ATE schreef:krijg zo kijkers voor gipsy
blijkt een nicht van bianca te zijn kleine wereld he
wel spannend!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:mntj schreef:denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha
Jaah leuk...ik kreeg ook zo'n brief. Met een bedrag van €77,02 (van de 1e echo) die ik moet betalen. Dus ik weet dat er nog een rekening aankomt van de inwendige echo en de operatie. Maar dat gaat me dan niet meer kosten dan €87,98 , want ik heb een eigen risico €165,- .
hou oud is hij dan
?
ATE schreef:nou niks geworden ze sms te dat de instucteur hem te oud vond dus kwamen ze maar niet kijken
LIQUITA schreef:@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.
http://www.evean.nl/werken/vacature/vac ... 3&sorteer=
winnitou schreef:mntj schreef:denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha
zorg dan dat je hechtstrips in huis hebt. Altijd makkelijk.
LIQUITA schreef:@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.
Ik had dit berichtje een kwartiertje geleden geplaatst, maar ik kon het niet meer terug vinden. Zag ik ineens dat ik het in het jeugd topic had geplaatst. En, zag dat ik eerder ook al eens perongeluk een berichtje daar i.p.v. hier geplaatst had
mntj schreef:winnitou schreef:zorg dan dat je hechtstrips in huis hebt. Altijd makkelijk.
duk tape werkt ook goed.
gebruikt hij normaal ook verbandje er onder en strak trekken, haha.
idd na het zien van de rekening zij hij het ook. volgende keer draai ik er wel wat om heen haha
winnitou schreef:LIQUITA schreef:@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.
heb net gekeken bij de vacatures die je op hyves had gezet. Heb meteen ook even verder gegeken en kwam ook 2 andere leuke jobs tegen. Moet voor zorgcoordinator even gaan bellen. Heb geen BIG registratie (ben al te lang van het bed af ) en weet niet of ik deze moet hebben voor die functie (zal wel) en wat de mogelijkheden zijn voor registratie.
Ik vind 32 uur ook wel veel vooral omdat ik dan voor Rowan heel veel opvang nodig heb en dit eigenlijk niet wil aangezien ik naast mijn werk ook nog moeder wil zijn. En ik nu besloten heb dat ik best wel meer opvang voor Rowan wil hebben maar niet meer dan 3 dagen (het liefst 2) en dat ik ook tijd voor "mij zelf" wil hebben dus niet meer op 5 dagen werken.
Maar daarintegen staat natuurlijk wel dat ik het wel heel leuk zou vinden om een collega van je te worden.
Maar denk dat ik wel even ga bellen om informatie op te vragen.
In iedergeval bedankt voor het doorsturen.
Ik weet dat ik nu weer even hard aan de gang moet om mijn CV up to date te maken (ships waar heb ik die digitaal). Mijn laatste cv is gemaakt en verstuurd vanaf mijn gecrashde laptop en daar zit alle info nog in maar die doet het niet meer?
Gelukkig kan ik snel typen en heb ik nog wel ergens een op papier die ik voor de eerste opzet kan gebruiken (en waar ligt ie, net als al mijn diploma's)
Ach vind het in iedergeval wel weer een leuke uitdaging om weer een sollicitatiebrief op papier te zetten. Heb dus deze week wat te doen. Dacht net de rust te hebben gevonden nu de camping winterklaar is en nu ligt het volgende project al weer te wachten waar niet te lang overgedaan moet worden.
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:heb net gekeken bij de vacatures die je op hyves had gezet. Heb meteen ook even verder gegeken en kwam ook 2 andere leuke jobs tegen. Moet voor zorgcoordinator even gaan bellen. Heb geen BIG registratie (ben al te lang van het bed af ) en weet niet of ik deze moet hebben voor die functie (zal wel) en wat de mogelijkheden zijn voor registratie.
Ik vind 32 uur ook wel veel vooral omdat ik dan voor Rowan heel veel opvang nodig heb en dit eigenlijk niet wil aangezien ik naast mijn werk ook nog moeder wil zijn. En ik nu besloten heb dat ik best wel meer opvang voor Rowan wil hebben maar niet meer dan 3 dagen (het liefst 2) en dat ik ook tijd voor "mij zelf" wil hebben dus niet meer op 5 dagen werken.
Maar daarintegen staat natuurlijk wel dat ik het wel heel leuk zou vinden om een collega van je te worden.
Maar denk dat ik wel even ga bellen om informatie op te vragen.
In iedergeval bedankt voor het doorsturen.
Ik weet dat ik nu weer even hard aan de gang moet om mijn CV up to date te maken (ships waar heb ik die digitaal). Mijn laatste cv is gemaakt en verstuurd vanaf mijn gecrashde laptop en daar zit alle info nog in maar die doet het niet meer?
Gelukkig kan ik snel typen en heb ik nog wel ergens een op papier die ik voor de eerste opzet kan gebruiken (en waar ligt ie, net als al mijn diploma's)
Ach vind het in iedergeval wel weer een leuke uitdaging om weer een sollicitatiebrief op papier te zetten. Heb dus deze week wat te doen. Dacht net de rust te hebben gevonden nu de camping winterklaar is en nu ligt het volgende project al weer te wachten waar niet te lang overgedaan moet worden.
Leuk! Informeren kan nooit kwaad. Ik begreep van een collega dat ze om personeel zitten te springen. Ze hebben ook weer een leuke wervingsaktie.
Een ieder die een nieuwe werknemer aanbiedt in Het EEDD krijgt 250 euro bruto en mocht het een vast contract worden dan krijg degene nog eens 250 euro bruto.
Niet dat de reden was van de tip hoor. Ik las dit later pas.

winnitou schreef:klinkt misschien stom maar heb nu al weer zin in een nieuwe uitdaging....
Wou dat ik nu wat minder kom gaan werken om meer tijd vrij te maken voor zoeken/informeren en solliciteren.
Moet misschien maar eens gaan praten hierover op kantoor. Krijg in iedergeval wel alle ruimte om te solliciteren maar heb iets meer dan dat nodig