Hoe bel je ookalweer onbekend? Wat moet je ervoor zetten?Ik word gesmst door een raar nummer maar kan me nummerherkenning niet uitzetten..
[quote="Rox_Basil"]uhm.. hij wordt in mei 25! [quote]De oudjes doen het het beste he?? Shans is ookal weer 29 en wordt in mei 30
Rox_Basil schreef:even tussen door hoor... zit er toevallig ook iemand de voice te kijken;) lenny erg goed hoor!Hij's geweldig, dat mutsje haha.
Rox_Basil schreef:even tussen door hoor... zit er toevallig ook iemand de voice te kijken;) lenny erg goed hoor!Lenny is zeker goed ja! maar blijf hem beetje appart vinden
Rox_Basil schreef:even tussen door hoor... zit er toevallig ook iemand de voice te kijken;) lenny erg goed hoor!Helaas..vader zit top gear te kijken, zucht..
Arielle_ schreef:Rox_Basil schreef:even tussen door hoor... zit er toevallig ook iemand de voice te kijken;) lenny erg goed hoor!Helaas..vader zit top gear te kijken, zucht..haha mijn vader zat een film te kijken, ik wou de voice.. zeg hij net.. zit je eigenlijk wel te kijken.. hoor die toetsen alleen maar tikken.. hahaaLenny werkt met een vriendin van mij!
JoycexLynn12 schreef:Huh zei die nou over Kim dat ze in Sint Pancras woont? Dat is hier ook vlakbij haha.Ik zag t net op die shirtjes staan haha
JoycexLynn12 schreef:Huh zei die nou over Kim dat ze in Sint Pancras woont? Dat is hier ook vlakbij haha.Ja klopt 2 meisjes uit mn klas wonen ook in sint pancras