Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
okido schreef:Zo net ff 12 pagina's bijgelezen was toch benieuwd hoe en wat er nou precies aan de hand was
Zag vanmiddag iemand met een auto en lege trailer er naartoe rijden en dacht gaan de paarden nou toch weg
Maar zo te zien niet
Elke keer rijd ik er langs maar wilde toch niet gaan kijken
Alweer 7 jaar geleden dat ik wegging met Okido en alexander ook zoiets toch blijf je je toch wel interesseren hoe het daar ging
KellyG schreef:Ik wou op tis reageren, maar kim was me voor, hahaha..... Wij zijn gister samen eens wezen kijken, en hield een beetje mn hart vast met wat we aan zouden treffen daar, maar het viel me echt reuze mee.... Paarden worden wel bijgevoerd, maar ze zijn niet vel over been
Citaat:ga ook zeker weer kijken als nieuwe paarden staan. En ja er staan paarden die erg uitgemergeld zijn. tibert, dirk, nino, kajash en fred zijn vel over been. de rest van de paaden staat verslagen op stal. en tuurlijk is filip goed voor de paarden, maar het leed is toch al lang geschied.
Mereltje_ schreef:Citaat:ga ook zeker weer kijken als nieuwe paarden staan. En ja er staan paarden die erg uitgemergeld zijn. tibert, dirk, nino, kajash en fred zijn vel over been. de rest van de paaden staat verslagen op stal. en tuurlijk is filip goed voor de paarden, maar het leed is toch al lang geschied.
Wel triest, als sommige paarden zo mager zijn geworden was het er toch een zooitje... Maar Kajash is er dus nog, die wil ik dan nog wel heel graag een keer opzoeken, mijn jeugdvriendjeEn bedoel je Fred die bruine pony met druipkol? Ik dacht dat hij met Philip mee was naar Amsterdam...dacht dat ik dat eerder in dit topic had gelezen maar dan heb ik me vergist.
justin4ever schreef:Ow echt niet?hihi ik legde automatisch de link omdat het kwam als ik barendrecht intypte (a)
Stom weer.......
Een kennis van mij zei dat een vriend van, er 25 paarden heeft weggehaald omdat die een manege heeft in zeeland!
Dus ze komen wel goed terecht!
justin4ever schreef:Oke vanaf nu af aan, beste voor iedereen.. zal ik niks meer zeggen als ik wat hoor:P
Kan alleen niet nalaten, dat ene topic over die fjord... dalijk stopt er nog een manege:=
hebben we het over verschillende hehe.
Binnenkort zelf eens pluizen en erheen rijden!