@britt, herkende je je grote vriend duke niet een op de foto?
_Lucy
Geplaatst: 17-12-10 15:43
volgens mij zie ik op t kaartje marije, duke, pepsi, sahara, misschien ook fifa maar dat is niet zo duidelijk, die zwartbonte weet ik niet, en nog een paar fjorden die ik niet uitelkaar kan houden
Oh nou fijn ik zag dat omgeving utrecht het ergst is van allemaal er is ook een verkeersalarm is afgegeven voor onze omgeving. Er staat ruim 600km file waarvan een heel groot deel in provincie utrecht en west gelderland. Me moeder vind het eng om me vanavond weer op te halen van de manege in het donker. Ze vind het sowieso eng omdat er nu zo'n dik pak ligt dat je stoepranden niet meer ziet enzo
Hier echt helemaal niks :S Nouja nog niet 1 cm zeg maar. Maar het is wel weer allemaal bevoren dus heb je vrij weinig aan :S Kan helaas morgen waarschijnlijk ook niet echt rijden Baal wel nu kan ik weer alleen buiten een beetje stappen en als ik geluk heb een heel klkein stukje draven ...
pff ik ben moe maar nog ff 1dagje werken en dan 2 dagen vrij . dan 3 dagen werken(waarvan 2 na het werk Desire rijden) 1 dag vrij en met eerste kerstdag een ochtendje werken. 2de kerstdag Desire rijden, en tassenpakken en dan gelukkig weekje weg
pfff nou hier lach een heel dik pak sneeuw.. maar weer veilig thuis
Zal ik jullie eens wat vertellen.... ik had gister me kaartje al.... en vandaag kwam er nóg 1 op de mat vallen xD IK HEB DIT JAAR 2 KAARTJES VAN FJORDENPAARD WHAHAHAHAHAHA
me les ging wel goed, in t begin was ie echt druk, echt van alleen aan de ren, eigenlijk hele uur wel een beetje maar later kon ik m aardig goed bij de les houden... Ben benieuwd zondag