Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Ja, was wel heel erg dichtbij, op die foto's staan zelfs nog bekenden die regelmatig een broodje in de winkel komen halen, die denk ik getuige zijn geweest. Heb geloof ik wel het complete Delfste politiecorps voorbij zien komen......auto's, busjes, op de fiets, helicopter.....

Maar nou heb morgen een intake gesprek in Rotterdam, kreeg ik gister een brief dat ik dinsdag een intake gesprek heb in leiden en woensdag kennigmakingsdag in Breda.. Zo hoor je eerst niks en dan heb je ineens alles achter elkaar, handig 
Serada schreef:Wat is het toch een lekker weertje zeg! Vanavond even een uurtje op stal geweest en Esther geholpen met de paardjes binnenzetten. Tja, moet toch wat doen om de paardenlucht te blijven opsnuiven hihi...Het is dat ik mijn Spaanse petekindjes niet bij de Vrijhoeve uit het land mag halen, wat ik overigens wel begrijp hoor, want anders kon ik ze lekker met ze wandelen en prutsen.
Spannend Chell! Heel veel succes met je intake...
Was gister weer beregezellig met het etentje. Op naar de volgende keer!
! Als je behoefte hebt aan lekker prutsen met paardjes heb ik er twee die gek zijn op aandacht hoor! Twinklebel schreef:Ik vroeg al aan Dave waar je was vanmiddag Lin! Als je behoefte hebt aan lekker prutsen met paardjes heb ik er twee die gek zijn op aandacht hoor!
Was gistermiddag trouwens ook heel gezellig, met z'n viertjes naar Thom! We hebben de hele middag gezellig met elkaar volgeklept hahaha...
Serada schreef:Twinklebel schreef:Ik vroeg al aan Dave waar je was vanmiddag Lin! Als je behoefte hebt aan lekker prutsen met paardjes heb ik er twee die gek zijn op aandacht hoor!
Ja ik had vanmiddag allemaal huishoudelijke klusjes dus ik was erg druk haha...Nou Fiek, lijkt me een goed idee. Zodra ik weer ontzettende kriebels krijg, stuur ik je wel een smsje!Was gistermiddag trouwens ook heel gezellig, met z'n viertjes naar Thom! We hebben de hele middag gezellig met elkaar volgeklept hahaha...
gebruiken om mee te gaan als ik onder het zadel buiten ga stappen, had er vandaag eigenlijk ook best op gewild, maar durf niet alleen. Ook maar goed dat ik dat niet gedaan heb, want ze werd helemaal gek toen we met wandelen een Belg voor een wagentje tegen kwamen.....Esther28 schreef:Lester was een beetje onvindbaar begreep ik![]()
![]()
Als je wasbehoefte hebt...Veer moet nog gewassen en gedaan worden
!