Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:42

ATE schreef:
krijg zo kijkers voor gipsy
blijkt een nicht van bianca te zijn kleine wereld he

wel spannend!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:44

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha

Jaah leuk...ik kreeg ook zo'n brief. Met een bedrag van €77,02 (van de 1e echo) die ik moet betalen. Dus ik weet dat er nog een rekening aankomt van de inwendige echo en de operatie. Maar dat gaat me dan niet meer kosten dan €87,98 , want ik heb een eigen risico €165,- .

die rekening van het eigen risico kreeg ik laatst ook, werd even afgeschreven eind oktober. Zijn ook van die leuke bedragen als je salaris nog niet binnen is (nog steeds niet).
en kreeg gisteren nog een rekening van de mondhygieniste van 173 euries. die gaat eerst maar naar de verzekering toe voordat ik betaal

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:45

Spannend Ate.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:47

hoop dat het droog blijft, moeten straks weer richting voetbalveld.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:48

Rowan gaat zaterdag middag bij twee vriendjes in Westzaan spelen (voetballen zal het worden waarschijnlijk). Heeft moeders onverwachts tijd om de 5/12 inkopen te gaan doen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:14

nou niks geworden ze sms te dat de instucteur hem te oud vond dus kwamen ze maar niet kijken

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:51

Oh, ik vind Gypsy zo leuk :+: hou oud is hij dan :) ?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:53

Trouwens slap dat je het af laat weten door leefdtijd, ik bedoel zou ook niet zo snel voor een 4 jarige gaan, maar als het nou klikt?
Dan mag hij/zij wel groen zijn maar dan komt dat vast wel goed :)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:30

ATE schreef:
nou niks geworden ze sms te dat de instucteur hem te oud vond dus kwamen ze maar niet kijken

Wisten ze dat dan niet(Je informeert toch voordat je gaat kijken dat je ongeveer weet hoe en wat)?Lekker bij de tijd (van die mensen)als je al een afspraak hebt,hopelijk had je er geen vrij voor hoeven nemen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:53

gipsy is 16 word in juni 17 maar loopt nog als een 8 jarige en ja ik heb bij advertentie gezet
nee hooor lin heb geen vrij voor genomen
moet zo werken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 17:58

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 18:00

LIQUITA schreef:
@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.
http://www.evean.nl/werken/vacature/vac ... 3&sorteer=

Ik had dit berichtje een kwartiertje geleden geplaatst, maar ik kon het niet meer terug vinden. Zag ik ineens dat ik het in het jeugd topic had geplaatst. En, zag dat ik eerder ook al eens perongeluk een berichtje daar i.p.v. hier geplaatst had 8)7

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:33

Haha :P

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:53

winnitou schreef:
mntj schreef:
denk dat ik een paarden verzekering voor me zelf ga afluiten. stukken voordeliger.
krijg net de rekening van mik. had bij het klussen een aanvaring gehad met stanley. dus maar even laten hechten kosten 152.- eigen risico.
dus tel maar ff in ene neer.
boven de maandelijkse konsten. denk dat hij het invervolg niet eens meer laat hechten. meeste hechtingen springen toch weer open bij hem.
ik ga het rest van het jaar nog maar ff flink dokteren. ben namelijk al over mn eigen risico heen. maar vooruit bestellen alles.liefst in 3 fout haha

zorg dan dat je hechtstrips in huis hebt. Altijd makkelijk.

duk tape werkt ook goed.
gebruikt hij normaal ook verbandje er onder en strak trekken, haha.
idd na het zien van de rekening zij hij het ook. volgende keer draai ik er wel wat om heen haha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:52

ATE schreef:
gipsy is 16 word in juni 17 maar loopt nog als een 8 jarige en ja ik heb bij advertentie gezet
nee hooor lin heb geen vrij voor genomen
moet zo werken

gelukkig dat je niet een vrije dag hebt opgenomen, zou toch ook zonde zijn voor je vakantieuren.
Was vanmorgen nog bij de jouw Praxis

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:05

LIQUITA schreef:
@ winnitou: De afdeling (revalidatie) waar ik werk is nog opzoek naar een leuke zorgcoördinator.

heb net gekeken bij de vacatures die je op hyves had gezet. Heb meteen ook even verder gegeken en kwam ook 2 andere leuke jobs tegen. Moet voor zorgcoordinator even gaan bellen. Heb geen BIG registratie (ben al te lang van het bed af ) en weet niet of ik deze moet hebben voor die functie (zal wel) en wat de mogelijkheden zijn voor registratie.
Ik vind 32 uur ook wel veel vooral omdat ik dan voor Rowan heel veel opvang nodig heb en dit eigenlijk niet wil aangezien ik naast mijn werk ook nog moeder wil zijn. En ik nu besloten heb dat ik best wel meer opvang voor Rowan wil hebben maar niet meer dan 3 dagen (het liefst 2) en dat ik ook tijd voor "mij zelf" wil hebben dus niet meer op 5 dagen werken.
Maar daarintegen staat natuurlijk wel dat ik het wel heel leuk zou vinden om een collega van je te worden.
Maar denk dat ik wel even ga bellen om informatie op te vragen.
In iedergeval bedankt voor het doorsturen.
Ik weet dat ik nu weer even hard aan de gang moet om mijn CV up to date te maken (ships waar heb ik die digitaal). Mijn laatste cv is gemaakt en verstuurd vanaf mijn gecrashde laptop en daar zit alle info nog in maar die doet het niet meer?
Gelukkig kan ik snel typen en heb ik nog wel ergens een op papier die ik voor de eerste opzet kan gebruiken (en waar ligt ie, net als al mijn diploma's)
Ach vind het in iedergeval wel weer een leuke uitdaging om weer een sollicitatiebrief op papier te zetten. Heb dus deze week wat te doen. Dacht net de rust te hebben gevonden nu de camping winterklaar is en nu ligt het volgende project al weer te wachten waar niet te lang overgedaan moet worden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:06

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Ik had dit berichtje een kwartiertje geleden geplaatst, maar ik kon het niet meer terug vinden. Zag ik ineens dat ik het in het jeugd topic had geplaatst. En, zag dat ik eerder ook al eens perongeluk een berichtje daar i.p.v. hier geplaatst had 8)7

haha had het net al op hyves gezien, Bedankt je bent een schat!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:08

mntj schreef:
winnitou schreef:
zorg dan dat je hechtstrips in huis hebt. Altijd makkelijk.

duk tape werkt ook goed.
gebruikt hij normaal ook verbandje er onder en strak trekken, haha.
idd na het zien van de rekening zij hij het ook. volgende keer draai ik er wel wat om heen haha

Bij de apotheek (en denk ook bij uitgebreidere drogisterijen) kun je hechtstrips kopen. Werkt erg makkelijk. Je kunt natuurlijk ook ouderwets zwaluwstaartjes gaan knippen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 21:53

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

heb net gekeken bij de vacatures die je op hyves had gezet. Heb meteen ook even verder gegeken en kwam ook 2 andere leuke jobs tegen. Moet voor zorgcoordinator even gaan bellen. Heb geen BIG registratie (ben al te lang van het bed af ) en weet niet of ik deze moet hebben voor die functie (zal wel) en wat de mogelijkheden zijn voor registratie.
Ik vind 32 uur ook wel veel vooral omdat ik dan voor Rowan heel veel opvang nodig heb en dit eigenlijk niet wil aangezien ik naast mijn werk ook nog moeder wil zijn. En ik nu besloten heb dat ik best wel meer opvang voor Rowan wil hebben maar niet meer dan 3 dagen (het liefst 2) en dat ik ook tijd voor "mij zelf" wil hebben dus niet meer op 5 dagen werken.
Maar daarintegen staat natuurlijk wel dat ik het wel heel leuk zou vinden om een collega van je te worden.
Ik weet dat ik nu weer even hard aan de gang moet om mijn CV up to date te maken (ships waar heb ik die digitaal). Mijn laatste cv is gemaakt en verstuurd vanaf mijn gecrashde laptop en daar zit alle info nog in maar die doet het niet meer?
Gelukkig kan ik snel typen en heb ik nog wel ergens een op papier die ik voor de eerste opzet kan gebruiken (en waar ligt ie, net als al mijn diploma's)
Ach vind het in iedergeval wel weer een leuke uitdaging om weer een sollicitatiebrief op papier te zetten. Heb dus deze week wat te doen. Dacht net de rust te hebben gevonden nu de camping winterklaar is en nu ligt het volgende project al weer te wachten waar niet te lang overgedaan moet worden.

Leuk! Informeren kan nooit kwaad. Ik begreep van een collega dat ze om personeel zitten te springen. Ze hebben ook weer een leuke wervingsaktie.
Een ieder die een nieuwe werknemer aanbiedt in Het EEDD krijgt 250 euro bruto en mocht het een vast contract worden dan krijg degene nog eens 250 euro bruto.

Niet dat de reden was van de tip hoor. Ik las dit later pas ;) .

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:09

zo startkaart Blitz afgemeld. einde tijdperk.
sluiten weer eenboek af.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:09

san je ging lekker hoor vanmorgen. zag er goed uit.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:10

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Leuk! Informeren kan nooit kwaad. Ik begreep van een collega dat ze om personeel zitten te springen. Ze hebben ook weer een leuke wervingsaktie.
Een ieder die een nieuwe werknemer aanbiedt in Het EEDD krijgt 250 euro bruto en mocht het een vast contract worden dan krijg degene nog eens 250 euro bruto.

Niet dat de reden was van de tip hoor. Ik las dit later pas ;) .

haha, moet ik dan je naam vermelden, of ga jij mijn voordragen.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:13

klinkt misschien stom maar heb nu al weer zin in een nieuwe uitdaging....
Wou dat ik nu wat minder kom gaan werken om meer tijd vrij te maken voor zoeken/informeren en solliciteren.
Moet misschien maar eens gaan praten hierover op kantoor. Krijg in iedergeval wel alle ruimte om te solliciteren maar heb iets meer dan dat nodig

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:37

Klinkt niet stom hoor Winn, ik heb hetzelfde.
En erger ze MOETEN je tijd geven om te solliciteren, vlgs mij zijn ze dat wettelijk verplicht (althans vroeger wel)

Mijn meeting van vanmiddag was erg leuk en erg inspirerend.
Echt leuk, je wordt enorm aan het denken gezet wat jij nu wilt, en waar ben jij nu goed in, en waarin onderscheidt jij je van de rest van de markt. enz enz.
Ik heb er echt van genoten, en heb aan alles meegedaan.
Heb zelfs een echte fotoshoot gehad van een professionele fotograaf (die fotografeert voor Joop vd Ende enz)
Verder vooral veel kaartjes uitgedeeld en lekker lopen kletsen.
Wie weet komt er ook nog ergens werk vandaan, want ik was de enige
secretaresse.
haha voor mijn werk heb ik ondertussen allerlei leuke synoniemen gevonden:
office manager, personal assistant, projectassistente.
Klinkt allemaal veel leuker dan secretaresse. Ik ken die namen natuurlijk wel allemaal,
maar bracht ze nooit in verband met mijn eigen werk, maar al die andere mensen dus wel.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 22:45

winnitou schreef:
klinkt misschien stom maar heb nu al weer zin in een nieuwe uitdaging....
Wou dat ik nu wat minder kom gaan werken om meer tijd vrij te maken voor zoeken/informeren en solliciteren.
Moet misschien maar eens gaan praten hierover op kantoor. Krijg in iedergeval wel alle ruimte om te solliciteren maar heb iets meer dan dat nodig

Klinkt zeker niet stom, klinkt juist goed en positief :j