Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt een rot vak xD
(maar dat is serieus zo)

maar dan moet ik wel even een 8 of hoger op mijn eindexamen halen gemiddeld anders wordt het zoo moeilijk om door de loting te komen vrees ik! Want wil geneeskunde ook vet graag, maar daar zijn ook zoo veel aanmeldingen voor zo weinig plek! Maar je droom moet je toch altijd proberen na te streven vind ik !
nouja het boeit me niet zo erg maar soms wordt ik er wel een beetje moe van 
Was echt super blij, lekker begin van het jaar, dan gaat je gemiddelde niet meer snel naar beneden denk ik! Maar ook echt voor een pw, had ook wel hard geleerd enzo maar normaal ben ik altijd een van de slechtsten in engels x]
leuke studiereis is dat!
Hoewel ik het Reelaer ook super vond hoor, maar ik moet nog even denken of ik wel nog een keer wil.. Zou wel leuk zijn maar ik weet het echt nog niet!
nee hoor hij is wel heel cool!

xClairex schreef:DUH SANNE, IK GAA WEER OP JT!

Hitime schreef:Ik heb altijd een 4 of een 5 voor wiskunde, en nu had ik helemaal uit mezelf zonder bijles maar gewoon heel hard studeren een 6.7 dus ik was helemaal trots. Zegt m'n ma: "Oh, een vijf is op zich wel goed ja.."
Dus ik: "Op zich wel goed?"
Zij: "Ja, als je normaal een 5 haalt.. maar dat kan natuurlijk nog veel beter."
Grrrr..
loesje166 schreef:hahahaha![]()
ik krijg net een smsje van mn vriend, heb mn punt van mn tentamen terug, dus ik stuur terug en.. hoe was t? stuurt ie terug nou ik heb morgen een troostknuffel nodig