Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:18

Ja, was wel heel erg dichtbij, op die foto's staan zelfs nog bekenden die regelmatig een broodje in de winkel komen halen, die denk ik getuige zijn geweest. Heb geloof ik wel het complete Delfste politiecorps voorbij zien komen......auto's, busjes, op de fiets, helicopter.....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:23

Twinklebel schreef:
Ja, was wel heel erg dichtbij, op die foto's staan zelfs nog bekenden die regelmatig een broodje in de winkel komen halen, die denk ik getuige zijn geweest. Heb geloof ik wel het complete Delfste politiecorps voorbij zien komen......auto's, busjes, op de fiets, helicopter.....

Waarschijnlijk ook omdat het een moskee was... maar moet zeggen dat ze zowiezo vlotter reageren op t moment.. zie ze hier regelmatig voorbij flitsen...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:30

Ik lig heerlijk onder een dekentje op de bank. Fijn buiten gereden.. bijna een fietser platgestampt, was weer minder.. en toen hij net voorbij Vincent durfde parkeerde de beste man zich bijna met fiets en al in Kirin... waardoor er een noodstop kwam.. en meneer met zaakje en al op de stang terecht kwam. Kon er niks aan doen maar moest zo verschrikkelijk lachen. Lekker tempo kunnen maken, flinke stukken nog in ruime draf en een paar heerlijke galopjes, hard harder hardst :D :D :D

Van de week nog maar 's een paar keer doen want kan merken dat Vincent helemaal in zijn element is wanneer hij lekker door kan stampen.

Morgen weer met de keuken verder.. ik ben het nu al beu...maar goed.. gelukkig hoef ik alleen aan te geven en aan te pakken en doet mijn broer de rest :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:13

Esther van de mailbox: de functie opruimen gebruiken voor alles van wie je nooit meer mail wilt ontvangen, je wachtwoorden veranderen, kies een veilig wachtwoord, dat geeft hotmail aan als je een nieuw wachtwoord intikt. Iedereen die je ooit een mailtje sturen( van koop en verkoop acties, reclames e.d) uit je adresboek verwijderen. Kijk ook even bij je ongewenste berichten. En vergeet dus dat nieuwe wachtwoord niet!!! In een half uurtje is het opgelost. Ik heb helaas ervaring!

Fijn , andere Esther, dat jullie een leuke rit hebben gehad, lekker hoor, op lange avonden een flinke rit maken. Alleen fietsers platstampen......nee, dat mag niet hoor! Stamp eens een auto in elkaar, dat geeft leuke effecten met roodaangelopen, zeer boze bestuurders....heb ik ook ervaring mee.

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 08:24

Wat een drama vannacht bij ons thuis.. 4 jongens probeerde bij ons in tebreken maar me vader had ze betrapt.. toen waren ze opeens niet meer zo stoer toen me vader der 1 te pakken hadden. jammer genoeg was de politie er laat bij.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 09:29

Jeetje Vief....maar de pliesie heeft ze wel nog kunne pakken of niet?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 09:41

Hoe triest, jongens....waren zeker dronken? Kon je vader die vier gasten in bedwang houden????

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 09:49

Zo zeg, wat een lef heeft je vader! Was jij ook thuis en waren het jonge gasten?

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 10:24

Jeetje dat zal wel schrikken geweest zijn! Je vader heeft wel lef zeg!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:21

zodan das niet niks Viv.... idd wel super veel lef van je vader... had heel anders kunnen aflopen natuurlijk.
gatver wil je toch niet aan denken.

en ja hoor ik moet de paarden weer buiten zetten en jullie raden het al het regent weer eens..... pfff rotweer... mag van mij snel die 30 graden worden ( zonder regen) haha.

Es ( van Vincent ) je hoeft dinsdag de paarden niet buiten te zetten. maiken en ik hebben om kunnen ruilen. zal marjolein ff laten weten dat zij dinsdag kan. scheelt je weer een beurtje stal

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 12:09

Nou me moeder was in der pyamatje er achter aan gerend (achter me vader dan) en me broer was toevallig de hond aan het uitlaten. En ik werd wakker van me vader geschreeuw dus ik ook naar buiten rennen in me pyamatje:P. en toen kwamen3 gasten terug lopen naar ons 18/19 jaar. en gingen stoer lopen doen. Ik stond er een beetje bij van.. omdat ik er geen t*ring van snapte want dacht eerst dat me broer beroofd was. toen dat 1 van die gasten die heel strak stond tegen me moeder begon kk h*er en me moeder sloeg toen werd het zwart voor me ogen. Ben die daklozen gewend geen verslaafde die mij aan de kant krijgt op dat moment haha. Ik denk dat de politie niks meer doet eigenlijk..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:58

Anoniem schreef:
Net te horen gekregen dat ik aangenomen ben op een opleiding in Breda :D Heb k straks misschien nog keuze ook uit 2 scholen als ze me in Rotterdam ook aannemen... :=

gefeliciteerd alvast met school 1

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:05

Zal zeker schrikken zijn Dreamday als je dat overkomt,

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 15:49

Braaf peerd vandaag! Hang- en beeneroveroefening ging goed!!! Wij zijn trots.
Welke opleiding wil je gaan doen, Chell?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 16:30

K wil Juridisch Medewerker gaan doen :) Maar nou heb morgen een intake gesprek in Rotterdam, kreeg ik gister een brief dat ik dinsdag een intake gesprek heb in leiden en woensdag kennigmakingsdag in Breda.. Zo hoor je eerst niks en dan heb je ineens alles achter elkaar, handig :Y)

Storm pakt het dus goed op zo te lezen? :)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:35

Wat is het toch een lekker weertje zeg! Vanavond even een uurtje op stal geweest en Esther geholpen met de paardjes binnenzetten. Tja, moet toch wat doen om de paardenlucht te blijven opsnuiven hihi...Het is dat ik mijn Spaanse petekindjes niet bij de Vrijhoeve uit het land mag halen, wat ik overigens wel begrijp hoor, want anders kon ik ze lekker met ze wandelen en prutsen.

Spannend Chell! Heel veel succes met je intake...

Was gister weer beregezellig met het etentje. Op naar de volgende keer! :):)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:47

Serada schreef:
Wat is het toch een lekker weertje zeg! Vanavond even een uurtje op stal geweest en Esther geholpen met de paardjes binnenzetten. Tja, moet toch wat doen om de paardenlucht te blijven opsnuiven hihi...Het is dat ik mijn Spaanse petekindjes niet bij de Vrijhoeve uit het land mag halen, wat ik overigens wel begrijp hoor, want anders kon ik ze lekker met ze wandelen en prutsen.

Spannend Chell! Heel veel succes met je intake...

Was gister weer beregezellig met het etentje. Op naar de volgende keer! :):)

Ik vroeg al aan Dave waar je was vanmiddag Lin :D ! Als je behoefte hebt aan lekker prutsen met paardjes heb ik er twee die gek zijn op aandacht hoor!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:54

Twinklebel schreef:
Ik vroeg al aan Dave waar je was vanmiddag Lin :D ! Als je behoefte hebt aan lekker prutsen met paardjes heb ik er twee die gek zijn op aandacht hoor!

Ja ik had vanmiddag allemaal huishoudelijke klusjes dus ik was erg druk haha...Nou Fiek, lijkt me een goed idee. Zodra ik weer ontzettende kriebels krijg, stuur ik je wel een smsje! ;) Was gistermiddag trouwens ook heel gezellig, met z'n viertjes naar Thom! We hebben de hele middag gezellig met elkaar volgeklept hahaha... :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:02

Lester was een beetje onvindbaar begreep ik :D :+
Als je wasbehoefte hebt...Veer moet nog gewassen en gedaan worden :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:06

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Ja ik had vanmiddag allemaal huishoudelijke klusjes dus ik was erg druk haha...Nou Fiek, lijkt me een goed idee. Zodra ik weer ontzettende kriebels krijg, stuur ik je wel een smsje! ;) Was gistermiddag trouwens ook heel gezellig, met z'n viertjes naar Thom! We hebben de hele middag gezellig met elkaar volgeklept hahaha... :D

Gezellig, en ik kan altijd een slachtoffer :D gebruiken om mee te gaan als ik onder het zadel buiten ga stappen, had er vandaag eigenlijk ook best op gewild, maar durf niet alleen. Ook maar goed dat ik dat niet gedaan heb, want ze werd helemaal gek toen we met wandelen een Belg voor een wagentje tegen kwamen.....

Was zeker gezellig gister, en ook fijn even te kunne praten met iemand die voor dezelfde beslissingen heeft gestaan...

Esther28 schreef:
Lester was een beetje onvindbaar begreep ik :D :+
Als je wasbehoefte hebt...Veer moet nog gewassen en gedaan worden :P

We hebben voor je gezwaait naar iets wat bruin was ver weg in het weiland :+ !

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:08

@Fieke: Heb je de actiefoto's van vanmiddag al op je pc gezet? Ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor! ;)

@Lin: als je wanderlbehoeftes hebt mag je ook Dees pakken hoor ;)

@Peet: Hoe is de wedstrijd gegaan?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:09

Ja ik geloof dat jullie naar alle bruintjes met zwarte manen en grote bles :wave: hebben _O-

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:12

Daay, heb ik nog niet gedaan, zal wel morgen worden.....

Krijg net een berichtje van een van mijn beste vriendinnetjes dat ze vanavond bevallen is van een zoontje, Flynn! Helemaal leuk, moet ik maar snel weer richting Harderwijk!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:16

Hier in de warmte ook weer eens gestart na drie maanden, Whisper en Saskia hebben wat moeite met de goede knopjes zoeken voor de aanleuning.
Wat nu alweer veel beter gaat als drie maanden geleden.
Voor ons gevoel een mooie 1ste proef gelopen, twee was een beetje minder.
1ste proef 180 punten en 2de proef 177 punten
Implus en aanleuning blijven nog wat een struikelblok.
Maar ach weer 1 Winst erbij voor de dames, ik ben weer super trots op ze.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:17

Twinklebel schreef:
We hebben voor je gezwaait naar iets wat bruin was ver weg in het weiland :+ !

Wij hebben naar alle bruinepaardenmetblesenvosenschimmelvriendjes gezwaait. Groot, klein, jong en heul oud... :D