Hippisch centrum Barendrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:54

@jolanda, was je het toch! Volgende keer zal ik je aanspreken. Hoesein was die pony inderdaad, mooi beestje om te zien en pittig. Dat weet ik nog. Knap hoe ze hem reed.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:56

_Tristan schreef:
Diana zeker weten :j
Die staat ook nog bij manegepeerd toch?
Heb vliegles van der gehad zonder zadel maar ik vond het een super paardje

Diana Staat idd bij het olde manegepeerd! leeft voor zover ik weet nog :o

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 18:33

okido schreef:
Zo net ff 12 pagina's bijgelezen was toch benieuwd hoe en wat er nou precies aan de hand was
Zag vanmiddag iemand met een auto en lege trailer er naartoe rijden en dacht gaan de paarden nou toch weg
Maar zo te zien niet
Elke keer rijd ik er langs maar wilde toch niet gaan kijken
Alweer 7 jaar geleden dat ik wegging met Okido en alexander ook zoiets toch blijf je je toch wel interesseren hoe het daar ging

Ja je word er niet gelukkiger van om effe te gaan kijken. de paardjes staan er niet zo leuk bij tis. heb er gewoon slecht van geslapen.

okido

Re: Hippisch centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 19:08

O echt erg hoor nou dat gevoel had ik al vandaar denk ik ook de stap om het terrein te rijden te groot was.
Jammer dat het zover moest komen je kon er een goedlopende manege van maken als het een en ander zou veranderen nou misschien is nu de tijd aan gekomen.

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 00:40

Ik was niet van plan om hier te reageren maar je kan gewoon gaan kijken hoor tis als je er behoefte aan heb. Ik ben vanavond geweest en ik vond het allemaal zo verschrikkelijk niet. Ik vind het zo jammer dat er nu zo gepraat word alsof de paarden daar helemaal uitgemergeld op stal staan.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 10:48

Maar zelfs als het wel verschrikkelijk is, daar wordt nu toch wat aan gedaan door Philip, als ik het verder zo in het topic las?

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 11:54

ga ook zeker weer kijken als nieuwe paarden staan. En ja er staan paarden die erg uitgemergeld zijn. tibert, dirk, nino, kajash en fred zijn vel over been. de rest van de paaden staat verslagen op stal. en tuurlijk is filip goed voor de paarden, maar het leed is toch al lang geschied.

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:05

:(:) dat verdienen al die hardwerkende paarden niet hè? Ik blijf erg blij dat Filip het oppakt. Het komt nu wel goed (uiteindelijk)

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:32

Ik wou op tis reageren, maar kim was me voor, hahaha..... Wij zijn gister samen eens wezen kijken, en hield een beetje mn hart vast met wat we aan zouden treffen daar, maar het viel me echt reuze mee.... Paarden worden wel bijgevoerd, maar ze zijn niet vel over been

petra31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:58

Paarden zien er nu ook alweer een stuk beter uit dan 3 weken geleden, toen was het echt bizar hoe mager sommige (over het algemeen oudere) paarden waren. Bijvoeren is overigens al gestart toen alles nog van Gerda was!

KellyG schreef:
Ik wou op tis reageren, maar kim was me voor, hahaha..... Wij zijn gister samen eens wezen kijken, en hield een beetje mn hart vast met wat we aan zouden treffen daar, maar het viel me echt reuze mee.... Paarden worden wel bijgevoerd, maar ze zijn niet vel over been

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 15:58

Citaat:
ga ook zeker weer kijken als nieuwe paarden staan. En ja er staan paarden die erg uitgemergeld zijn. tibert, dirk, nino, kajash en fred zijn vel over been. de rest van de paaden staat verslagen op stal. en tuurlijk is filip goed voor de paarden, maar het leed is toch al lang geschied.

Wel triest, als sommige paarden zo mager zijn geworden was het er toch een zooitje... Maar Kajash is er dus nog, die wil ik dan nog wel heel graag een keer opzoeken, mijn jeugdvriendje :+: En bedoel je Fred die bruine pony met druipkol? Ik dacht dat hij met Philip mee was naar Amsterdam...dacht dat ik dat eerder in dit topic had gelezen maar dan heb ik me vergist.

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:32

Ja fred raket is nooit weggeweest hoor hij is nu erg grijs en gaat niet meer zo snel als vroeger. james moet je ook nog wel kennen dan.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:39

Mereltje_ schreef:
Citaat:

Wel triest, als sommige paarden zo mager zijn geworden was het er toch een zooitje... Maar Kajash is er dus nog, die wil ik dan nog wel heel graag een keer opzoeken, mijn jeugdvriendje :+: En bedoel je Fred die bruine pony met druipkol? Ik dacht dat hij met Philip mee was naar Amsterdam...dacht dat ik dat eerder in dit topic had gelezen maar dan heb ik me vergist.

Heey Mereltje! :) Fred is inderdaad in Barendrecht gebleven, met z'n stekeltjesmanen.

Ik kan me trouwens herinneren dat ik heb gezien dat Glen bij Stichting Navajo Ranch staat? Of klopt dit niet?

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:57

Ja Glenn stond bij Navajo en Liberty nog steeds

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:14

Martje! :D

Aaaah die Fred, haha. Ja ik geloof dat hij niet meer zo snel gaat als vroeger, die zal ook wel oud zijn ;) James ken ik zeker! Zwart en niet de makkelijkste op stal, vooral met mannen niet. En hij draafde vaak heel hard voordat ie tot galop overging :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:42

Als je op barendrecht zoekt kom je een topic tegen van Ufo een fjord van barendrecht,
Daar staat dat de manege stopt per 1 mei:)
En de paarden gaan wel degelijk weg, alleen ze proberen de publicatie een beetje in te dammen.
Wij ook alweer contact gehad en hopen dat i ker eentje kan helpen.
Heeft iemand kennis van de paarden daar en weet wat er staat?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 09:46

Die fotos zijn niet van hcb! En naar mijn weten stond er ook geen fjord ;)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:48

Ow echt niet? := hihi ik legde automatisch de link omdat het kwam als ik barendrecht intypte (a)
Stom weer.......

Een kennis van mij zei dat een vriend van, er 25 paarden heeft weggehaald omdat die een manege heeft in zeeland!
Dus ze komen wel goed terecht!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 09:52

Is dat diezelfde kennis die zei dat er 200 paarden stonden?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 09:53

Doet dat er toe dan :) om precies te zijn nee, deze staat heel dicht bij mij toevallig, haar man werkt samen dag in dag uit met iemand en daar is het een vriend van

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 10:09

Nou ik ben wel benieuwd of de info klopt omdat je verder de hele manege niet kent en ik nu eerder mensen geloof die zelf van de manege zijn;)
Voordat er weer allemaal wilde verhalen komen die niet kloppen.. Ze krijgen op het moment waarschijnlijk al genoeg over zich heen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:11

Dat is logisch neem ik aan..?

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:44

justin4ever schreef:
Ow echt niet? := hihi ik legde automatisch de link omdat het kwam als ik barendrecht intypte (a)
Stom weer.......

Een kennis van mij zei dat een vriend van, er 25 paarden heeft weggehaald omdat die een manege heeft in zeeland!
Dus ze komen wel goed terecht!

moet ergens anders zijn. zijn namelijk nog maar 6 paarden van hcb weg.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:46

Oke vanaf nu af aan, beste voor iedereen.. zal ik niks meer zeggen als ik wat hoor:P
Kan alleen niet nalaten, dat ene topic over die fjord... dalijk stopt er nog een manege:=
hebben we het over verschillende hehe.
Binnenkort zelf eens pluizen en erheen rijden!

blacky77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:50

justin4ever schreef:
Oke vanaf nu af aan, beste voor iedereen.. zal ik niks meer zeggen als ik wat hoor:P
Kan alleen niet nalaten, dat ene topic over die fjord... dalijk stopt er nog een manege:=
hebben we het over verschillende hehe.
Binnenkort zelf eens pluizen en erheen rijden!

Ja manege charlois is ook failliet en heeft een openbare verkoop gehad en had een aantal fjorden staan. misschien heb je het daar over.