[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:27

Emmaa_ schreef:
Ik kan trouwens wel met trots vertellen dat de eigenaresse van Roos en ik een geweldige instructrice hebben gevonden :j Gister heeft de eigenaresse een les gereden, echt super tevreden over, je zag het verschil gewoon! Volgende week ben ik aan de beurt :D

+:)+

Pebbs

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:00

Haha elja geweldige opmerking :p

Super Emma!!! Ben benieuwd naar je verslag :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:50

Helloooo .
WIJ WILLEN BEEBIE AGLONA FOTOSS *\o/* *\o/*

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:19

Beebie beebie!!!!

Mimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:27

Hahahaha!!!! okeeeee okeeee... hier alvast een paar:

Afbeelding
Net geboren.

Afbeelding
Erg wazige foto, maar kleine Ivy (Iverdale) kon letterlijk nog maar net lopen en waggelde zo naar me toe om een lekkere natte lebber te geven <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
moe van t spelen... :z

Nou hier dus een paar foto's van Gloonies Beeeeeebie. :D

Ze is een ABSOLUUT schatje en super eigenwijs. Ze loopt ook zo zonder problemen op je af en heeft sinds kort het bokken uitgevonden. Dus Gloon kan niet meer lief met dat kleine staartje zitten spelen tijdens het drinken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:29

Aaaaaawh <3

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:44

Wat een scheetje! Ze is wel groot zeg wat een benen!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:43

Ik mis mijn Wonderboy :( :(

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:52

Snap ik! Heb je er echt spijt van? :(

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:54

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

Sinds zijn verkoop, 3 januari, ben ik al depressief... zeker op paardengebied....

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:09

I know the feeling Mel.. Kan heel veel impact hebben als je je paard moet missen.. Geen enkel paard kan zo'n gat volledig opvullen :(

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:48

Oh wat erg Mel. Kun je hem niet terugkopen?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:48

Iriis_ schreef:
I know the feeling Mel.. Kan heel veel impact hebben als je je paard moet missen.. Geen enkel paard kan zo'n gat volledig opvullen :(

Zeer waar.. Zure is bij jou nog (vind ik) dat WB nog leeft en bij een ander is. Ik zou altijd dan hoop blijven houden dat ze hem misschien weer verkopen oid.. En of hij het wel goed heeft, enenenenen..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:55

Ik zou hem wel terug willen kopen, maar zij wil WB niet meer kwijt...............................................

maar ALS ze hem ooit verkoopt, komt die terug bij mij.... Dat is 1 ding wat we hebben afgesproken....maarja, eerst zien dan geloven........................

En dan zie je foto's van WB op FB bij zijn nieuwe eigenaar.......................................................... Auw.......................

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:56

Melanie_B schreef:
Ik zou hem wel terug willen kopen, maar zij wil WB niet meer kwijt...............................................

maar ALS ze hem ooit verkoopt, komt die terug bij mij.... Dat is 1 ding wat we hebben afgesproken....maarja, eerst zien dan geloven........................

En dan zie je foto's van WB op FB bij zijn nieuwe eigenaar.......................................................... Auw.......................

Snap ik.. Is echt heel klote als je dan spijt hebt en een ander er blij mee ziet zijn .. (Dat bedoelde ik ook met zo zuur dat hij nog leeft.. zeg maar..)

Dikke dikke knuff in elk geval :(:) :(:) :(:)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 11:57

Ik dacht trouwens dat je een veulentje had gekocht? En je hebt nu toch twee knollies al staan? :o
Ben af en toe een beetje wazig hoor, sorry

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:00

Dankje Sabien!
Ja we waren achter een veulen aangeweest, maar hebben ons 'bedacht'. We hebben er over nagedacht en willen dan best een veulen, maar hadden dan toch liever een merrie gehad.

Ik heb nu Karel (waar ik ''niks aan heb'') en Henk in training als ware..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:02

Melanie_B schreef:
Dankje Sabien!
Ja we waren achter een veulen aangeweest, maar hebben ons 'bedacht'. We hebben er over nagedacht en willen dan best een veulen, maar hadden dan toch liever een merrie gehad.

Ik heb nu Karel (waar ik ''niks aan heb'') en Henk in training als ware..

Hmm en de toekomst plannen met Henk? Wel sportpaardje of ook als doorverkoop?
Zuur dat je dan nu ook niks 'eigens en echts' hebt zeg maar ..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:05

Henk heb ik als ware in training, hem doe ik dus samen 'delen' met mijn oude baas. Qua kosten e.d. Het is wel de bedoeling dat Henk op kort termijn weer 'vertrekt' en er dan een paard voor mij komt die zijn hele leven mag blijven en lekker mee op concours kan...

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:07

Melanie_B schreef:
Henk heb ik als ware in training, hem doe ik dus samen 'delen' met mijn oude baas. Qua kosten e.d. Het is wel de bedoeling dat Henk op kort termijn weer 'vertrekt' en er dan een paard voor mij komt die zijn hele leven mag blijven en lekker mee op concours kan...

Hoop dat je wat vindt dat bij je pasten. WB vervangen kan nooit, maar ik hoop dat je wel een ander maatje vindt :(:)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:11

Dankje! :+:

Helaas is de moeilijkheid een beetje....: ik ben altijd verwend geweest met SUPER goede en kwaliteitsvol paarden alleen nu door de miskoop (en DA kosten) van Aiko is ons budget momenteel niet zo hoog... en voor dat bedrag vind je maar weinig paarden die aan mijn 'eisen' voldoen.......
Maar in juli ga ik vakantiewerk doen en eind augustus start mijn BBL opleiding dus dan komt het geld weer binnen en hopelijk dat ik dan een geschikte kan vinden.. :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:15

Melanie_B schreef:
Dankje! :+:

Helaas is de moeilijkheid een beetje....: ik ben altijd verwend geweest met SUPER goede en kwaliteitsvol paarden alleen nu door de miskoop (en DA kosten) van Aiko is ons budget momenteel niet zo hoog... en voor dat bedrag vind je maar weinig paarden die aan mijn 'eisen' voldoen.......
Maar in juli ga ik vakantiewerk doen en eind augustus start mijn BBL opleiding dus dan komt het geld weer binnen en hopelijk dat ik dan een geschikte kan vinden.. :)

Kan me ook voorstellen dat je na Aiko ook niet zit te wachten op nog een opknappertje. Kost veel en je weet inderdaad nooit wat je er aan overhoudt..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:19

Nee, ik ga geen opknap projectje meer kopen. Ben blij met het resultaat hoe Aiko is geworden, maar ik zal het niet nog een keer doen. Heeft veel geld, tijd en moeite gekost... en dan helaas met een spijtig eind.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:21

Melanie_B schreef:
Nee, ik ga geen opknap projectje meer kopen. Ben blij met het resultaat hoe Aiko is geworden, maar ik zal het niet nog een keer doen. Heeft veel geld, tijd en moeite gekost... en dan helaas met een spijtig eind.

Precies.. Dus dan liever ff doorsparen inderdaad :) .
Weet je wel al wat voor type je wilt :D ?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:26

Oh ja....... Ik weet 't al helemaal haha..... <3 Alleen die kosten wat centen.. :))

Maar als ik een paard mocht kiezen.... Geef mij Dior maar terug :+: (Die Zirocco Blue die ik heb gereden, zie profiel) ALLES klopt voor mij aan dat paard. Mooi groot, SCHIMMEL :~, pérfect gebouwd, braaf maar niet saai (schrok wel eens, of een bokje maar niet gemeen), mee werkend, veel kwaliteit en talent zowel met springen :~ (braaf joh en vermogen) en dressuur... :~

Wie heeft er een paar 10.000tjes voor me :D