Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Ja, dat is wel raar... misschien stageboek voor alle stages van het jaar? Maar je bent assertief genoeg om het goed te regelen.
@Danielle, bij jou gaat dat met informatie omtrent de stage allemaal wel goed? Jullie zitten toch op zelfde school maar andere richting.
Evelijn schreef:@Lucy... oh ja.. dat had je al wel verteld dat het bij Minerva was.
@Danielle Tja.. en als je later gaat werken kan je ook niet altijd kiezen, dus dan is het handig als je meer dingen hebt gezien. Is dit je eerste stage? Later nog wel mogelijk om in een ziekenhuis stage te lopen? Vast wel.
EllaBellaah schreef:Ik heb het echt even gehad.. Heb het idee dat ik er helemaal alleen voor sta sinds mijn moeder weg is. Zij was degene waar ik altijd veel mee kletse en waar ik alles aan vertelde, waarvan ik wist dat ze naar me zou luisteren. Mijn vader is absoluut geen kletser, ligt op de bank te slapen of smst met een 'collega' van hem. Hij is altijd maar bezig met zijn mobiel, ik word er gek gan! Heb het tegen hem gezegt dat ik dat vervelend vind maar blijkbaar interesseert het hem niks want hij doet het nog steeds. Ik zit de hele dag in mijn eentje als ik niet op school ben en ook 's avonds als hij thuis is voel ik me enorm eenzaam... Ik ben altijd zo'n kletser en mijn adhd uit zich ook grotendeels in veel praten, maar nu als ik thuis ben praat ik misschien 10zinnen en dan is het over. Ik vind het eogenlijk niet eens fijn als mijn vader thuis is, dan ben ik nog liever alleen dan dat ik hem alleen maar zie smsen en op facebook zit....