te zien Bloos!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:51

Deze deed het niet Knipoog

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 19:56

owja! eldorado! die was ook lief (heh bianz)
jammer dat hij er niet meer is... was toch wel een heel lief braaf paardje (al zat ie soms wel een beetje als een kameel Vork maarja dat mag dan, als je zo lief bent!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:10

Hij kijkt wel schattig op de foto inderdaad Haha!

Hij heeft een beetje een vincent hoofdje Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 20:15

hij kijkt wel schattig, maar zeker geen vincent hoofdje! (vin ik dan) vincents hoofd is breder, en ik zie vinnie ook nooit zo alert kijken in zn stal, buiten wil ie dat nog wel eens doen

hahaha.. discussie! Haha!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:26

Ja inderdaad discussie }>

Geen slecht woord over Vinnie he, dat is wel m'n lievelingspaard op de manege Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:23

Aaah.. lieve Eldor! Bloos Ik miste hem al op de foto's! Hij is zo schattig en ik weet zeker dat hij liever kijkt dan Vincent, want geen enkel paard kan liever kijken... Tong uitsteken Hij was zeker altijd heel berekenbaar en braaf, behalve op het strand, dan had hij er zin in! Weten jullie nog dat Maureen er vaak af viel op het strand? Hoorde ik vaak! Tsja... je kan kameelrijden of je kan het niet he... Haha!
Ah Bar, zonde van je pony; hopen dat ze een keer heel boos wordt en echt van zich af bijt!! En de Clavers ken ik wel, maar nooit stagegelopen. Heb je je huiswerk ondertussen al af? Is veel altijd he? Gelukkig wordt het na de 2e wel beter vond ik. Nu met kinderfysio is het weer heeel veel leren... bah...
Nou veel plezier allemaal op de manege morgen, ik ga weer lekker in de regen de arme voetballertjes helpen. Duim voor me dat er geen ernstige zaken zijn, want die heb ik al weer genoeg gehad! En ik hoop zij ook... Haha!

Liefs Bianz

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:49

Aangezien dit topic meer een slow-chat geworden is zet ik deze naar de HK.

Voor de mensen die daardoor niet meer mee kunnen praten omdat ze de HK (huiskamer) niet in mogen nog doordat ze nog niet genoeg paardenposts hebben, (50 nodig en die moeten gepost zijn in de diverse paardenfora's zoals VvdD, VMR, PP,RP enz) zij zullen moeten gaan sparen/serieus posten en heb je er wel 50 even bij Bart via PB toegang vragen naar de HK.
Hij beoordeelt dit tijdelijk totdat de moddie die dit normaal doet (Karin) dit ook weer kan, het is technisch even alleen op deze manier mogelijk.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:32

Woei nu officieel een slowchat topic Vork

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:42

Ja alleen kan de helft van de topisc-starters er nu niet meer in, beetje banketstaaf...

Maar goed het zal eraan te komen, viel me al mee dat het 13 pagina's lang mocht Knipoog

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:30

wij hebben in lisse ook zo manege allen die i nog niet zo heel groot..
daar heb je 6 paarden en een veulen..
een daar heb je nu 7 kinderen rijden..
ik heb daar 2 dagen geholpen was erg leuk Haha!